![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#601 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ECHT ARM ZIJN is onder andere ook;alléén zichzelf graag zien,en
niets voor anderen over hebben,zoals aandacht attentie,luisterbereidheid,en helpen waar dit kan,zowel materieel als gewoon menselijk.Maar dit is natuurlijk van een andere orde... Gewoon dus op een menselijke wijze je hart laten spreken.En op dit gebied hebben de echte armen ons nog wel véél te leren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ECHT ARM ZIJN is onder andere ook;alléén zichzelf graag zien,en
niets voor anderen over hebben,zoals aandacht attentie,luisterbereidheid,en helpen waar dit kan,zowel materieel als gewoon menselijk.Maar dit is natuurlijk van een andere orde... Gewoon dus op een menselijke wijze je hart laten spreken.En op dit gebied hebben de echte armen ons nog wel véél te leren...[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar geef ik je gelijk in.. Rijk ben ik dus zeker en vast al niet.
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mis wel die echte solidariteit met andere echte armen van vroeger. Ik denk soms dat ik nu als enige en laatste echte arme achtergebleven ben. Zelfs mijn kinderen zijn rijkjes geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...
de schandelijk onsociale jaarlijkse forfaitaire aanslag van 75€, zijnde de gemeentelijke vuilnistaks, in twaalf maandelijkse afbetalingen afbetalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Staatssecretaris
|
![]() Echte armoede is... als invalide die nauwelijks de belastingvrije som krijgt uitgekeerd, toch dik betalen voor hulp van derden, terwijl die massaal vertrekken naar de villawijken waar dienstencheques door de fiscale aftrekbaarheid slechts 5,25 € kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wees blij dat je kinderen gelukkig zijn,maar dat het daarom RIJKJES geworden zijn,is wel jou mening,maar het is niet,omdat je een beetje méér hebt,dat je daarom ook moet veronderstellen,dat ze tevredener zijn,misschien wél,maar dat wil daarom nog niet zeggen,dat ze jou moeten uitsluiten.Het is tenslotte toch dank zij jou,dat ze het beter hebben,zij kunnen je er dankbaar om zijn,maar voel je daarom niet minder als zij.Probeer bij jezelf een gevoel van EIGEN-WAARDE aan te kweken,waardoor je weer MOED en ZELFVERTROUWEN krijgt.Dit zal wel enige tijd vragen,doch het ZAL lukken,geloof me. Of zit ik nu misschien er volledig naast,volgens jou???Ik hoop van nioet.Wens je véél MOED en STERKTE toe in dit verwerkingsproces. VERLIES NOOIT DE HOOP!!! an |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
echt arm zijn , is geen vrienden hebben !!!!!
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 april 2009 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zou gevloekt hebben,als ik die jet-set in het oog had gekregen.Het is inderdaad waar,dat men slechts in nood zijn vrienden leert kennen.Maarje hebt het gelukkig overleefd,en zijt er enorm slimmer door geworden,magere troost,nietwaar,maar dat is de andere kant van de medaille. Het ga je goed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie niet sorteert en veel verspilt betaalt bij ons: 75 + 350 kg X € 0,20 = € 0,41/kg Zuinige alleenstaanden betalen: 75 + 75 kg X € 0,20 = € 1,20/kg (het drievoud) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...altijd wereldwijd in de belangstelling staan vanwege het ontroerende gegeven dat iedereen altijd overal de armoede wil uitroeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik gooi ze nooit buiten als ze weer eens na een contactbreuk -zoals nu ook weer na vijf jaar - weer eens komen opdagen. Ik kreeg zelfs een mobieltje om contact te houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... in pole-position zitten voor totale onthaasting!
Want bijvoorbeeld als topverkoper is het héél moeilijk om niet bij te dragen aan de eeuwige groei... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2009 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is ... uitsluitend de geest cultiveren ipv geld en bezit.
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2009 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloven dat God voor een oplossing zal zorgen , maar er niet voor kunnen bidden omdat je't stoeltjesgeld in de kerk niet kunt betalen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn moeder (net zoals ik een proletarieër) heeft me vijftien jaar geleden wat gegeven, toen ik dakloos werd. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2009 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |