![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nochtans een sterke maag, maar van dergelijke grenzeloze hypocrisie krijg ik kotsneigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik u ga uitnodigen voor op Kerstavond.
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 15 november 2020 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht aan de " heren" die mij onterecht en valselijk beschuldigen voor het 3-hoeken van Elio:
Ik heb betreffende NIET ge-RD't. Niet! Ik hoop dat Pontifex hier meeleest en bevestigt dat ik het niet was. Wie het wèl was.........dat weet ik. De 'heren' zouden nog kunnen verschieten! Toch ben ik niet van plan om de medeforummer die ge-driehoekt heeft te verklikken. Daar doe ik niet aan mee, aan vuile spellekes. Ik zou het dan ook ten zeerste appreciëren dat de 'heren' mij niet langer de schuld geven van Elio's ban. Vanaf NU pik de valse beschuldigingen niet meer. Ook geen beledigingen meer,en zeker geen onwaarheden meer over mijn persoon. Het zou kunnen dat ik dan ECHT eens zal driehoeken. Tenslotte: @ Hoomer; hoe LAF en achterbaks dat ge die leugens over mij rap-rap verwijderd hebt. En het ging niet alleen over mij trouwens. Ge hebt behalve mezelf ook Marieke, Rudy en Kojak uitgescholden. Ook groffe leugens verspreid. Ik zou dus "de kuisvrouw" zijn in mijn school. Ge hebt echt geen enkel benul wat mijn werk echt inhoudt Hoomer! En tenslotte: mocht ik ECHT de "kuisvrouw" zijn, dan nog verdiende ik op een eerlijke manier mijn boterham. Op MIJN werk worden de poetsdames (klinkt beschaafder dan kuisvrouw) met respect behandeld en ze zijn evengoed mijn collega's. Vanaf nu pik dus al die valse beschuldigingen en de insinuaties niet meer. Ik heb Elio NIET ge-driehoekt!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6144 |
Minister-President
|
![]() Kan ik een pintje krijgen?
![]() |
#6145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja pa !
![]()
![]() |
#6146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee kom, ik zal eens proeven maar enkel en alleen omdat gij het zijt!
Krijg ik er water bij om door te spoelen. Of nee, koffie is beter. Koffie en chocolade gaan altijd perfect samen.
![]() |
#6147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, volledige 2, NiNo. Ze wijzen ons altijd met de vinger, die rare tisten hier maar ze zouden rare ogen trekken als ze precies wisten hoe het zit! Nu ze mogen er naar raden. Ik ga het niet vertellen ![]()
![]() |
![]() |
#6150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, jij weet maar al te goed dat Ponti geen mededelingen doet over wie wie gedriehoekt heeft. Zo is het wel gemakkelijk je handen te wassen in onschuld. En waarvan zit jij Hoomer eigenlijk allemaal te betichten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij weten tenminste hoe het echt zit! ![]() En neen, ik zal het ook niet vertellen. Erewoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6154 |
Minister-President
|
![]() Is dat hier een café of de wachtkamer van de psycholoog?
![]() |
#6155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet uit de lucht vallen hé https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=6110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wie ge-driehoekt heeft en dat was ik niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was jij die Mechelaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij gij Ponti zijt kun je niet weten wie gedriehoekt heeft! Gelieve mij dus niet zonder bewijs en geheel onterecht te betichten van 3-hoeken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |