Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2011, 20:16   #6021
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De moderatie zou op dit gedrag mogen ingrijpen, het verziekt totaal discussies.
Ik ben het 100% met je eens. Waarom gebeurt dat niet?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 20:42   #6022
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De moderatie zou op dit gedrag mogen ingrijpen, het verziekt totaal discussies.
Ik vind ook dat men bij zo'n gedrag mag ingrijpen.
Idem voor het gebruik van stro-poppen en het neerschrijven van leugens.

Laatst gewijzigd door artisjok : 19 februari 2011 om 20:42.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 20:45   #6023
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind ook dat men bij zo'n gedrag mag ingrijpen.
Idem voor het gebruik van stro-poppen en het neerschrijven van leugens.
Je pleit voor je eigen verbanning?
Moderatoren, please take note of this !!!!!!!!!!!!!!!
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 21:04   #6024
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Dit is gewoon echt niet meer te filmen.

Jij vraagt voor de zoveelste x Waarom plaats jij die lijstjes?

Ik vraag dan Waarom blijf jij steeds dezelfde vraag stellen? Want volgens mij heb jij hier al heel vaak antwoord op gehad. Alleen de afgelopen 2 weken al.

En dan zeg jij Omdat ik daar geen antwoord op kreeg. Waar staat dat antwoord?

En dan geef ik jou een waslijst van hier tot ginder waar dat allemaal x op x beantwoord staat. En dan durf jij nog te zeggen dat het geen antwoorden zijn.

Wat ben jij zielig artisjok!
*PROEST*

Mijn verontschuldigingen voor het lachen, maar het ziet er naar uit dat u zich heeft laten verleiden tot het geven van ernstige antwoorden aan iemand die toch alleen maar wil horen wat ze zelf vindt. Alles wat daar ook maar enigzins van afwijkt, wordt door haar als 'geen antwoord' beschouwd.
Welkom derhalve in het wonderbaarlijk hallucinante universum van artisjok waar telkens als men denkt dat het echt niet bizarder kan, het tegendeel met verve bewezen wordt.

Mijn wijze raad hieromtrent: extreemlinks laten liggen & verder kaltstellen. Hoe kouder hoe beter. Dat spaart u een hoop ergernissen en energie uit in de toekomst.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 21:32   #6025
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind ook dat men bij zo'n gedrag mag ingrijpen.
Idem voor het gebruik van stro-poppen en het neerschrijven van leugens.
100% gelijk... het is overduidelijk dat er hier blijkbaar enkel nog een persoonlijk spelletje aan de gang is.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 22:38   #6026
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De moderatie zou op dit gedrag mogen ingrijpen, het verziekt totaal discussies.
Waarschijnlijk ben je ook blij dat Sus en Circe weg zijn. Tante denkt zelf zeker te kunnen stralen?
En realiseer je je niet hoe slecht het is voor het hele forum, en zeker deze sub, dat ze hier niet meer zijn. Hetzelfde zou voor een evt vertrek van A. gelden.

Neem de gelegenheid toch eens te baat om iets te leren van andere forumdeelnemers. Het is gratis!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 22:55   #6027
Pilleke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 februari 2011
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Waarschijnlijk ben je ook blij dat Sus en Circe weg zijn. Tante denkt zelf zeker te kunnen stralen?
En realiseer je je niet hoe slecht het is voor het hele forum, en zeker deze sub, dat ze hier niet meer zijn. Hetzelfde zou voor een evt vertrek van A. gelden.

Neem de gelegenheid toch eens te baat om iets te leren van andere forumdeelnemers. Het is gratis!
Enkel de FATWA-club zal A missen. Van A valt te leren hoe het niet moet, en welke kant het niet uit moet. Ze slaagt er alleen in om het tegendeel te bereiken van wat ze wil.

De posts van Alice daarentegen, getuigen van een realistische kijk op de multicul, op religieus fanatisme, enz. Ze zijn onderbouwd en respectvol.

Feit is dat links niet met onprettige waarheden kan omgaan. Vandaar dat men ze ook de nuttige idioten van links noemt. En die term heb ik niet uitgevonden. Het is een geijkte uitdrukking om de stompzinnigheid van de meeste (gelukkig niet alle) dogmatische extreem-linkse multiculties te duiden wat de islamitische religie-ideologie-cultuur betreft.

