![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Idd. Maar Parcival stat voor alles open, behalve dan net voor dat argument dat ik aanbracht. D�*t kon hij effe snel van tafel vegen, zonder enige nuance of verder denken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooral de beelden rond 23:00 zijn cool.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 februari 2012 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() Tja, je kan zeggen wat je wil maar voor mij is het toch significant dat in al die decennia er geen duidelijke beelden zijn gemaakt die niet achteraf vals bleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande was de reden die jìj aangaf waarom er zogenaamd geen goede beelden wat kort door de bocht he? Het is die mentaliteit, diezelfde die je ufo-believers aanwrijft, die er voor zorgt dat we nog steeds niets meer weten over UFO's. We moeten in dit onderwerp verder met de beelden die een toevallige getuige snel snel kon maken. Ipv serieuze observatoria of dergelijke op te zetten. Maar dat doet men niet he? Liever kernwapens ontwikkelen. Véle malen interessanter. ... http://www.nuforc.org/webreports/ndxlNY.html De index voor UFO meldingen ènkel voor NY... Maar eens deftig in 't oog houden wat er mss aan het handje zou kunnen zijn; niet de moeite.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 februari 2012 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo werkt het niet. Wat moeten die observatoria dan wel concreet opleveren? Citaat:
Je bent nogal snel om miljoenen euro's uit te geven aan hetzelfde dan wat we nu al hebben : een hoop waarnemingen maar niets verifieerbaar. Kijk's als die eventuele 'aliens' geen toenadering willen zoeken, dan is dat maar zo. Wat stel je voor dat we als maatschappij doen, zelfs al verklaren een hoop instanties dat we bezocht worden door aliens? Allemaal met ons gat in de lucht richting Paardekop-nevel (of welke richting dan ook die de luidste roeper verkondigd) en bidden dat ze zo goed zouden willen zijn te landen en ons vervolgens niet op te eten? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2012 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moeten we nu doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat het -met uw woorden- niet werkt, dat het geen zin zou hebben. Mensen zijn in het algemeen gewoon bezig met hun ratrace; ttz huisje, tuintje, kindjes, pensioen en doodgaan. En dan nog. Dat laatste daar denken we ook al niet graag te veel over na. Ik denk dat het in filosofisch opzicht één van de belangrijkste zaken zou moeten zijn, op de agenda. Maar soit, het merendeel is van de mensen is aan de éne kant druk doende met geld verzamelen en aan de andere kant nog drukker bezig om het uit te geven. Dus ik en die paar andere kwieten op het forum, zullen het wel verkeerd begrepen hebben. Nu, btw, vind ik het wel straf van U om -wss zelfs nog maar zonder 1 event nauwkeurig te bekijken, al te durven zeggen 99% brol en de rest ... tja ... unknown. De 80/20 regel zal waarschijnlijk opgaan... Maar op 3000 getuigenissen -enkel voor de staat NY- gaat het dus om 600 evenementen. Wat toch een pak is. Maar in Uw optiek is het net wetenschappelijk verantwoord de 20% interessante feiten mee weg te smijten met de 80% flauwekul. Ik heb alvast een ander idee over wetenschap. Trouwens U praat hier over een paar miljoen euro wegsmijten... LOL, da's toch om te lachen? Precies of we/ze smijten nu geen miljoenen weg?! Erger nog, ze spenderen miljoenen aan het uitvissen hoe we een ander zo gemakkelijk mogelijk het hoekje kunnen omhelpen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 februari 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() De standaard-reactie is naar het schijnt, uw kleren verbranden op een grote hoop en beginnen plunderen.
Of alternatief, alles op een kar laden en naar een onherbergzame bergstreek in frankrijk of -beter nog- afrika trekken om daar te leven van jacht en visvangst en zelfgestookte alcohol. I, for one, welcome our new alien overlords. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2012 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
|
![]() Citaat:
Niets. Nul. Nada. Interne verdeeldheid, economische crisis, milieuverontreiniging, racisme, werkloosheid, afbrokkelende wereldmacht enz. Er is géén technologische revolutie geweest, géén militaire ontwikkeling, geen nieuwe baanbrekende interstellaire reizen enz. Alle technologie die momenteel voorhanden is, is het resultaat van continue ontwikkeling en evolutie die men haarscherp terug kan traceren, en niet het resultaat van plotselinge inzichten doordat men buitenaards aluminium bestudeert. Ik vind het moeilijk om te geloven dat, indien er werkelijk een UFO is in Roswell, de slimste koppen van Amerika al generaties lang hun tanden erop stuk bijten om uiteindelijk met lege handen de legerbasis te verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het komt niet netjes over als je je discussie-partner belachelijk probeert te maken. Reageer met argumenten, die moeilijk te weerleggen zijn, zoals bvb onze Kiko. Maar je stond even met je mond vol he? ![]() Mij stoort dat niet. Maar ik ben 't dan ook mss wat beter gewoon!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 februari 2012 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet niet of ze er zijn. Het moet onderzocht worden. Door knappe koppen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn toch wel wat ontwikkelingen geweest die ik baanbrekend vond; composiet materiaal, zelfsluitend materiaal bvb in de apache-helicopters, en fiberoptics. Nu U kan ze misschien haarscherp terugtraceren, ik niet. Waarmee ik niet wil zeggen dat 't niet mogelijk is. Ik heb die kennis niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
|
![]() Ik heb de herkomst van de optical fibers even snel gegoogled. Blijkbaar bestaat het principe - uiteraard in een ruwe vorm - al sinds 1840...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
|
![]() Niet alleen dat, maar stèl nu dat dergelijke technologie effectief from beyond komt: dan is het uiteindelijk toch maar een heel mager beestje, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 21 februari 2012 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
't is misschien 't enige dat ze er van hebben kunnen begrijpen? shit... being slapped around... daar bestaat niet eens een smiley voor.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 februari 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
|
![]() Citaat:
Want anders weet ik niet hoe men zo zeker kan zijn dat het effectief buitenaards was. |
|
![]() |
![]() |