![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uebergoedkoop overigens (vluchten bv.).
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iran heeft over het algemeen ook niet bepaald een gunstig reisadvies: Alle individuele, niet-essentiële reizen worden afgeraden. http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...an/ra_iran.jsp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt in vele gevallen alsof de ambtenaar in kwestie eerder het advies van z'n moeder heeft opgevolgd dan een afweging van de veiligheid van het land zelf. Iran is zeer veilig om te verblijven. Criminaliteit bestaat er niet echt, de infrastructuur is van zeer goede kwaliteit (ziekenhuizen, openbaar transport, ...). Mensen zijn daarenboven zéér vriendelijk; haat tegen "de westerling" is er in de praktijk nauwelijks. Met een vriend. We gaan eerst een vriendin (ex-studiegenote) van hem bezoeken in Teheran en dan verdertrekken naar Persepolis, Isfahan, Shiraz, ... (Zien wat we in een 10-tal dagen kunnen afboksen.) Hij is enkele jaren geleden al eens geweest en was er zeer enthousiast over.
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou me toch voorbereiden op een cultuurshock of iets dergelijks. Voor de rest natuurlijke een goede reis gewenst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Minister
|
![]() Kun jij dan even die constante ad hominems dimmen?
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() De feministen zullen me weer rauw lusten maar meestal zijn er toch wat verschillen tussen mannen en vrouwen qua bewegingsvrijheid in bepaalde landen. Als je met een groep gaat, is dat wel anders natuurlijk. Maar de reis blijft risicovoller dan een weekje strand in Malaga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Europees Commissaris
|
![]() Neofascisten als Straddle kunnen die van mij blijven verwachten. Ik heb nog meer respect voor een hondendrol dan zulke types.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Minister
|
![]() Ik zou dringend eens de betekenis van fascisme opzoeken. Maar natuurlijk, want iedereen die kritiek levert op de staat Israel is per definitie een fascist, nietwaar?
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er in Guatemala iets gebeurt, zullen de gevolgen indringender zijn. Het is een ander soort onveiligheid - dat is al...
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Libero
Hou eens op met dat "op de man spelen!" Als je het niet eens bent met iemand reageer je niet of doet dat op een nette manier. Een discours kan gevoerd worden zonder dit soort "bijwerkingen."
![]() |
#616 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 27 november 2011 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees de posts van iemand als Straddle eens. Ik noem niet zo maar iemand een antisemiet of neofascist. Alle discussies over het Israelisch-Palestijns conflict worden op dit forum verziekt, doordat dergelijke kaalkopjes de discussie gijzelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Europees Commissaris
|
![]() Komt het woord sarcasme voor in jouw vocabulaire, Zeikstraal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Voor alle duidelijkheid:
1. Mijn positie is net dezelfde als deze van Gilad Atzmon: ik maak bewust geen enkele referentie naar ras (joden zijn trouwens geen ras), wel naar de zionistische ideologie en joodse identiteitspolitiek. Citaat:
2. Ik vestig verder de aandacht opnieuw op de werkwijze van HASBARA TROLLEN. Bepaalde personen hier aanwezig beantwoorden volledig aan alle eigenschappen: hier zijn er een paar en oordeel zelf: 7.Narcissistic 8.Provocative 9.Dis-ruptive 10.Like to ask the questions, not answer questions 11.Control freaks 12.Inflamed by anyone being critical of Israel 13.'Moral' Guardians 14.Classic insults: Anti-semite, Neo- Nazi, White Supremacist, Holocaust denier Hasbara trollen gaan elke discussie uit de weg bij gebrek aan argumenten en kunnen enkel nog het laatste verweermiddel gebruiken: character assassination, smear tactics en ''name bombarding''. . Individuen die te gevaarlijk dicht bij de waarheid komen moeten via character assassination uitgeschakeld worden. Lees de volledige gids omtrent Hasbara trollen HIER .. Lees het, het zal u een duidelijk inzicht geven dat zij de judeo-fascisten zijn en een grote bedreiging vormen voor onze vrijheid van mening: Citaat:
.
![]() |