Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 29 augustus 2012, 14:49   #601
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Natuurlijk meen jij dat niet. Jij ergert je groen en blauw aan me en er is niets, maar dan ook helemaal niets wat je daar aan kan doen. Je obsessieve, gefrustreerde reacties tegenover mij spreken wat dat betreft boekdelen! Ik vind dat wel prettig om zo iemand als jij de kast op te jagen. Vooral omdat dat zo gemakkelijk is...
Het lachwekkende aan jou is dat ge hier dagelijks afgaat als een gieter en blijkbaar niet verstandig genoeg bent om dat te beseffen.
Pericles is offline  
Oud 29 augustus 2012, 14:52   #602
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het lachwekkende aan jou is dat ge hier dagelijks afgaat als een gieter en blijkbaar niet verstandig genoeg bent om dat te beseffen.
Raf is een uitermate te duchten tegenstander
eno2 is offline  
Oud 29 augustus 2012, 14:57   #603
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Raf is een uitermate te duchten tegenstander
Ieder zijn niveau hé Eno.
Pericles is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:01   #604
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ieder zijn niveau hé Eno.
+
En hij heeft het zijne. Bloedgevaarlijk.
Best dat je nooit je kop ver genoeg uitsteekt

Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:03.
eno2 is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:06   #605
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
+
En hij heeft het zijne. Bloedgevaarlijk.
Best dat je nooit je kop ver genoeg uitsteekt
ja, ja.
Pericles is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:11   #606
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

%
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 augustus 2012 om 15:11.
Kallikles is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:11   #607
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Haar Duits komt omdat haar vriend waarmee ze nu 7j samen is, een Duitser is. Moest ze dus geen moeite voor doen en ook geen lessen volgen.
Ze beweren inderdaad dat je een taal leert 'in bed' van een lokale schone, maar dat is bullshit: als het waar was dan sprak ik naast Nederlands ook Italiaans, Spaans, Noors, Russisch, Duits, Frans, Engels en nog twintig Afrikaanse dialecten.
Oud 29 augustus 2012, 15:11   #608
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
ja, ja.
Klopt 't niet?

Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:34.
eno2 is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:13   #609
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Heeft niet zozeer met "slim zijn" te maken denk ik. (natuurlijk vind ik als mama MIJN dochter superslim!!).
1 taal heeft ze via volwassenenonderwijs GLTT gedurende 3 schooljaren gevolgd en spreekt ze nu vloeiend. Haar Duits komt omdat haar vriend waarmee ze nu 7j samen is, een Duitser is. Moest ze dus geen moeite voor doen en ook geen lessen volgen.
Ik heb het allemaal alleen geleerd, zonder inslapend woordenboek.

Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:13.
eno2 is offline  
Oud 29 augustus 2012, 19:41   #610
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, en ik denk toch wel nèt hetzelfde over jou zeker... Jij die zogenaamd niet één, maar zelfs twéé universitaire diploma's op zak hebt, maar wel verzekeringen moet leuren om je kost te verdienen en op een internetforum moet komen vertellen dat je zit te wachten tot je schoonmoeder de pijp uitgaat, zodat je met haar nalatenschap een beetje de grote Jan zou kunnen uithangen...

Ik weet maar al te goed hoezeer jij je realiseert dat jijzelf hier dagelijks afgaat als een gieter, maar dat je die realiteit niet onder ogen kan zien en ze daarom liever projecteert op iemand die je als een "gezamenlijke vijand" van gelijkgezinden percipieert. Ik geef het niet graag toe, maar er zijn momenten dat ik wel eens een steekje van medelijden voor je voel opkomen, maar gelukkig gaan die momenten ook weer even snel voorbij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 29 augustus 2012, 23:04   #611
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kijk, en ik denk toch wel nèt hetzelfde over jou zeker... Jij die zogenaamd niet één, maar zelfs twéé universitaire diploma's op zak hebt, maar wel verzekeringen moet leuren om je kost te verdienen en op een internetforum moet komen vertellen dat je zit te wachten tot je schoonmoeder de pijp uitgaat, zodat je met haar nalatenschap een beetje de grote Jan zou kunnen uithangen...

Ik weet maar al te goed hoezeer jij je realiseert dat jijzelf hier dagelijks afgaat als een gieter, maar dat je die realiteit niet onder ogen kan zien en ze daarom liever projecteert op iemand die je als een "gezamenlijke vijand" van gelijkgezinden percipieert. Ik geef het niet graag toe, maar er zijn momenten dat ik wel eens een steekje van medelijden voor je voel opkomen, maar gelukkig gaan die momenten ook weer even snel voorbij.
En bla en bla enzoverder...
Wat ik opmerk is dat jij hier je tijd doorbrengt met ruzie maken. En geen greintje humor daarbij...Echt een triestige mens vind ik jou.
Aligator is offline  
Oud 29 augustus 2012, 23:06   #612
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
En bla en bla enzoverder...
Wat ik opmerk is dat jij hier je tijd doorbrengt met ruzie maken. En geen greintje humor daarbij...Echt een triestige mens vind ik jou.
Ik vind jou en je nepvriendje Demper nochtans duizend keer triestiger hoor. Raf moet ook, in tegenstelling tot jou, geen 40 nicknames gebruiken omdat hij steeds verbannen wordt wegens slecht gedrag. Zou bij jou een belletje moeten doen rinkelen.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline  
Oud 29 augustus 2012, 23:06   #613
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ze beweren inderdaad dat je een taal leert 'in bed' van een lokale schone, maar dat is bullshit: als het waar was dan sprak ik naast Nederlands ook Italiaans, Spaans, Noors, Russisch, Duits, Frans, Engels en nog twintig Afrikaanse dialecten.
Je leert dat dan ook niet in vijf minuten zaad lozen hé Casanova...
Met iemand samenleven is inderdaad de beste manier om zijn/haar taal te leren, op voorwaarde dat je dan in dat vreemde land leeft, tussen de landgenoten van je lief.
Aligator is offline  
Oud 29 augustus 2012, 23:14   #614
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Ik vind jou en je nepvriendje Demper nochtans duizend keer triestiger hoor. Raf moet ook, in tegenstelling tot jou, geen 40 nicknames gebruiken omdat hij steeds verbannen wordt wegens slecht gedrag. Zou bij jou een belletje moeten doen rinkelen.
Kijk wie we daar hebben. Nog een individu dat er maar op los komt roddelen en lasteren zoals een oud wijfke op de vismarkt...
Ik ben nog steeds overtuigd dat je PreuBe zijn account gestolen hebt. Of anders heb je dissociatieve identiteitsstoornis.
Citaat:
Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) (in de ICD-terminologie: meervoudige persoonlijkheidsstoornis) of multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) is een psychische aandoening waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen. Ten minste twee van deze persoonlijkheden nemen regelmatig het gedrag volledig over. Vaak heeft de patiënt 'gaten in het geheugen' die niet door vergeetachtigheid te verklaren zijn. Vaak weet de oorspronkelijke persoonlijkheid niets van de andere persoonlijkheden (ook wel alter ego's, alters of binnenmensen genoemd). De andere persoonlijkheden weten soms wel af van de oorspronkelijke identiteit en van elkaar. De alternatieve persoonlijkheden zijn in die zin volledig, dat ze een eigen karakter en verleden hebben en soms ook andere uiterlijke kenmerken (een ander stem- en taalgebruik). De alterego's kunnen allemaal een eigen naam hebben, maar het hoeft niet per se. Sommige mensen met DIS hebben geen namen voor hun alterego's, maar toch zijn het andere persoonlijkheden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissoci...iteitsstoornis
Aligator is offline  
Oud 29 augustus 2012, 23:46   #615
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je leert dat dan ook niet in vijf minuten zaad lozen hé Casanova...
Miljaar, dat is een emmer vol!

Citaat:
Met iemand samenleven is inderdaad de beste manier om zijn/haar taal te leren, op voorwaarde dat je dan in dat vreemde land leeft, tussen de landgenoten van je lief.
"Breng me een pint," kan ik al in heel wat talen hoor.
Leve Goegel-translate!
Oud 30 augustus 2012, 09:16   #616
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Miljaar, dat is een emmer vol!

"Breng me een pint," kan ik al in heel wat talen hoor.
Leve Goegel-translate!
Als dat het enige dat je aan je lief ( van het moment ) te vragen hebt is alles OK.
Hoe zeg je dat in het Russisch ?
Aligator is offline  
Oud 30 augustus 2012, 12:22   #617
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat het enige dat je aan je lief ( van het moment ) te vragen hebt is alles OK.
Hoe zeg je dat in het Russisch ?
Черт пива!
Oud 30 augustus 2012, 13:11   #618
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, ik dacht vroeger dat ik wel een mondje Frans kende, maar ik moet toegeven dat ik in bed ook een paar woordjes heb bijgeleerd die de nonnekes nooit vermeld hadden
Oud 30 augustus 2012, 14:29   #619
Espadas
Banneling

Standaard

Iedereen hier die zich als nieuw lid registreert is een dubbelnick, ongeacht bewijzen of wat dan ook. Het is altijd herkenbaar met iemand zijn standpunten, schrijfstijl etc. Mja, als je telkens op elkaars zijne kop kijkt, begin je niet anders dan hun kop te zien. Het zijn hier ook altijd dezelfde met hetzelfde.

Overigens zijn er hier forummers die potentiele Breivik's zijn die hetzelfde zouden doen als ze er de kans toe zouden hebben, of althans in hun dromen. Ik denk dan vooral aan die rascistische, hypocriete schijnheiligaards als circe, kwantum, andev etc. Dat zijn de meest extreme. Mensen zoals Paulus, Pericles etc. kunnen het nog net genoeg verbergen, maar ze weten ook wel dat iedereen ze over een kam kan scheren als extremistische barbaren. Hetgeen wat zij zeggen komt sterk overeen met hetgeen wat extreem-rechtse partijen verkondigen over hun favoriete onderwerpen waar ze geobsedeerd mee zijn en er letterlijk niet meer naast kunnen kijken.

De kijk op de huidige maatschappij van onder andere Breivik en Temschen komt volledig overeen met die van hen. Dezelfde vaststelling en dezelfde oplossingen. Alleen zijn zij keyboard warriors die op dit fora, en zeker nog andere, hun rascistische kak lopen te verkondigen.

Verwijzingen naar Franco, Hitler enz. worden dan door hen mooi opzijgeschoven om er een 'godwin-law' stempel op te plakken. Weinig weten zij dat die godwin-law al ten eerste overbruikt is, ten tweede verkeerd wordt gebruikt, ten derde uit zijn context wordt gebruikt en ten vierde ze al overhaald is. Godwin-law is dus m.a.w. een internetvlaagje, of zoals sommigen het noemen: een meme.

Maar zoals ik al zei: er zitten hier mensen rond die potentiële Brevik's zijn en de meesten beseffen dat maar al te goed. Gelukkig zijn ze meestal werkloos, alleenstaand, oud, mentaal of fysiek van de kaart zodat ze geen groot gevaar kunnen zijn voor de maatschappij. Maar je weet maar nooit met die kliek van dat suboforum.

Laatst gewijzigd door Espadas : 30 augustus 2012 om 14:32.
Espadas is offline  
Oud 30 augustus 2012, 16:03   #620
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Iedereen hier die zich als nieuw lid registreert is een dubbelnick, ongeacht bewijzen of wat dan ook. Het is altijd herkenbaar met iemand zijn standpunten, schrijfstijl etc. Mja, als je telkens op elkaars zijne kop kijkt, begin je niet anders dan hun kop te zien. Het zijn hier ook altijd dezelfde met hetzelfde.

Overigens zijn er hier forummers die potentiele Breivik's zijn die hetzelfde zouden doen als ze er de kans toe zouden hebben, of althans in hun dromen. Ik denk dan vooral aan die rascistische, hypocriete schijnheiligaards als circe, kwantum, andev etc. Dat zijn de meest extreme. Mensen zoals Paulus, Pericles etc. kunnen het nog net genoeg verbergen, maar ze weten ook wel dat iedereen ze over een kam kan scheren als extremistische barbaren. Hetgeen wat zij zeggen komt sterk overeen met hetgeen wat extreem-rechtse partijen verkondigen over hun favoriete onderwerpen waar ze geobsedeerd mee zijn en er letterlijk niet meer naast kunnen kijken.

De kijk op de huidige maatschappij van onder andere Breivik en Temschen komt volledig overeen met die van hen. Dezelfde vaststelling en dezelfde oplossingen. Alleen zijn zij keyboard warriors die op dit fora, en zeker nog andere, hun rascistische kak lopen te verkondigen.

Verwijzingen naar Franco, Hitler enz. worden dan door hen mooi opzijgeschoven om er een 'godwin-law' stempel op te plakken. Weinig weten zij dat die godwin-law al ten eerste overbruikt is, ten tweede verkeerd wordt gebruikt, ten derde uit zijn context wordt gebruikt en ten vierde ze al overhaald is. Godwin-law is dus m.a.w. een internetvlaagje, of zoals sommigen het noemen: een meme.

Maar zoals ik al zei: er zitten hier mensen rond die potentiële Brevik's zijn en de meesten beseffen dat maar al te goed. Gelukkig zijn ze meestal werkloos, alleenstaand, oud, mentaal of fysiek van de kaart zodat ze geen groot gevaar kunnen zijn voor de maatschappij. Maar je weet maar nooit met die kliek van dat suboforum.

...en nu naar 't 'centrum' met je sublieme, geniale analyse...hup!

Ik zou er wel eerst alle taal- & stijlfouten uithalen.
SDX is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be