Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2014, 12:49   #601
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Roept dan vooral heel hard 'vive la Belgique'.
Ik ben niet zo'n harde roeper. België is de beste garantie voor de verheffing van de Vlaamse bevolking.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 12:53   #602
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Je hebt grotendeels gelijk, "Esperanza".

Alleen met dat 'gewone centrumpartijen' heb ik het een beetje moeilijk.

Ik vind noch SP.a, noch O-VLD (noch CD&V) 'gewone' centrumpartijen.

Daarvoor zijn ze véél te véél met de 'gevestigde belangen' vergroeid.

Nog één kleine opmerking: Ik hoop dat de PVDA ook Groen! onder de kiesdrempel duwt.
Met "gewoon" bedoelde ik dat er maar weinig verschil is tussen de 3 traditionele partijen. Ze zijn onderling inwisselbaar, vechtend voor een plaatsje in het centrum. Enkel wat accentueringen in de marge zijn verschillend maar veel maakt het niet uit.

En centrumpartijen (vanwege decennia lang aan de macht) zijn mijn inziens zowieso vergroeid met die gevestigde belangen, voor zover ze zélf al niet die gevestigde belangen zijn...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 januari 2014 om 12:54.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 14:29   #603
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Met "gewoon" bedoelde ik dat er maar weinig verschil is tussen de 3 traditionele partijen. Ze zijn onderling inwisselbaar, vechtend voor een plaatsje in het centrum. Enkel wat accentueringen in de marge zijn verschillend maar veel maakt het niet uit.

En centrumpartijen (vanwege decennia lang aan de macht) zijn mijn inziens zowieso vergroeid met die gevestigde belangen, voor zover ze zélf al niet die gevestigde belangen zijn...
Dit geldt evengoed voor het Vlaams Belang, N-VA, Groen! en PVDA+. Ons land kent geen extreme partijen. We hebben geen communistische of anarchistische stromingen met politiek draagvlak.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 januari 2014 om 14:29.
Oud 21 januari 2014, 15:11   #604
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vlaanderen is overwegend links.
En stemt rechts.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 15:12   #605
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan er niet mee leven dat Vlamingen onderdrukt worden.
U werkt er aan mee door het te ontkennen.
Oud 21 januari 2014, 15:12   #606
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo'n harde roeper. België is de beste garantie voor de verheffing van de Vlaamse bevolking.
Tja, ga met zo'n fiere Vlaming naar de oorlog.
Oud 21 januari 2014, 15:15   #607
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan er niet mee leven dat Vlamingen onderdrukt worden.
Dus u bedoelt dat men Vlaanderen dan maar moet opheffen zodat er geen verdrukt Vlaanderen meer bestaat en dat de grote francofonie zijn vergif ongegeneerd verder kan uitspuien over heel Europa? daar hebben ze immers al minstens eeuwenlange ervaring mee.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 16:21   #608
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus u bedoelt dat men Vlaanderen dan maar moet opheffen zodat er geen verdrukt Vlaanderen meer bestaat en dat de grote francofonie zijn vergif ongegeneerd verder kan uitspuien over heel Europa? daar hebben ze immers al minstens eeuwenlange ervaring mee.
Hoe kan ik jou uit de verdrukking helpen ?

Oud 21 januari 2014, 16:24   #609
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergif? Is het promoten van een taal vergif spuien?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:29   #610
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Leugens? Vertel of open er een draad over.
Maggie De Block maakt zich kwaad in de Senaat.

Hier is het ook niet altijd een veilige situatie. U moet hier 's avonds maar buitenkomen", zei De Block toen.
Khattabi wilde er gisteren meer uitleg over, maar de Open Vld-politica reageerde erg gepiqueerd en ontkende staalhard dat ze de uitspraken ooit gedaan heeft.

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...e-Senaat.dhtml

Eerst plooien voor Di Rupo en de chantage van de Afghanen en dan die leugen doen geen goed aan haar imago.Ze blijkt geen haar betrouwbaarder te zijn dan de andere valse politici.

Laatst gewijzigd door daiwa : 21 januari 2014 om 21:33.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 10:13   #611
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Roept dan vooral heel hard 'vive la Belgique'.
Straks stelt hij vast een vraag hierover.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 19:20   #612
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik die dacht dat kennis dat was...
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 20:22   #613
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Vergif? Is het promoten van een taal vergif spuien?
Als die taal het Nederlands is is dat voor de franstaligen wel een aanslag op hun francofone grootheid.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 22:51   #614
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Hoe zou het intussen nog zijn met de vroegere voorzitter van de vlaamsnationalistische partij?

Zit hij in de doos?
Loopt hij met een enkelband?
Is hij ontsnapt en naar het zwarte Afrika gevlucht?
Of zit hij ondergedoken bij zijn vroegere partijgenoten-flaminganten (die intussen hun partijnaam aangepast hebben naar N-Va)?

Ik vraag me ook af of zijn vroegere partijgenoten nu ook met de trouille zitten voor mocht Gabriëls doorslaan, bekennen, en hen aan de galg praten.
Oud 24 januari 2014, 00:10   #615
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Hoe zou het intussen nog zijn met de vroegere voorzitter van de vlaamsnationalistische partij?

Zit hij in de doos?
Of zit hij ondergedoken bij zijn vroegere partijgenoten-flaminganten (die intussen hun partijnaam aangepast hebben naar N-Va)?
Voor zover geweten is, werden de klachten tegen Patrik Vankrunkelsven voor stalking en zelfs inbraak onontvankelijk verklaard en is hij momenteel nog als geneesheer actief en houdt zich bovendien bezig met medische informatie te verstrekken via het internet : http://www.gezondheidenwetenschap.be/

Geen dank.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 00:24   #616
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Voor zover geweten is, werden de klachten tegen Patrik Vankrunkelsven voor stalking en zelfs inbraak onontvankelijk verklaard en is hij momenteel nog als geneesheer actief en houdt zich bovendien bezig met medische informatie te verstrekken via het internet : http://www.gezondheidenwetenschap.be/

Geen dank.
Niet echt een antwoord op mijn vraag, maar toch bedankt voor de nuttige info.
Ik wist niet dat er nóg een ex-voorzitter van de vlaamsnationalistische partij met het gerecht in aanraking kwam.
Diens klacht werd dus onontvankelijk verklaard.
Bij gebrek aan bewijzen?
Habeas corpus, jajaja...
Dokters zijn meesters in het laten verdwijnen van lijken.

Wat zou dat toch zijn met die VU&N-Va-voorzitters?
Zit de criminaliteit in hun genen gebakken zoals bij de PS'sers?

Nog geen nieuws over Jaak Gabriëls?
Oud 24 januari 2014, 06:27   #617
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En stemt rechts.
Dus stemt niet voor n-va ?

U zegt immers altijd prompt dat n-va centrum rechts is.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 08:48   #618
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet echt een antwoord op mijn vraag, maar toch bedankt voor de nuttige info.
Ik wist niet dat er nóg een ex-voorzitter van de vlaamsnationalistische partij met het gerecht in aanraking kwam.
Nog een flipflopper dus die ooit het klein-linkse Spirit ruilde voor de Ø-VLD omdat hij bij SP.A geen postje kreeg, in tegenstelling tot Bertje dan.

Wat is dat toch met de recruteringpolitiek bij de Ø-VLD? Trekken zij echt alleen maar corrupte figuren aan, zoals de PS dat doet in Wallonië? Zelfs Pierre Chevalier kreeg onderdak bij Ø-VLD nadat de SP.A hem niet meer wilde wegens TE corrupt.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 14:54   #619
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Zit hij in de doos?

Ik vraag me ook af of zijn vroegere partijgenoten nu ook met de trouille zitten voor mocht Gabriëls doorslaan, bekennen, en hen aan de galg praten.
Ik stel vast dat je obsessie over deze zaak pathetische vormen begint aan te nemen. Na ontelbare tussenkomsten in deze draad is je honger nog niet gestild, je blijft volharden in je leugenachtige boosheid.

Niet Gabriëls of zelfs niet De Wever is je probleem, wel de politieke situatie in jouw stad. Ik begrijp je frustatie waar je echter met geen woord over rept. Het is allemaal begonnen in 2010, de trend werd bevestigd in 2012 en het ziet er naar uit dat ook 2014 een rampjaar zal worden voor jou. Ik geef Di Rupo 2 twee jaar, zodat in 2016 definitief het doek zal vallen over de vaudeville die we belgië moeten noemen. Om de twee jaar kunnen we merkwaardige veranderingen noteren, voor de ene al gunstiger dan voor de andere. Maar zoals reeds vermeld moet het voor jou geen pretje zijn om al meer dan één jaar onder het zwartbruine juk te moeten leven. Niet alleen zitten de zwarten in jouw stadhuis, wanneer ik eens toevallig in Aalst vertoef zie ik ze ook in grote aantallen rondlopen op straat. Black brother is watching you! Met enig leedvermaak toch veel sterkte toegewenst.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 15:44   #620
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik stel vast dat je obsessie over deze zaak pathetische vormen begint aan te nemen. Na ontelbare tussenkomsten in deze draad is je honger nog niet gestild, je blijft volharden in je leugenachtige boosheid.

Niet Gabriëls of zelfs niet De Wever is je probleem, wel de politieke situatie in jouw stad. Ik begrijp je frustatie waar je echter met geen woord over rept. Het is allemaal begonnen in 2010, de trend werd bevestigd in 2012 en het ziet er naar uit dat ook 2014 een rampjaar zal worden voor jou. Ik geef Di Rupo 2 twee jaar, zodat in 2016 definitief het doek zal vallen over de vaudeville die we belgië moeten noemen. Om de twee jaar kunnen we merkwaardige veranderingen noteren, voor de ene al gunstiger dan voor de andere. Maar zoals reeds vermeld moet het voor jou geen pretje zijn om al meer dan één jaar onder het zwartbruine juk te moeten leven. Niet alleen zitten de zwarten in jouw stadhuis, wanneer ik eens toevallig in Aalst vertoef zie ik ze ook in grote aantallen rondlopen op straat. Black brother is watching you! Met enig leedvermaak toch veel sterkte toegewenst.
2016 pas?

Het lijken wel de voorspellingen van de getuigen van Jehova...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 januari 2014 om 15:46.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be