![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zo'n harde roeper. België is de beste garantie voor de verheffing van de Vlaamse bevolking.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En centrumpartijen (vanwege decennia lang aan de macht) zijn mijn inziens zowieso vergroeid met die gevestigde belangen, voor zover ze zélf al niet die gevestigde belangen zijn...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 januari 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 januari 2014 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() Dus u bedoelt dat men Vlaanderen dan maar moet opheffen zodat er geen verdrukt Vlaanderen meer bestaat en dat de grote francofonie zijn vergif ongegeneerd verder kan uitspuien over heel Europa? daar hebben ze immers al minstens eeuwenlange ervaring mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie De Block maakt zich kwaad in de Senaat.
Hier is het ook niet altijd een veilige situatie. U moet hier 's avonds maar buitenkomen", zei De Block toen. Khattabi wilde er gisteren meer uitleg over, maar de Open Vld-politica reageerde erg gepiqueerd en ontkende staalhard dat ze de uitspraken ooit gedaan heeft. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...e-Senaat.dhtml Eerst plooien voor Di Rupo en de chantage van de Afghanen en dan die leugen doen geen goed aan haar imago.Ze blijkt geen haar betrouwbaarder te zijn dan de andere valse politici. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 januari 2014 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het intussen nog zijn met de vroegere voorzitter van de vlaamsnationalistische partij?
Zit hij in de doos? Loopt hij met een enkelband? Is hij ontsnapt en naar het zwarte Afrika gevlucht? Of zit hij ondergedoken bij zijn vroegere partijgenoten-flaminganten (die intussen hun partijnaam aangepast hebben naar N-Va)? Ik vraag me ook af of zijn vroegere partijgenoten nu ook met de trouille zitten voor mocht Gabriëls doorslaan, bekennen, en hen aan de galg praten.
![]() |
![]() |
#615 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen dank.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat er nóg een ex-voorzitter van de vlaamsnationalistische partij met het gerecht in aanraking kwam. Diens klacht werd dus onontvankelijk verklaard. Bij gebrek aan bewijzen? Habeas corpus, jajaja... Dokters zijn meesters in het laten verdwijnen van lijken. Wat zou dat toch zijn met die VU&N-Va-voorzitters? Zit de criminaliteit in hun genen gebakken zoals bij de PS'sers? Nog geen nieuws over Jaak Gabriëls?
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat toch met de recruteringpolitiek bij de Ø-VLD? Trekken zij echt alleen maar corrupte figuren aan, zoals de PS dat doet in Wallonië? Zelfs Pierre Chevalier kreeg onderdak bij Ø-VLD nadat de SP.A hem niet meer wilde wegens TE corrupt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet Gabriëls of zelfs niet De Wever is je probleem, wel de politieke situatie in jouw stad. Ik begrijp je frustatie waar je echter met geen woord over rept. Het is allemaal begonnen in 2010, de trend werd bevestigd in 2012 en het ziet er naar uit dat ook 2014 een rampjaar zal worden voor jou. Ik geef Di Rupo 2 twee jaar, zodat in 2016 definitief het doek zal vallen over de vaudeville die we belgië moeten noemen. Om de twee jaar kunnen we merkwaardige veranderingen noteren, voor de ene al gunstiger dan voor de andere. Maar zoals reeds vermeld moet het voor jou geen pretje zijn om al meer dan één jaar onder het zwartbruine juk te moeten leven. Niet alleen zitten de zwarten in jouw stadhuis, wanneer ik eens toevallig in Aalst vertoef zie ik ze ook in grote aantallen rondlopen op straat. Black brother is watching you! Met enig leedvermaak toch veel sterkte toegewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het lijken wel de voorspellingen van de getuigen van Jehova... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 januari 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |