Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2011, 18:00   #601
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is weer typisch dat de zogenaamde 'anti-racisten' en linkse Gutmenschen nog geen enkele reactie op de noodkreet van moslim tomcruse hebben gegeven...
Misschien omdat zijn noodkreet verzuipt in het zielige gespam van racisten?

Soit.

Ik ga zinniger dingen gaan doen.

Smakelijk allemaal.
Oud 9 januari 2011, 18:31   #602
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Misschien omdat zijn noodkreet verzuipt in het zielige gespam van racisten?
Maakt daar gerust "zelfverklaarde 'anti-racisten'" van.

U bent namelijk één van die lieden die hier willens en wetens komen spammen en racisme roepen zonder ook maar voor één seconde in te gaan op de informatie die te berde wordt gebracht, en dat dan afdoet als nietterzake doend want de linkjes van dat en dat forumlid deugen niet omdat het dat en dat forumlid is. Over zielig gesproken.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 19:33   #603
tomcruse
Burger

Standaard

Bedankt voor de steun Sus,

Nog eens herhalen misschien?

Duidelijk gesteld klinkt het zo:

Democratie help ons! Wij gematigde en moderne moslims worden in ons geloofsovertuiging bedreigd, we worden geestelijk mishandeld en fysiek, zelfs met de dood, bedreigd door onze radicale geloofsgenoten.

Volgens mij past alles in een globaal plan dat iets aan de overbevolking wil doen op deze wereld.
Het kan de organisators van de 4de wereldoorlog geen barst schelen wie of wat het slachtoffer zal zijn maar de economie zal gevoed moeten worden zodat alles weer een tijdje op volle toeren kan draaien.

De Belgische en Europese overheden zijn goed op de hoogte van de kritieke toestand maar grijpen niet in. Ze laten dus alles betijen en sturen alzo indirect aan op een confrontatie die zich elke dag duidelijker aftekent.

Slijp alvast uw keukengerief om uzelf en uw familie tot het uiterste te verdedigen. Ga ook wat wapens lenen in de open-deur-kazernes en bewaar ze droog en uit de zon.

Laatst gewijzigd door tomcruse : 9 januari 2011 om 19:36.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 19:40   #604
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Bedankt voor de steun Sus,
Volgens sus bestaan er geen gematigde moslims.

Citaat:
Democratie help ons! Wij gematigde en moderne moslims worden in ons geloofsovertuiging bedreigd, we worden geestelijk mishandeld en fysiek, zelfs met de dood, bedreigd door onze radicale geloofsgenoten.
De maatschappij voorziet een aantal zaken.
Indien ge met de dood bedreigd wordt, kan bv de politie of gerecht ingrijpen.
Hebt ge aangifte gedaan?

Citaat:
Volgens mij past alles in een globaal plan dat iets aan de overbevolking wil doen op deze wereld.
Het kan de organisators van de 4de wereldoorlog geen barst schelen wie of wat het slachtoffer zal zijn maar de economie zal gevoed moeten worden zodat alles weer een tijdje op volle toeren kan draaien.
Ik persoonlijk geloof niet zo in samenzweringstheorieën.

Er wonen wat gematigde moslims in de buurt met wie ik goed opschiet.
Ik heb nog nooit iets in die richting van hen gehoord.
Oud 9 januari 2011, 19:58   #605
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens sus bestaan er geen gematigde moslims.
Gaarne een link van u waar ik dat beweer of beweerd heb.
Oud 9 januari 2011, 20:03   #606
Alboreto

Standaard

Citaat:
U bent namelijk één van die lieden die hier willens en wetens komen spammen en racisme roepen zonder ook maar voor één seconde in te gaan op de informatie die te berde wordt gebracht, en dat dan afdoet als nietterzake doend want de linkjes van dat en dat forumlid deugen niet omdat het dat en dat forumlid is. Over zielig gesproken.
Tjah,

vervelend natuurlijk als ge wat weerwerk krijgt.
De reden waarom ik niet altijd reageer is tweeledig.
1) Ik heb niet alle tijd in de wereld, dus ik reageer maar hier en daar.
2) Het niveau van het merendeel van uw posts is van een zodanig laag niveau dat ik me er echt niet toe kan brengen ze au sérieux te nemen.

Termen zoals 'linkliewikie' en meer van dat kinderachtigs zorgen ervoor dat uw boodschap verloren gaat.

Een goede raad (die ge in de volgende post vermoedelijk gezwind in de wint zult slaan):
Gedraag u op een forum op een volwassen manier en misschien zullen de mensen dan wel uw linkjes volgen en u au sérieux nemen.
Oud 9 januari 2011, 20:11   #607
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Tjah,

2) Het niveau van het merendeel van uw posts is van een zodanig laag niveau dat ik me er echt niet toe kan brengen ze au sérieux te nemen.

Termen zoals 'linkliewikie' en meer van dat kinderachtigs zorgen ervoor dat uw boodschap verloren gaat.

Een goede raad (die ge in de volgende post vermoedelijk gezwind in de wint zult slaan):
Gedraag u op een forum op een volwassen manier en misschien zullen de mensen dan wel uw linkjes volgen en u au sérieux nemen.
Kwam u nu voor de verandering maar eens met wat gedegen weerwerk in plaats van wat "rassiesme" te komen brallen zodra iets u niet aanstaat.

Daarbij zult u tevergeefs zoeken naar een bericht van mijn hand waarin het woord 'linkiewinkie' staat geschreven. Mij dus geen woorden in de mond leggen.

Kortom, u lult koek en u weet het.
Oud 9 januari 2011, 20:43   #608
Alboreto

Standaard

Citaat:
Zoals voorspeld dus.

Nu, nog een verhaaltje voor het slapengaan.

In de oertijd vertrouwde de oermens enkel zijn eigen stam.
Die andere stammen waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere stammen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden regio's

Maar niet alles was peis en vree, want die stammen aan de overkant van de rivier waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere stammen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden landen.

Maar niet alles was peis en vree, want die andere landen waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere landen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden verenigde naties.

Maar niet alles was peis en vree, want die andere met een andere godsdienst zijn er op uit hen te veroveren en zijn dieven en moordenaars.

...

Extra punt op uw rapport voor wie het patroon herkent.
Oud 9 januari 2011, 20:48   #609
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals voorspeld dus.

Die andere stammen waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere stammen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden regio's

Maar niet alles was peis en vree, want die stammen aan de overkant van de rivier waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere stammen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden landen.

Maar niet alles was peis en vree, want die andere landen waren er op uit hen te veroveren en waren dieven en moordenaars.

Bleek dat die andere landen toch nog wel meevielen en er ontstond handel en vermenging van cultuur en er ontstonden verenigde naties.

Maar niet alles was peis en vree, want die andere met een andere godsdienst zijn er op uit hen te veroveren en zijn dieven en moordenaars.

...

Amerika ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 20:50   #610
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Amerika ?
lol.

Ok, extra punt voor wie nog een patroon herkent.
Oud 9 januari 2011, 20:50   #611
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:

De maatschappij voorziet een aantal zaken.
Indien ge met de dood bedreigd wordt, kan bv de politie of gerecht ingrijpen.
Hebt ge aangifte gedaan?
Ja, de aangifte is zelfs au sérieux genomen.

Ik persoonlijk geloof niet zo in samenzweringstheorieën.
Als we dan geen 4de wereldoorlog voorbereiden, is hier en nu belangrijk en moet iedereen van zijn godsdienstvrijheid kunnen genieten.
Iedere belediging moet dan gevolgen hebben.
Het is discriminatie van eigen geloofsgenoten. Wie zou dat ernstig nemen, zeg het mij Alboreto, ik dien klacht in en wil er mijn nek voor riskeren.
't Is voor een goed doel!

Er wonen wat gematigde moslims in de buurt met wie ik goed opschiet.
Ik heb nog nooit iets in die richting van hen gehoord.
Ze doen waarschijnlijk hun mond niet open en vertrekken iedere morgen op hetzelfde uur naar hun werk? Ze komen altijd op hetzelfde uur thuis en gaan een keer per jaar op reis met vrouw en kinderen?
Oud 9 januari 2011, 20:51   #612
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals voorspeld dus.

...

..en toen viel er een wilde horde Mongolen binnen met Dzjengis Khan aan het hoofd, slachtten het halve land af, aten de kinderen op en verkrachtten de vrouwen
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 20:53   #613
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals voorspeld dus.

...

Hiet nieuwste poco sprookje voor linkiewinkiekindjes?
Oud 9 januari 2011, 20:58   #614
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Hiet nieuwste poco sprookje voor linkiewinkiekindjes?
Citaat:
Tjah,

Oud 9 januari 2011, 21:32   #615
Caligula
Banneling

Standaard

quote jezelf zo veel je wil, je verhaal blijft verzonnen onzin die ver van de realiteit staat

Laatst gewijzigd door Caligula : 9 januari 2011 om 21:32.
Oud 9 januari 2011, 23:46   #616
Sus Iratus
Banneling

Standaard

@ Alboreto

Waarom vervalst u mijn quotes?

De post die u mij toedicht in bericht #608 heb ik namelijk nooit geschreven. Is dit weer één van uw misselijkmakende truukjes?

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 9 januari 2011 om 23:48.
Oud 10 januari 2011, 01:07   #617
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
@ Alboreto

De post die u mij toedicht in bericht #608 heb ik namelijk nooit geschreven. Is dit weer één van uw misselijkmakende truukjes?
't was wint maar met een d?

Antwoorden op mijn oproep is misschien een interessanter onderwerp?
Oud 10 januari 2011, 03:28   #618
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
't was wint maar met een d?

Antwoorden op mijn oproep is misschien een interessanter onderwerp?
Als u in post #608 van Alboreto in het citaat van mij op het pijltje achter mijn naam klikt, verwijst dat naar mijn oorspronkelijke post (#602), en ziet u wat ik daar echt gezegd heb, namelijk:
Citaat:
Maakt daar gerust "zelfverklaarde 'anti-racisten'" van.

