![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja, in discussies stel je toch ook vaak een vraag. Bovendien klopt het niet wat je zegt. Ik heb weleens een vraag van je gekregen toen ik geen fvdw was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Samenvattend: Ze doen het in mijn ogen prima. Ik begrijp ook niet dat je er opmerkingen over blijft maken. Eerst geef je toe dat het je eigen fout was, dan zie ik toch weer dat je er opmerkingen over maakt. Foeifoei, Duveltje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is hij (in het midden). Links staat de koper, rechts de officiële burgemeester. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeg maar waar en wanneer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kaas kan natuurlijk onmogelijk zo lekker zijn dat het 6.700 euro waard is. Een reclamestunt met sponsors waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een manier om het restaurant of hotel van niveau te doen stijgen... en dus van prijs en dus van klasse logeerders....
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Is er weer iets misgegaan? Wat vind je dan nu achteraf van je opmerking dat je het zelf verdiend had? Je hebt je excuses gemaakt aan homo's in het algemeen en nu noem je het 'onterechte ban'? Vind je jezelf wel consequent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel: je hebt een pennezak in de vorm van een leeuw, oranje vacht, blauwe manen... hoe zou je die leeuw noemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#611 |
Minister
|
![]() Is het een strikvraag? Ik zou de pennezak maar gewoon pennenzak blijven noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je echt eerlijk bent, dan weet je zelf wel dat je weleens op het randje balanceert. Zie o.a. je draadje waarin je letterlijk vraagt om strafpunten, omdat je er al een tijdlang geen meer had gekregen. Laat de moderatie hun werk doen op de achtergrond en vertrouw erop dat ze hun werk goed doen. Als je een waarschuwing krijgt of strafpunten, dan gedraag je je een tijdlang extra netjes en dan vervallen ze weer. Opgelost en iedereen blij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd je al eens van een Internetforum (tijdelijk of permanent) verbannen?
En zo ja, voor welk forummisdrijf?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2008 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee hier is het wel echt fout aan het lopen (dit is geen vraag hoor) ![]()
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je de steekpenningen om twee weken FVDW te mogen zijn al overgeschreven?
Niet dat ik ongeduldig wordt, maar toch ...
![]() |
#616 |
Minister
|
![]() Nee, nog nooit 1 strafpuntje. Dit is het eerste forum waar ik echt actief ben. Wel op enkele forums geweest met enkele berichten, omdat ik op dat moment een antwoord nodig had op een vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Minister
|
![]() Ik ben nog aan het sparen. Mijn begroting voorziet niet in dit soort incidentele extra uitgaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoi
Lievelingsseizoen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Minister
|
![]() Hoi Toccata,
Zomer. In het voorjaar (wat anders misschien op 1 zou staan) heb ik last van hooikoorts. Vanaf juli is dat minder en kan ik ook genieten van activiteiten in de natuur. |
![]() |
![]() |