![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() +
En hij heeft het zijne. Bloedgevaarlijk. Best dat je nooit je kop ver genoeg uitsteekt Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() %
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 augustus 2012 om 15:11. |
||||||
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#608 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:34. |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 augustus 2012 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet maar al te goed hoezeer jij je realiseert dat jijzelf hier dagelijks afgaat als een gieter, maar dat je die realiteit niet onder ogen kan zien en ze daarom liever projecteert op iemand die je als een "gezamenlijke vijand" van gelijkgezinden percipieert. Ik geef het niet graag toe, maar er zijn momenten dat ik wel eens een steekje van medelijden voor je voel opkomen, maar gelukkig gaan die momenten ook weer even snel voorbij. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#611 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik opmerk is dat jij hier je tijd doorbrengt met ruzie maken. En geen greintje humor daarbij...Echt een triestige mens vind ik jou.
![]() |
#612 |
Minister
|
![]() Ik vind jou en je nepvriendje Demper nochtans duizend keer triestiger hoor. Raf moet ook, in tegenstelling tot jou, geen 40 nicknames gebruiken omdat hij steeds verbannen wordt wegens slecht gedrag. Zou bij jou een belletje moeten doen rinkelen.
![]() |
#613 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met iemand samenleven is inderdaad de beste manier om zijn/haar taal te leren, op voorwaarde dat je dan in dat vreemde land leeft, tussen de landgenoten van je lief.
![]() |
#614 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben nog steeds overtuigd dat je PreuBe zijn account gestolen hebt. Of anders heb je dissociatieve identiteitsstoornis. Citaat:
![]() |
#615 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leve Goegel-translate!
![]() |
![]() |
#616 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hoe zeg je dat in het Russisch ?
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Черт пива!
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() Iedereen hier die zich als nieuw lid registreert is een dubbelnick, ongeacht bewijzen of wat dan ook. Het is altijd herkenbaar met iemand zijn standpunten, schrijfstijl etc. Mja, als je telkens op elkaars zijne kop kijkt, begin je niet anders dan hun kop te zien. Het zijn hier ook altijd dezelfde met hetzelfde.
Overigens zijn er hier forummers die potentiele Breivik's zijn die hetzelfde zouden doen als ze er de kans toe zouden hebben, of althans in hun dromen. Ik denk dan vooral aan die rascistische, hypocriete schijnheiligaards als circe, kwantum, andev etc. Dat zijn de meest extreme. Mensen zoals Paulus, Pericles etc. kunnen het nog net genoeg verbergen, maar ze weten ook wel dat iedereen ze over een kam kan scheren als extremistische barbaren. Hetgeen wat zij zeggen komt sterk overeen met hetgeen wat extreem-rechtse partijen verkondigen over hun favoriete onderwerpen waar ze geobsedeerd mee zijn en er letterlijk niet meer naast kunnen kijken. De kijk op de huidige maatschappij van onder andere Breivik en Temschen komt volledig overeen met die van hen. Dezelfde vaststelling en dezelfde oplossingen. Alleen zijn zij keyboard warriors die op dit fora, en zeker nog andere, hun rascistische kak lopen te verkondigen. Verwijzingen naar Franco, Hitler enz. worden dan door hen mooi opzijgeschoven om er een 'godwin-law' stempel op te plakken. Weinig weten zij dat die godwin-law al ten eerste overbruikt is, ten tweede verkeerd wordt gebruikt, ten derde uit zijn context wordt gebruikt en ten vierde ze al overhaald is. Godwin-law is dus m.a.w. een internetvlaagje, of zoals sommigen het noemen: een meme. Maar zoals ik al zei: er zitten hier mensen rond die potentiële Brevik's zijn en de meesten beseffen dat maar al te goed. Gelukkig zijn ze meestal werkloos, alleenstaand, oud, mentaal of fysiek van de kaart zodat ze geen groot gevaar kunnen zijn voor de maatschappij. Maar je weet maar nooit met die kliek van dat suboforum. Laatst gewijzigd door Espadas : 30 augustus 2012 om 14:32. |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en nu naar 't 'centrum' met je sublieme, geniale analyse...hup! Ik zou er wel eerst alle taal- & stijlfouten uithalen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |