![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij misschien een manier om dat alles op een ondubbelzinnige manier te bewijzen ? Of moeten we het geloven omdat Exodus dat zegt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn interpretatie van jouw 'ideeën' ben je ook nog niet ver genoeg gevorderd. Had je die mogelijkheid zelfs nog maar overwogen? Maar er bestaat een hulpmiddel om tot inzicht te komen. Ik gebruik het zelf ook nog af en toe. ![]() Op deze topic sloeg mijn apparaatje bijna tilt. Ik kan het je ten zeerste aanraden. Misschien verheft het je uit de poel van obscurantistische nonsens, en geniet je ooit samen met mij van het vriendelijke licht van rede, logica en waarheid. Altijd welkom om mijn pad te delen.
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ik een schoon madam zie denk ik er heel erg sterk aan dat ze aan mijn pik gaat zitten. Pff...komt dus niet uit he!
![]() |
![]() |
#604 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat we "denken dat we wat gaan beleven"... ![]()
![]() |
![]() |
#606 |
Minister-President
|
![]() Heeft het wel zin om logica proberen te verbinden aan parapsychologie,wie weet zijn wij maar microben op de long van een reus,natuurlijk kan je veel vertellen over wat de wetenschap ontdekt heeft,maar er alles mee uitleggen kan je niet.
Wij komen niet verder dan wat in de ruimte turen en daar ons wetenschappelijk verhaal rond te doen,wat komt er buiten de grenzen van "het heelal" waarom zijn we hier,we weten zelfs niet of onze hersenen de computer zijn van ons lichaam en/of dat ze geleidt worden door een ziel die bij dood het lichaam kan of zal verlaten,wij stellen ons dingen voor,maar kunnen ze niet ontcijferen. Een ding weet ik,wat is het nut van hier te zijn en te leven en te werken en ons voort te planten als we niet kunnen geloven in een entiteit die de ziel heeft geschapen. We leven op een planeet die uiteindelijk dood zal gaan door het uitdoven van de zon,en zelfs als we tegen die tijd een andere leefbare wereld zouden vinden zou die op termijn ook weer vergaan,dus een supernova heeft ons geschapen, en ofwel verwijderen planeten zich verder van mekaar,of ze trekken op termijn terug aan en er komt een volgende oerknal! Dat op zich is al zo wonderbaarlijk dat het een mirakel is dat we er zijn,en zij die in god geloven zullen dit aan hem toedichten,zij die niet geloven zullen spreken van evolutie,is het dan uitgesloten dat evolutie kan gekoppeld worden aan een geestelijke kracht een soort schepper of god? Of zijn wij hier geplaatst als planeet vreters,om de boel naar de vaantjes te helpen,wel dan zijn we goed bezig!
![]() |
#607 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In gecontroleerde testomstandigheden blijkt alles te herleiden tot fictie, onzin, en bedrog. Citaat:
Op een paar fraudeurs na zoals onlangs bleek. Die worden dan ook onherroepelijk de deur gewezen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soms moet je je gewoon neerleggen bij de zinloosheid van iets. Je kan bijvoorbeeld alles bekijken als een prachtig toeval, een opportuniteit om je te vermaken, een schitterend doch nutteloos cadeau waar je mee mag doen wat je wil. Je mag het laten liggen, het oprapen, je ermee amuseren, je eraan ergeren, het weer weggooien, want jijzelf bent de enige zingever van dat alles. Als je het wil. Alles kan, niets hoeft, want er is geen uiteindelijke hogere zin, noch hogere zingever.
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
|
![]() Er moet geen reden zijn, maar observatie van een aantal feiten toont aan dat dit wel zo is.
Neem bijna dood ervaring. Bijna zonder uitzondering worden alle personen die een bijna dood ervaring hebben meegemaakt, omringd door een wezen van licht die hun vraagd wat ze geleerd hebben in dit leven tot nu toe, en ze krijgen een overzicht van hun leven. We hebben dus iets te leren. Wat wil dit zeggen? Dat een van de doelen de groei van ons bewustzijn is. We zijn allemaal zielen die op ons eigen spritiueel pad zijn, allemaal zielen die verder groeien. Je mag dit ontkennen, je mag zelf beweren dat ze ziel niet bestaat, het is zo. Zonder uitzondering. Als we blijven groeien, dan gaan we uiteindelijk het mens zijn loslaten, maar we zullen heel veel geleerd hebben. Hier een gechannelde tekst van een eniteit die het "mens zijn" al lang achter zich gelaten heeft, en wat het voor hun betekent heeft: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet omdat jij je dat niet kunt inbeelden dat het niet waar is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat ik me baarlijke bullocks, afgrijselijke afzeik, en ongelofelijke onzin begin in te beelden,.... Geef me dan alsjeblief een spuitje of een duwtje uit het raam. Ik schrijf wel op een briefje dat het per ongeluk is gegaan(vrij naar Yevgeni)
![]() |
![]() |
#611 | |
|
![]() Citaat:
De meeste mensen waarmee je close bent in je huidig leven heb je vrijwel zeker gekend van vorige levens. Dit is meestal zo. De reden dat we het niet herinneren is omdat het ons niet zou beïnvloeden. Je hogere zelf, je ziel, gaat je niet verplichten te geloven in al dat. Ieder leert op zijn eigen tempo. Maar het is een realiteit. Iedereen bevindt zich op een punt van evolutie die voor hem het beste past op dat moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#613 |
Minister-President
|
![]() ipv welles nietes kan je ook hier eens een poging doen om na te gaan wie talent heeft dat betekenisvol is?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=189675 |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin al eens met uwen TV af te zetten, en laat de gazet links liggen. Dénk met uw eigen brein, of op zijn minst, probeer het , zonder vooroordelen. http://izitrue.blogspot.fr/2008/12/m...e-door-tv.html Citaat:
En het is hen zo goed gelukt dat je er apetrots op bent, en nog liever zou willen sterven dan ervan te genezen !!! Laatst gewijzigd door meneer : 29 juli 2013 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
|
![]() *zucht*
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeeeeeut!!!!
Zero points for Meneer. Superstaaf no tv Masseer uw telepathische spier en waag een 2e poging. De eerste ging echt wel heel snel de mist in.
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, sta mij toe sceptisch te zijn tegenover uw beweringen. Zij zijn immers niet bewezen ? Jullie- de rationele sceptici - willen toch steeds bewijs voor �*lles ? Awel, ik ook. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
|
![]() De wetenschap ontdekt met mondjesmaat wat mensen die met het paranormale bezig zijn al lang weten. De maan heeft een zeer grote invloed op ons, ook collectief.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee hypnotiseren ze me dan? Citaat:
Je kan immers inloggen met je pendel en wichelroede op mijn aura en morphisch veld. Met jouw parabnormale gaven heb jij gewoonweg zekerheid. Zoals de tv-kwestie weer eens aantoont lijkt het met uw gaven niet echt een hoge vlucht te nemen... Ook wat betreft mijn visie op overheid zie je niet helder, hoewel die op deze site zonder hocuspocus kan geraadpleegd worden. Hoewel ik tegen huiswerk ben, zou ik in jouw geval zeggen: 'Overnieuw!!'
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot u, die zeker en vast niet het minste of geringste spoor van telepatische gaven bezit, en die daardoor denkt dat ook anderen daar niet toe in staat zijn. Mijn raad voor uw geval : staar wat minder naar je navel. Er bestaat nog wat anders als " super " staaf... ![]() |
|
![]() |
![]() |