![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() U was reeds geïdentificeerd als een immorele hond. Echter vond u het wel nodig de moraalridder te komen uithangen. Kan u uw dubbele standaarden duiden?
Laatst gewijzigd door Oblique : 23 oktober 2011 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Joden hebben nu eenmaal meer redenen om die grond te claimen als hun staat dan de Palestijnen. Dat vindt de overgroote meerderheid binnen de Verenigde Naties, waardoor de staat Israël ook mogelijk geworden is. U mag vinden van niet, maar dat doet geen afbreuk aan de realiteit, noch aan de feiten. Israël is er en gaat er nooit meer weg. Misschien moeten de Palestijnen eens afvragen wat ze nu precies willen voor zichzelf en voor hun kinderen. Israël daar weg proberen te halen, met alle gevolgen vandien, of eindelijk, eindelijk, eindelijk,... in vrede te kunnen leven. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Palestijnen zij geen volk,maar een hoop schorremorie van alle arabische landen.Geen enkel wil trouwens een palestijn binnennemen,is garantie van heibel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Isra%C3%ABl bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Isra%C3%ABl Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 oktober 2011 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() De Arabische Palestijnen krijgen toegewezen
1.West-Galilea met Acre en Nazareth, 2.de Westoever van de Jordaan tot Beersheba in het zuiden 3.de Gazastrook met Isdud en Rafah en een aansluitende strook van de Negev langs de Egyptische grens tot 30 km voorbij El Auja. Wanneer wordt dit uitgevoerd? Ik meen nergens te lezen dat Israel daar delen van mag stelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hou niet van geschiedsvervalsing. De mensen in voormalig Palestina zijn niet beter of slechter dan de mensen in Europa. Het regime dat het in Palestina daadwerkelijk voor het zeggen had vanaf ongeveer 1920 was even misdadig als het regime in Duitsland en de andere as-mogenheden, en de bevolking collaboreerde en liet zich net zoveel opruien als de Europese bevolking. De Europeanen, de Volkenbond en de VN stonden erbij en keken ernaar, om allerlei opportunistische redenen. Hoe slecht 'de Palestijnen' het nu ook hebben, zij zijn voornamelijk 'daders' en geen 'slachtoffers' en die slachtofferrol past hen evenveel als de Duitse bevolking na WO2. De oprichting van de staat Israël is een logisch gevolg van de voorgeschiedenis in het midden-oosten. De argwaan ten opzichte van de Arabieren (en andere moslims), de VN en de 'betrokken Europese landen' is meer dan begrijpelijk. Palestijnen zijn mensen die recht hebben op een menswaardig bestaan. Punt. Dat kan op verschillende manieren gebeuren. Israël is slechts één van de partijen die dat mogelijk kan maken. Voor een duurzame vrede moet er een overeenkomst bestaan tussen alle betrokken buurlanden en alle konkelende grootmachten. Ik heb het eerder gezegd: Israël en Palestina hebben elkaar nodig. Zonder Israël zou Palestina nooit een kans hebben gemaakt (en nu Zuid-Syrië of Jordanië heten) en zonder Palestina heeft Israël geen vrede. *De kanttekening: Hoe neutraal ik mijzelf ook beschouw, ik merk wel dat ik het zuur krijg van geschiedsvervalsers en andere antisemieten. Ik maak mij echt zorgen als ik merk dat sommige moslims zo vol haat tegen Joden ('zionisten') worden opgevoed dat er 'niks mis mee' is als acht in plaats van drie kinderen het leven laten, of een standbeeld willen oprichten voor de daders. Mijn reacties verharden zich dan. Op dit forum ben ik niet neutraal (meer). Allang niet meer. De Palestijnse nazi's zijn nooit veroordeeld, blijven hun dood en verderf zaaien en worden op dit forum toegejuicht door andere nazi's. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb jij een kaartje waar je de contouren van "palestina" op kan aanduiden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 23 oktober 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat allemaal in wikipedia hoor. Misschien best eens eerst lezen zodat je weet waarover het gaat. Want een bron vragen en dan niet lezen?! Wil jij eigenlijk wel een ernstig debat? Of wil je gewoon een beetje afgeven op Israël omdat dit 'in' is in uw kringen? Want daar lijkt het wel op. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kunt niet menen dat je recht blijft hebben op iets wat je keer op keer gewelddadig hebt afgewezen. Noot: Jordanië en Egypte hadden 20 jaar de tijd om de Gazastrook en de Westbank over te dragen aan de Palestijnse bevolking. Israël wilde dit al binnen 9 jaar doen nadat ze Gaza en de Westbank op die landen hadden veroverd. In 1976 bood Israël de overdracht aan van alle genoemde gebieden. Egypte en Jordanië zeiden 'ja', Arafat zei 'Nee'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik blijf evenzeer bij mijn standpunt dat het niet uitmaakt van welke afkomst iemand is om dood te zijn.
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent op het forum niet neutraal, en erbuiten ook niet. Hoe kan de neutraliteit veranderen op basis van wat anderen zeggen? Terwijl als men de Palestijnen door het slijk halen met allerlei vunzige leugens, dan laat dat u koud. Dat slaat nergens op. Het is daarboven nog de schuld van de Palestijnen dat de Palestijnse "nazi"s nooit veroordeeld geweest zijn. Allez ja, het beinvloed uw neutraliteit blijkbaar... Ik zal er eens een kanttekening bijzetten. ![]() Beetje serieus blijven. Nu, het kan me niet schelen of u al dan niet neutraal bent of niet, maar pretendeer het dan ten minste niet te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat dat in een deftige discussie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschie...an_Isra%C3%ABl Lees ook eens de posting van Hertog daaromtrend: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=613 Paulus. |
|
![]() |
![]() |