![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 10 september 2004 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin. Weer eens een poging om het hier recht te trekken.
Mijns insziens is het erg kleingeestig om geen amnestie te willen verlenen aan degenen die spijt hebben van hun acties. We leven verdorie in een land waar je maar 1/3 van je straf uitzit en niet eens gestrafd kan worden voor een ontsnapping uit de gevangenis. Waarom zou een misdaad van +60 jaar terug dan toch onvergeeflijk zijn ? Hou er trouwens nog eens rekening mee dat als een moordenaar 10 jaar later uit de gevangenis komt, hij ook bij het buitengaan niet wordt tegengehouden met de vraag of hij wel berouw heeft. Ik kan er niets aan doen, maar de hele 'amnestie nooit' beweging lijkt me enkel maar te doen om het gekwetste union belgique gevoel dat sinds de oorlog nooit meer hetzelfde is geweest en laten we hopen dat het nooit meer terugkomt ook. Ook Jonas kwam hier eerder al vertellen dat hij, de grote internationalist, het verraad aan België veel erger vond dan moord. Laat de discussie herbeginnen zonder Carlos en zonder de kinderachtige respons erop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Partijlid
|
![]() Jazeker, ik kan me vinden in wat jij hier post. En wat die kinderachtigheden betreft....daar kan ik me dan weer moeilijk iets anders voorstellen om te antwoorden op Carlos.
Laatst gewijzigd door den broeder : 10 september 2004 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Partijlid
|
![]() Maar nu even terug on topic....Het is echt jammer dat anno 2004 nog zo'n diepe haat onder de mensen zit. Of je nu links of recht, LSP-er of VB-er bent....als gezond mens ga je nu toch niet meer op kruistocht trekken voor dingen die 60 jaar gelden gebeurden !
De tijd van "zwêtten opjagen" is al lang voorbij, mensen ! Deze generatie heeft zijn eigen problemen. Misschien een tip voor de leiding van PB: een subforum waar zwêtten en en leden van de witte brigade kunnen rellen ! Eigen vals gebit is een vereiste ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie in die zwarte bladzijde van de belze geschiedenis trouwens een lastige buurman kwijtwou, had dankzij de bloedbeluste wraak-najagers alle troeven in handen. Ik zou eens willen weten hoeveel er op die manier onschuldig aan hun eind zijn gekomen (n�* de oorlog dus... ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#609 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sta me toe, wegens de reeds 100 x aangehaalde redenen, niet op uw met haat doorspekte en ontwetende posting te reageren ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A/ leg mij eens uit: bestaat het woord emmerder of is het enmerder? B/ is het tu prend of tu prends? Waarschijnlijk sla ik hier tweemaal de bal zo mis als een piano maar anders moet ik mijne larousse en grammaire nog bovenhalen en dat kan ik ni wegens nog aan 't werk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() Aan de "Super Moderator",
Zoudt U niet beter de valse aantijgingen en crapuleuse uitlatingen van uw vrienden willen bestempelen. Ik antwoord maar alleen aan diegene die mij provoceren. En dat doen de Vlaams Blokkers, 75% van uw potentieel, onbestraft voort. Voudriez-vous également stigmatiser les fausses accusations et affirmations crapuleuses de vos amis. Je réponds uniquement �* leur provocation. Et en cela les partisans du Vlaams Blok, 75 % de votre potentiel, persévèrent inpunément. Ouvrez votre forum aussi aux francophones ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt verwittigd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voorbeeld : " [size=1]Piep[/size][size=2] (ik mag het woord "Piano" niet meer schrijven sinds vandaag ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#616 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
jaja die verzetsleden ! echt krapuul ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen is hier gelijk voor de wet en het forumreglement. Me dunkt dat alle betrokken partijen duidelijk verwittigd werden: Citaat:
Nogmaals: dit is een privé discussieforum, geen scheldbarak waar iedereen zomaar zijn grofheden mag komen debiteren: cfr. het reglement dat u door gebruikmaking van dit forum aanvaardde. Veel forumplezier Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Partijlid
|
![]() Duidelijk de Pietjes en de Carlossen (huh ? zijn er meer dan) die de discussie naar omlaag halen !
Me dunkt dat ik getracht heb de discussie terug op te trekken tot Pietje, de man die minder zegt dan zijn onderschrift en Carlos de sansculot de boel terug in de riool trekken ! Jammer, want dit is een zinvolle discussie. |
![]() |
![]() |