Aansluitend een mooi opiniestukje over de linkse manie om ONredelijke onaangepastheid te promoten.


Citaat:
Linkse kerk promoot onredelijke onaangepastheid
vr, 31/12/2010 - 17:22 — Matthias Storme
In het in november royaal voorgestelde “rapport van de Rondetafels van de Interculturaliteit” (1) (de naam alleen al is een aanslag op de Nederlandse taal) wordt iedereen opgeroepen om in alle mogelijke situaties van het maatschappelijk leven “redelijke aanpassingen” toe te staan aan “nieuwe minderheidsculturen”, met name om tegemoet te komen aan religieuze overtuigingen en praktijken van een deel van hun leden. De onaangepastheid van die overtuigingen en praktijken aan de gebruiken van het samenleven alhier moet dus beloond worden met een aanpassing door de “meerderheid”. Het meest gestraft hierdoor worden evenwel de nieuwe Vlamingen die zich wel wensen te integreren, die daardoor telkens opnieuw geassocieerd worden met die leden van hun zogenaamde gemeenschap die dat niet willen.

Het beginsel van gelijke rechten voor iedereen wordt zo steeds meer vervangen door de toekenning van speciale rechten, waarvan de omvang blijkbaar recht evenredig moet zijn aan de mate waarin men weigert verantwoordelijkheid te nemen. Dat wordt dan verdoezeld door middel van een discours van rechten en plichten. Van speciale plichten die de keerzijde zijn van die speciale rechten is in de aanbevelingen alvast niet veel te merken. Nog kenmerkender is het geheel ontbreken in deze “linkse kerk” (wat precies aantoont waarom het een linkse kerk is *) van een cultuur van vrijheid-in-verantwoordelijkheid. Immers, tot op zekere hoogte moeten we iedereen de vrijheid gunnen om onaangepast te blijven, maar dan wel op eigen verantwoordelijkheid.

De historisch gegroeide publieke cultuur in Vlaanderen is helemaal niet zo eigenzinnig (getuige het feit dat dezelfde linkse kerk stelselmatig een Vlaamse identiteit ontkent) dat nieuwkomers die zich niet op relatief korte tijd eigen kunnen maken. Ware het niet dat dezelfde kerk de vrijheden steeds meer versmacht door discriminatieverboden, de vrijheden van vereniging, meningsuiting, godsdienst en onderwijs zouden wel meer dan voldoende ruimte geven voor diversiteit. Als die vrijheden correct worden geïnterpreteerd, komen ze overigens niet met elkaar in conflict – terwijl een eis tot “respect” voor “nieuwe” meningen en praktijken enkel maar voorrang geeft aan de minst verdraagzame. Blijkbaar zijn de agitatoren die zich onverkozen als vertegenwoordigers van de nieuwe minderheden rond de tafel der milquetisering hebben geschaard, niet in die vrijheid-in-verantwoordelijkheid geïnteresseerd, maar in het beknotten van de vrijheden van de autochtonen en meer nog die van de dochters en zonen uit hun groep die wel willen integreren. Een heel ander geluid horen we gelukkig bij een reeks nieuw verkozen échte volksvertegenwoordigers van allochtone afkomst, die zich voluit voor de Vlaamse gemeenschap engageren in plaats van rapporten te schrijven waarin precies die Vlaamse gemeenschap het grote taboe blijkt te zijn.

(*) Voor wie de voorbije jaren gedacht heeft dat de uitdrukking linkse kerk misschien wat achterhaald aan het worden was: het voorstel om Paasmaandag, Pinkstermaandag en Allerheiligen als officiële feestdagen te vervangen door de Internationale Vrouwendag, de Internationale Dag tegen Racisme en de Werelddag van de Culturele Diversiteit toont als geen ander hoe treffend de uitdrukking wel is.
http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/903

Laatst gewijzigd door Pilleke : 19 februari 2011 om 23:04.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 01:03   #6028
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind ook dat men bij zo'n gedrag mag ingrijpen.
Idem voor het gebruik van stro-poppen en het neerschrijven van leugens.
Dan blijf jij hier niet meer al te lang Arti!
Want je liegt wanneer je beweert dat ik rascistische uitlatingen deed.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 01:06   #6029
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Waarschijnlijk ben je ook blij dat Sus en Circe weg zijn. Tante denkt zelf zeker te kunnen stralen?
En realiseer je je niet hoe slecht het is voor het hele forum, en zeker deze sub, dat ze hier niet meer zijn. Hetzelfde zou voor een evt vertrek van A. gelden.

