![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#602 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede avond, forumgepiepel,
Garçon: één fles rode wijn voor Spelev, en voor mij een plat waterke, ik moet mij nog wassen. Waar zou Silverback zitten, weer weggevlucht met zijn Romeinse legioenen, of naar de fluitspeelsters aan het kijken, of nieuwe Vestaalse maagden gaan kiezen in Gallia Transalpina (van uit onze kant gezien dan). En Sabine, er staat hier nog een gans vaatje Chablis (élevé en fûts de chênes) Serge, goede vacantie, je zult den Limbeeuuurg wel overleven jong, ben er ook op overlevingstocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens mij zijn de Romeinen hals over kop gevlucht.
Ze hebben zeker mijn vers-uitgeruste-slagwiekende-en-vuurspuwende-vliegende-draak zien overvliegen; turbo diesel, zesennegentig kleppen. Gallia Victor en de Menapiërs ook. Ik ga nog even An Van Elsenix bewonderen; die haar bijeen-houders van echte berenpels wordt tegenwoordig in elke rots gebeiteld; een mens zou nog curieus worden wat er eigenlijk onder dat berevelleke zit. Tanja Dexterix vliegt hier zojuist op haar waterskis voorbij mijn paalwoning; naar het schijnt gaat ze naar Norvegia Minor om de Vikings hun bier af te pakken; latere generaties zullen dit als een legende afdoen, maar wij weten wel beter: met een stellix aan de memmen zullen ze ons nog voor het eerst niet temmen...hik burps
![]() |
#604 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#605 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beetje weest snuffelen op the thuis(?)front
Hmm ... "in Heusden/Gentbrugge , [size=7]da blinden kot daar[/size]". Moet kunnen. Hoerenkot, Jeannettenkot, ... zwartwerkers, bruinwerkers ![]() We zijn breed van gedacht. S. schijnt dan toch een jongen te zijn, maar zonder veel overuitging ![]() En een paar Drag Queens ![]() 't Wordt tijd dat ik me ook eens ga OUTEN. IK BEN EEN HETERO !! EEN ECHTE MACHO (geweest ![]() ![]() En Nonkel Bob probeert ginder gelijk een witte pater de arme forumnegerkes de basiskennis van onze beschaving bij te brengen. Moet kunnen. ![]() ![]() Ikke nog een beetje hier blijven. Ikke anders ginder beetje veel uit mijn sloffen schieten en weeral in kosten vallen voor nieuwe doosjes Tenormin en Adalat Oros. Ikke hier goed zitten. Molco's vraag "hoe zit het met de stamboompjes?" Eentje van Scipia zit 12 generaties ver en is nog niet af. De andere kant van Scipia (gemaakt door iemand anders) is nog een stuk langer, maar botst op zware problemen. Zal ver het einde zijn. Maar het resultaat mag er best wezen. Aan de mijne heb ik nog niet veel gewerkt. Eentje van 5 en eentje van 6 generaties. Silverbacks zijn, in tegenstelling tot de Scipia's, in de loop van de geschiedenis nogal zwervers geweest. 'k Moet iets gaan verifiëren aan de Spaanse grens, tussen Lourdes en Biarritz, hier zoeken heeft geen zin, want van een bepaalde tak wonen er maar 3 in België (Montry), de rest van de takjes zit in Brugge, Limburg, Antwerpen en Nederland en het kan niet anders ... ROMA ![]() Bon, en nu nog een tijdje (?) op mijne politics-stok zitten tokken. Toooooook; toktok, toooooook. En om Molco nog een pleziertje te doen, een citaatje : ------------------------------------ Horum omnium fortissimi sunt Belgae, propterea quod a cultu atque humanitate provinciae longissime absunt, minimeque ad eos mercatores saepe commeant atque ea quae ad effeminandos animos pertinent important, proximique sunt Germanis, qui trans Rhenum incolunt, quibuscum continenter bellum gerunt. PS dat van die "effeminandos" zou hij nu zeker laten wegvallen, onze Jules ![]()
![]() |
#606 |
Vreemdeling
|
![]() Mag ik hier ook een beetje komen schuilen.....
het gaat daar echt weer de verkeerde kant uit..... Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede middag,
Hoi Soul, ook alles goed met assasin? Hier schuilen? Dit is een café he jong; hier geldt eeuwig asiel, en je krijgt er nog drinken bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Vreemdeling
|
![]() mja ik zwengel een beetje tussen de 2 eh... ik mis sommigen hier en ik kom best overeen met sommigen daar....
Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Vreemdeling
|
![]() Sommigen van hier mis ik toch ook wel, Serge bijvoorbeeld is iemand die ik echt mis. Zouden we niet beter eens allemaal opnieuw beginnen en op pbf met een schone lei proberen starten. Het is maar een simpel gedavht van een simpele ziel hoor. Denk er is over na.....'t leven is te kort om koppig te blijven....
![]()
![]() |
#610 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vanne,
het heeft eigenlijk niets te maken "met een schone lei beginnen"; op een bepaald ogenblik was er voor een aantal forumgangers geen alternatief meer dan naar ergens uit te wijken, en dat is dan hier geworden; ik ben intussen terug geregistreerd bij PBF en sommige anderen ook, maar dat is een individuele beslissing; en vermits ik graag over politiek discuteer blijf ik ook op dit forum (P.S.: dit forum is trouwens niet"nieuw" voor vele ex PBR-ers; ik heb er veertig geteld) |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat een mens na een zware werkdag, stamboomopzoekdag, limburgbeschavingsdag, watdoetsabineookalweerdag, sergevakantiedag etc ... nood heeft om tijdens een internetmoment zich te laten onderdompelen in banaliteiten zonder de minste finesse of intellectuele schoonheid, ten berde gebracht in een jeanettenkot.
U vraagt, wij draaien ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens...jeanettenkot? Daar wringt het schoentje......ik zwijg al. Tegen zulks hoogdravend argument kan ik niet op.
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() u trekt het, zoals verwacht, volledig uit zijn context.
voor de rest: klaagzangen op een ander gaan opvoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij een waterke garçon, en doet er eerst de vissen uit, ik moet nog zwaar gaan nadenken, en dat gaat pijn doen, dat waterke is dus niet om uit te drinken, maar om over het edele hoofd te kappen.
Je pense, donc je suis..........rien du tout dedju, dat kan ik nu toch niet op mijn graf laten zetten zeker nog maar eens verder denken... garçon nog een waterke en zet er de fles maar naast
![]() |
#615 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mij een kriekske
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Vreemdeling
|
![]() Dankudankudanku, Griffin,
ik ben zo moe van dat denken, dat ik niet meer weet waarover ik aan het denken was geef mij dus maar vlug een Duvelke ....of tien, en zet er de bak maar naast garçon ik denk dat ze op mijn graf gaan schrijven: "deze kloeke borst had van de morgen tot de avond dorst"
![]() |
#617 |
Vreemdeling
|
![]() Ne goeienmorgen, -middag en -avond allemaal samen!
Oeieoeieoei, het is hier maar een stille affaire nu Serge naar den Limburg is vertrokken. En Silverback is waarschijnlijk weer in zijn stamboom aan 't bengelen. De rest heeft waarschijnlijk wel betere dingen te doen dan op 't internet zitten. Aleé, ik zal hier dan maar eens trakteren zeker ![]() Garçon, voor mij een goei fles wijn en pakt u zelf ook iets! |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Vreemdeling
|
![]() Goede avond,
dat wilde ik deze morgen al zeggen, maar dan goede morgen natuurlijk, je begrijpt me wel he, maar heb het weer zo druk gehad... Mijn goede voornemens om het wat kalmer aan te doen, zijn terug aan het opdrogen, maar wat doe je er aan: genieën worden veel gevraagd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Drink er van mij ook ene Yvonne, en Yucagira zit hier een aantal threads verder te quizzen, als ze naar hier komt krijgt ze natuurlijk ook een glaasje: wodka voor u Yucagira? Het zou wel eens kunnen dat Silverback uit zijn stamboom gevallen is, Serge maakt de bossen van de Limburg onveilig, makepeace is zeker al de ronde van Frankrijk aan het voorbereiden, Robrecht zal aan het plakken zijn, tool2kil moet zeker weel veel modereren en Alcazar koopt naar het schijnt alle fabrieken in Gibraltar op, en zo heeft iedereen zijn bezigheid nietwaar. En deze menapiër trekt morgen weer naar het land van Eburonen, als je een vuurspuwende draak ziet overvliegen...dat ben ik Ik ga van Annefried Van Elsenix dromen
![]() |
#619 |
Vreemdeling
|
![]() ik dwaal hier ook een beetje rond..... voor mij mag da ook een wodkatje zijn graag een rode met een flesje Canadydry
als het niet stoort tenminste Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor mij ook nog een Duvelke garçon
en geeft die mannen ook nog wat, de vrouwen een dubbel portie dat is hier eigenlijk toch een zat cafeetje hoor (allé zatte cafélopers). Hasta manana |
![]() |
![]() |