En onze 'vriend' Alboreto heeft dus mijn oorspronkelijke tekst weggehaald en vervangen door een eigen brouwsel (waarbij hij niet eens het uiterst eenvoudige woord 'wind' op de juiste wijze kan schrijven).

Nu ja, het soort gedrag zoals geëtaleerd door de heer Alboreto de laatste twee bladzijden van deze draad geeft weer eens ten overvloede aan dat wanneer de intellectuele capaciteiten niet veel verder reiken dan wat racisme roepen en weigeren de gegeven linkjes te volgen (want van mij afkomstig en dus per definitie fout in zijn ogen) men geen onderbouwd weerwoord kan geven en liever wat gaat trollen om de discussie lam te leggen of zo. Het is namelijk niet de eerste keer dat hij van dit soort kutgeintjes flikt als hij zich weer eens vastgeluld heeft of met domme opmerkingen is gekomen.

----

En ja, antwoorden op uw oproep is zeer zeker een interessanter onderwerp, maar u heeft zelf al gezien hoe Alboreto zich daar met een jantje-van-leiden vanaf maakt: de gematigde moslims die hij kent, heeft hij daar nog nooit over gehoord.
Het feit dat hij zelf geen moslim is en bijgevolg, vooralsnog althans, gevrijwaard is van zulke zaken zoals door u beschreven, komt niet eens in hem op blijkbaar.
Oud 10 januari 2011, 06:54   #619
Alboreto

Standaard

Citaat:
@ Alboreto

Manman, wat een dramaqueen zijt gij.
Er is daar inderdaad iets misgelopen met de quote.
Dat was er een van mij.

Zal wel voor iedereen duidelijk zijn.
... of toch bijna iedereen.
Oud 10 januari 2011, 12:02   #620
tomcruse
Burger

Standaard

Muslims around the world say that the one thing the West can do to improve relations with their societies is to moderate their views toward Muslims and respect Islam.

Moslims hebben niet het gevoel dat zij iets zouden moeten doen om respect te verdienen.

Het westen dwingt de islamitische wereld langzaam maar zeker zichzelf te veranderen. Om afstand te doen van een overtuiging die ze als deel van zichzelf beschouwt. Om naar zichzelf te kijken als een buitenstaander doet. Om te worden als de moderne wereld.

In de psychologie is haat het gevoel dat ontstaat als men een eigenschap in zichzelf ontdekt, die ontkent moet worden vanwege andere eigenschappen. De ontkenning krijgt vorm in het toeschrijven aan de ander. De ander wordt de belichaming van het slechte, het kwade en moet bestraft, veracht en vernietigd worden. Het bestaan van het westen met alle waarden die het vertegenwoordigt – moderne techniek, politieke hegemonie en democratie – is een doorlopende vernedering voor moslims. Het herinnert hen eraan dat ze gefaald hebben om hun god succesvol te dienen en dat ze dus diens gunst niet waardig zijn. [/color] De koran beschrijft op tientallen plaatsen hoe zwaar de straf zal zijn voor hen die god ongehoorzaam zijn. Voor de moslim lijkt het haast wel alsof de gunst van god alsnog naar de christenen en joden gaat. “Hij vergeeft wie Hij wil en straft wie Hij wil.” (Koran 5 : 18) De moslim zou zichzelf moeten haten – in plaats daarvan haat hij het westen.

Sommige schrijvers beperken de haat tegen het westen tot de groep van terroristen, zoals Fareed Zakariya, hoewel hij zijn standpunt ook weer nuanceert:

The problem is not that Osama bin Laden believes that this is a religious war against America. It's that millions of people across the Islamic world seem to agree. (Newsweek, 15 oktober 2001).

Moslims haten het westen vanwege hun geloofsovertuiging. Dat is hun goed recht, maar het is evenzeer het goed recht van het Westen om zich niet daarbij neer te leggen. Omdat het Westen niets kan doen om de oorzaken voor de haat te doen verminderen, behalve onderwerping aan de islam, is het onvermijdelijk om gepaste maatregelen te nemen.
Bron: Het vrije volk.

Oplossing voor de huidige problemen?

Het Westen moet gepaste maatregelen treffen om onrechtvaardigheid ten gevolge van misplaatste haat tegen te gaan. Er is genoeg getreuzeld!
Weg uit Afghanistan en Irak om geen precedenten te schappen.
Hard optreden tegen elke provocatie en optreden tegen elke opstand tegen dat optreden. Het Westen moet zich voorbereiden op wat komen gaat.

De moslim moet in eigen hart kijken en vaststellen dat hij zich niet onderwerpt aan God maar dat hij ontevreden is met wat God voor hem voorziet. Het zal van kwaad naar erger gaan als er geen beterschap komt.
God helpt de rechtvaardigen in hun rechten en God helpt ook de dwalenden in hun dwaling. Inshallah.

Laatst gewijzigd door tomcruse : 10 januari 2011 om 12:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be