Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2007, 00:05   #6101
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Je kan het Homo gedrag toch niet een normaal gedrag noemen hé,wat moeten wij ons kinderen nu voorhouden als zijnde normaal?
Nee,ik blijf het ziekte vinden,en zo hoort het ook(en ik ben geen homehater hoor)
Oud 10 februari 2007, 00:11   #6102
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
misschien, je deed zelfs beter ...

weet je wat ik zal het aan Edina vragen waar je het argument oorspronkelijk gebruikt hebt maar waar ik de post niet meteen meer van vind

ja én dan ? je vroeg er naar dus ik was er zo vrij je dat te geven

je ontwijkt hier weer de hoofdissue hier
ik HOEF er geen te geven ... jij BEHOEFT als je dan toch zo betweterig wilt zijn en zo'n uitspraak als waar te willen verkopen dat ook te bewijzen
en niet omgekeerd

zeveraar, je bewijst hiermee dat je er totaal geen zak van begrijpt
deze theorie verlaat net het basisidee van een basisveronderstelling met verdere opbouwingen
en houdt zich uitsluitend bezig met de beschrijving van de zaken zoals ze zich voordoen

dat behoeft het dan zelfs ook niet te zijn

de bewijslast ligt bij jou

Praha.
Je bazelt praha. Je legt niet 'misschien' dingen in mijn mond die ik niet gezegd heb, je doet dat zeker en je doet meer dan eens.

Bovendien heb je geen flauw benul over de kwantummechanica en de bewijslast ligt weldegelijk bij jou. Alles wat er bestaat is bewijsmateriaal voor mijn stelling dat er niets is zonder oorzaak. Alles wat er bestaat beste praha.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 00:13   #6103
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U hebt het stuk duidelijk niet helemaal gelezen.
het is mij nu wel duidelijk waar jij je mosterd haalt. In ieder geval niet bij de evolutietheorie.

Paulus.
Oud 10 februari 2007, 00:13   #6104
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Je kan het Homo gedrag toch niet een normaal gedrag noemen hé,wat moeten wij ons kinderen nu voorhouden als zijnde normaal?
Nee,ik blijf het ziekte vinden,en zo hoort het ook(en ik ben geen homehater hoor)
Misschien zou u eerst argumenteren waaróm u dat vindt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 00:15   #6105
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
het is mij nu wel duidelijk waar jij je mosterd haalt. In ieder geval niet bij de evolutietheorie.

Paulus.
Het is nochthans wetenschappelijk evolutionair onderzoek:
Er moeten verborgen voordelen zitten aan de genen die homoseksualiteit in de hand werken, stelt het duo, anders had de evolutie er korte metten mee gemaakt.
Oud 10 februari 2007, 00:16   #6106
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat al voldoende weerlegd. Ik weet dat je het niet snapt of niet wil snappen, maar dat neemt niet weg dat het weerlegd is. Ik kom er niet meer op terug, want dat heeft geen zin bij jou.
jij hebt juist niets weerlegd, Paulus
maar dat hoefde zelfs niet eens voor de argumentatie dát je stelling foutief zou zijn zie je dat nu niet in ?

jij komt met een stelling op de proppen ... jij dient ze te bewijzen ... elk onderdeel en elk tussenlemma dat je gebruikt... zo hoort dat

Citaat:
Als je meent dat homoseksualiteit functies heeft die heteroseksualiteit niet bieden kan, dan moet je die benoemen. Ik geloof niet in kabouters als ik ze niet kan zien. Leer er mee leven.
ik meen niks dat hoeft ook niet... maar jij telt er één bij de ene verzameling en meent dat er daarom één méér is dan bij de andere verzameling zou zijn zonder verder uitspraken over het bestaan van andere functies en dat is vrij absurde logica

nogmaals... beken eindelijk eens kleur, Paulus
wat zijn nu precies die kabouterkes als jij stelt dat je één functie telt bij de eerste groep en daaruit meteen besluit dat het er één méér is

bedoel je daarmee dat :
1) er slechts één functie bestaat, met name die procreatie, en zodoende zowel de beide verzamelingen aftelbaar én bekend zijn in aantal en daaruit volgt dat heteroseksualiteit dus één en méér fucties heeft dan homoseksualiteit met 0 functies ?
2) er méér bestaan maar al wat iemand kan tellen bij de ene verzameling ook steeds bij de andere te vinden zal zijn ?
dat lijkt me nogal een voorbarige uitspraak over dingen die nog steeds in onderzoek zijn en eveneens kabouterkesstuff

Citaat:
Paulus.
Praha
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 00:23   #6107
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist praha. Niet toegeven! Nooit toegeven aan Paulus! We praten er ons wel uit. Als was het dat we zelfs naar bewijzen moeten vragen van dingen die niet eens bestaan. Hij moet er maar zijn plan mee trekken. Maar we geven nooit toe. Nooit! hihihihi
beetje m'n woordenn verdraaien ? Paulus
daar ben je inderdaad goed in
ik zeg gewoon dat hij je niet moet volgen, in de zin van even terzijde leggen, in je absurde logica om over een verder foutieve denkstap van je te gaan palaveren

Citaat:
Heerlijke discussietechniek. Is het niet? Van hoogstaand niveau moet ik zeggen. Proficiat(!)

die van jou ? ja erg hoogstaand moet ik wel zeggen

lanceer wat nonsens en blijf voet bij stuk beweren dat het 'waar' is zolang niemand dat kan weerleggen
bij elke poging van een opposant om je nog maar op de absurditeit ervan te wijzen of even korte metten te maken met die nonsens door kortweg een tegenvoorbeeldje te geven ... ga je gewoon wat méér onzin aanmaken

heerlijke discussie techniek idd

Citaat:
Paulus.
Praha
Oud 10 februari 2007, 00:27   #6108
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo bedoelde ik het ook.
weet ik...
maar het is nogal nefast dat je gewoonweg voorbijgaat aan het vorige stukje nonsens als je met een forumtrol ( ik begin daar méér en méér van overtuigd te geraken, eerlijk gezegd ) te maken krijgt
Oud 10 februari 2007, 00:30   #6109
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien zou u eerst argumenteren waaróm u dat vindt.
Mss denk ik wel aan het normaal verder bestaan van het mens zijn,of denkt U dat dit alles zo normaal en natuurlijk blijft verlopen,de natuur geeft steeds en antwoord op abnormaliteiten.
Nee, als we het homo zijn gaan promoten bij onze jongeren zijn we fout bezig.
En weet wel in ieder normale mens schuilt wel een stukje man en vrouw,dit is hormonaal zo bepaald,dus aan ons om juist te sturen
Oud 10 februari 2007, 00:38   #6110
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bazelt praha. Je legt niet 'misschien' dingen in mijn mond die ik niet gezegd heb, je doet dat zeker en je doet meer dan eens.
ach... bazel ik weer Pauluske ?
dat 'argument' van je komt me wel érg bekend voor

maar ondertussen gaan we niet afwijken hé
geef je nu toe dat je
Citaat:
Er bestaat niets zonder oorzaak. D�*t is een wetenschappelijke vastelling.
Lust in sexualiteit moet een oorzaak hebben.
dit gezegd hebt of niet ?

Citaat:
Bovendien heb je geen flauw benul over de kwantummechanica
haha lolbroek
daarom heeft het zolang moeten duren voor je pas na een tweede maal reageerde met wat materiaal dat je op 1 2 3 van het internet kunt plukken ?
en dat op het punt bracht waar men bepaalde veronderstelling ging doen, alsof men dat niet in andere disciplines zou doen

Citaat:
en de bewijslast ligt weldegelijk bij jou. Alles wat er bestaat is bewijsmateriaal voor mijn stelling dat er niets is zonder oorzaak. Alles wat er bestaat beste praha.
neen bij jou, jij doet de uitspraak en niet alles wat er bestaat is bewijsmateriaal zolang jij niet van alles kan zeggen wat de oorzaak is

een antwoord als : jamaar dat of dit moet men nog onderzoeken wat de precieze oorzaak daarvan mag zijn volstaat dus niet !

ps. nu je er toch over begint ... jouw vrije wil om zulke onzin te poneren wat is daar de oorzaak van ?

Citaat:
Paulus.
Praha

Laatst gewijzigd door praha : 10 februari 2007 om 00:49.
Oud 10 februari 2007, 00:54   #6111
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mss denk ik wel aan het normaal verder bestaan van het mens zijn,of denkt U dat dit alles zo normaal en natuurlijk blijft verlopen,de natuur geeft steeds en antwoord op abnormaliteiten.
En weet wel in ieder normale mens schuilt wel een stukje man en vrouw,dit is hormonaal zo bepaald,dus aan ons om juist te sturen
dan vraag ik me af waarom je je in eerste instantie druk zou maken, laat staan een 'fictieve' strikt afgebakende fractionele indeling seksuele voorkeur bovenop de al even 'fictieve' strikt afgebakende fractionele indeling sekse zou stellen en daar bovenop nog eens conclusies gaat trekken dat we al of niet 'fout bezig' zouden zijn ?
Oud 10 februari 2007, 00:57   #6112
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ach... bazel ik weer Pauluske ?
Ja. Heel duidelijk.

Citaat:
dat 'argument' van je komt me bekend voor
maar ondertussen gaan we niet afwijken hé
geef je nu toe dat je
dit gezegd hebt of niet ?
Dat is geen argument en zo was het ook niet bedoelt. Het is een vaststelling. Trouwens het was niet dat wat ik niet gezegd had. Of weet je soms zelf niet meer wat je schrijft? Je had gezegd dat ik stelde dat alles een oorzaak had 'in de natuur'. Wel ik heb niet gezegd 'in de natuur'. Dat is wat jij daarvan maakt.

Citaat:
haha lolbroek
daarom heeft het zolang moeten duren voor je pas na een tweede maal reageerde met wat materiaal dat je op 1 2 3 van het internet kunt plukken ?
Ik heb niks van het internet geplukt jongen. Het zit allemaal in dat hoofdje van me. En als het al ergens op Internet zou staan, dan is het van mijn hand beste jongen. Ga maar rustig na.

Citaat:
neen bij jou, jij doet de uitspraak en niet alles wat er bestaat is bewijsmateriaal zolang jij niet van alles kan zeggen wat de oorzaak is
Volgens jou moet ik de oorzaak van alle dingen neerpennen? Doe toch normaal jongen. De stelling (alles heeft een oorzaak) is al bijna 800 jaar oud en is nog door niemand weerlegd geweest. Ze gaat zelfs nog verder. Ze stelt zelfs dat alles wat beweegt door iets anders bewogen wordt en dat niets uit zichzelf beweegt. Maar dat lijkt me iets te moeilijk voor jou. Het doet trouwens ook niet ter zake.

Citaat:
een antwoord als : jamaar dat of dit moet men nog onderzoeken wat de precieze oorzaak daarvan mag zijn volstaat dus niet !
Dat gebruik ik ook niet als argument. Nog minder als antwoord. het lijkt me eerder jou stijl.

Citaat:
ps. nu je er toch over begint ... jouw vrije wil om zulke onzin te poneren wat is daar de oorzaak van ?
Dit doet voor mij de deur dicht jongen. Ga iemand anders ambeteren. Ik dacht dat je zin had voor rede. maar ik heb me vergist.
Veel succes nog.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 10 februari 2007 om 00:59.
Oud 10 februari 2007, 01:03   #6113
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan vraag ik me af waarom je je in eerste instantie druk zou maken, laat staan een 'fictieve' strikt afgebakende fractionele indeling seksuele voorkeur bovenop de al even 'fictieve' strikt afgebakende fractionele indeling sekse zou stellen en daar bovenop nog eens conclusies gaat trekken dat we al of niet 'fout bezig' zouden zijn ?
Ik ga het nog straffer stellen,tot 12 jaar laat de natuur ons vrij,wij hebben geen voorkeur!!!!!
Nee,als ouder is het Uw verdomde plicht om een goed voorbeeld te stellen,daar dienen ouders voor
Wij moeten met voorbeelden(geschiedenis) laten zien hoe het juist moet
Dat vegeten HEEL VEEL MENSEN !!!!!!!!
Oud 10 februari 2007, 01:15   #6114
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is ontstaan door natuur en wordt in stand gehouden door de natuur. Het is evolutionair gezien verre van abnormaal.
Citaat:
Niks promoten. Het is de bedoeling dat we jongeren leren feit van mening te onderscheiden. Feit is dat homoseksualiteit natuurlijk is, een evolutionair gevolg. De meningen over maatschappelijke uitwerking kunnen uiteenlopen, vanzelfsprekend.
Citaat:
Het is aan ieder zelf te bepalen wat hij/zij met zijn leven doet.
Oud 10 februari 2007, 01:20   #6115
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is ontstaan door natuur en wordt in stand gehouden door de natuur. Het is evolutionair gezien verre van abnormaal.
Alsof er geen abormaliteiten door de natuur ontstaan en door de natuur in stand gehouden worden...

Paulus.
Oud 10 februari 2007, 01:23   #6116
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof er geen abormaliteiten door de natuur ontstaan en door de natuur in stand gehouden worden...

Paulus.
Noem er één die door evolutie in stand wordt gehouden.
Oud 10 februari 2007, 01:24   #6117
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Noem er één die door evolutie in stand wordt gehouden.
Hazenlip, mongolisme, autisme...

Paulus.
Oud 10 februari 2007, 01:25   #6118
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
weet ik...
maar het is nogal nefast dat je gewoonweg voorbijgaat aan het vorige stukje nonsens als je met een forumtrol ( ik begin daar méér en méér van overtuigd te geraken, eerlijk gezegd ) te maken krijgt
Paulus heeft inderdaad nogal een rare manier van discussiëren. Zo heb ik dat eerder nog nooit meegemaakt. Dit is niet in eerste zin erg negatief bedoeld hoor.
Oud 10 februari 2007, 01:25   #6119
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hazenlip, mongolisme, autisme...

Paulus.
Door evolutie?
Oud 10 februari 2007, 01:26   #6120
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niks promoten. Het is de bedoeling dat we jongeren leren feit van mening te onderscheiden. Feit is dat homoseksualiteit natuurlijk is, een evolutionair gevolg. De meningen over maatschappelijke uitwerking kunnen uiteenlopen, vanzelfsprekend.

Het is aan ieder zelf te bepalen wat hij/zij met zijn leven doet.
Fout, dat doet de natuur en beetje,maar de moderne mens(tenmiste dat denkt hij)geeft aan die natuurlijke drang die in elk kind(en zelfs een beetje volwassenen) toe
Dat is nu juist de fout zé

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be