![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#602 |
Minister-President
|
![]() ik appreciëer hem evenveel als iemand die 1/5 van de mensheid ontmenselijkt, zoals jij doet.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 maart 2012 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet liegen. Oorspronkelijk geplaatst door Sywen: verontmenselijking van 1/5 van de mensheid is erger dan de verontmenselijking die hitler deed. Ook hier: Oorspronkelijk geplaatst door Sywen zelfs Hitler ging nog niet zo ver.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 maart 2012 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
voor mij zijn alle mensen evenwaardig, ongeacht wat ze doen, ze zijn nog steeds mensen en behoren nog altijd tot de Homo Sapiens. misschien is dat concept onbegrijpelijk voor je, maar ja, ik ontmenselijk dan ook niet 1/5 van de mensheid. inderdaad
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 maart 2012 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe apprecieerde je Hitler meer dan mij. Mijn Joodse vrienden zullen hier van smullen...
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Minister-President
|
![]() nogmaals: dat deed ik niet.
![]() |
#607 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet langer inferieur? Kunnen we de moslims, die vrouwen martelen, vermoorden, en verminken ook in de vergelijking betrekken? Vind je die evenwaardig aan Hitler? Aan mij? Citaat:
Jij blijkbaar niet. Enkel wie iets fouts over moslims zegt, die plaats je nog lager op de ladder als Hitler.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 maart 2012 om 01:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
Je beweert hier dat ik erger ben dan Hitler. Als ik erger ben, dan apprecieer je hem meer dan mij. Dat is logica.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 maart 2012 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
voor mij zijn alle mensen evenwaardig, ongeacht wat ze doen, ze zijn nog steeds mensen en behoren nog altijd tot de Homo Sapiens waarom verdraai je je eigen woorden? je zei dat islamieten geen mensen zijn. met andere woorden: ze behoren niet tot de Homo Sapiens.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 maart 2012 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Minister-President
|
![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 30 maart 2012 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedermens is naakt geboren en mooi , maar de gedragingen en overtuigingen van de moslims behoren niet tot een hedendaagse beschaving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() Alsof DE moslims allen dezelfde gedragingen en overtuigingen hebben.
Laatst gewijzigd door artisjok : 30 maart 2012 om 06:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Superstaaf? Is hij echt zo laag gezakt? ![]()
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De normalen, diegenen die hun vrouwen mishandelen, vermoorden, verminken, Hitler, én Supe®staaf,.... allen evenwaardig ondanks wat ze zeggen of doen. Tsja, dan de vergelijking 'Hitler>Supe®staaf', komende van iemand met jouw opvatting niet echt zwaarwichtig te nemen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle moslims zijn islamieten en leven volgens de koran.
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt de waarheid in pacht, en daarom lees ik al je tekstjes. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Banneling