Neem de gelegenheid toch eens te baat om iets te leren van andere forumdeelnemers. Het is gratis!
Neefje, Sus is gelukkig terug, reden tot een feestje lijkt me zo!Fijn dat je Circe ook mist, en vertel ; wat heb jij vandaag op dit forum geleerd? Tante wacht hoor !Stralend!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 01:33   #6030
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan blijf jij hier niet meer al te lang Arti!
Want je liegt wanneer je beweert dat ik rascistische uitlatingen deed.

Ga je in elke post schrijven dat iemand liegt? Zelfs dat woord krijgt hier al langer hoe minder betekenis... ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 01:36   #6031
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Neefje, Sus is gelukkig terug, reden tot een feestje lijkt me zo!Fijn dat je Circe ook mist, en vertel ; wat heb jij vandaag op dit forum geleerd? Tante wacht hoor !Stralend!
:sick:
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 02:29   #6032
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
:sick:
3+
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 09:23   #6033
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan blijf jij hier niet meer al te lang Arti!
Want je liegt wanneer je beweert dat ik rascistische uitlatingen deed.

Citaat met link a.u.b. waar ik iemand persoonlijk aanval. (Dat zal je alweer niet kunnen)

Als iemand leugens schrijft, noem ik dat leugens; en leg ik uit waarom.
Als iemand racistische uitspraken neerschrijft; noem ik dat racistische uitspraken. Dat is geen persoonlijke aanval. Dat is een repliek op wat iemand schrijft.
Dit was een persoonlijke aanval.

Ik wil je nog één keer uitleggen wat ik racistische uitspraken noem.
Als je uitspraken doet over een zogenaamde groep mensen; gebaseerd op wat individuen binnen die groep doen, noem ik dat racisme.
Kom nu niet af met "een religie, een nationaliteit,.... is geen ras".

Als jij schrijft "omdat niemand iets meer biedt dan primaire opvoeding" dan is dat een racistische uitspraak.
http://forum.politics.be/showthread....75#post5309475
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 09:28   #6034
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Neefje, Sus is gelukkig terug, reden tot een feestje lijkt me zo!Fijn dat je Circe ook mist, en vertel ; wat heb jij vandaag op dit forum geleerd? Tante wacht hoor !Stralend!
Jij bent dus blij met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor een bedreiging
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 10:01   #6035
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
:sick:
Getrol best negeren.
Ik weet, er blijft niet veel meer over om op te reageren dan, maar so be it.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 10:36   #6036
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Ik ben het 100% met je eens. Waarom gebeurt dat niet?
de modderatie heeft het misschien te druk met strafpunten uit te delen aan mensen die een post met links gewoon doorklikken aan de volgende link die erin staat en weer aan de volgende enzo.
blijkbaar is dat een verborgen persoonlijke aanval aan de schrijver van de linkpost met vijf strafpunten als gevolg.
ge moet weten waar uw prioriteiten liggen nietwaar?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 10:43   #6037
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij bent dus blij met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor een bedreiging
Fijn! Stralend!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 10:56   #6038
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij bent dus blij met de terugkeer van een forumlid die banpunten kreeg voor een bedreiging
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Fijn! Stralend!
Een beetje consequent zijn he meisjes, jullie dansen een rondje als iemand, wiens mening jullie niet delen, met jullie "hulp" een ban aangesmeerd krijgt. Mag iemand dan wel blij zijn met de terugkeer, neen?

welcome back SUS !!
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!

Laatst gewijzigd door lantjes : 20 februari 2011 om 10:58.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:01   #6039
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Fijn! Stralend!


Stralend als in een strontvlieg op een rottend stuk vlees in de zon.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 11:07   #6040
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Stralend als in een strontvlieg op een rottend stuk vlees in de zon.
't niveau is weer hoog.....
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be