Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2004, 17:03   #601
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Kunnen ook de anderen vermijden om op Carlos' provocaties in te gaan, en misschien pogen om normaal te discussiëren?
Zoniet gaat deze thread op slot.

Dank bij voorbaat.
beste Peter, een beetje geduld. Als Carlos beweerd de leeftijd te hebben die hij zegt, zal hij na dit debat tengevolge van doorgeslagen klopper hier niet lang meer provoceren.

Laatst gewijzigd door giserke : 10 september 2004 om 17:03.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:04   #602
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Enfin. Weer eens een poging om het hier recht te trekken.

Mijns insziens is het erg kleingeestig om geen amnestie te willen verlenen aan degenen die spijt hebben van hun acties. We leven verdorie in een land waar je maar 1/3 van je straf uitzit en niet eens gestrafd kan worden voor een ontsnapping uit de gevangenis. Waarom zou een misdaad van +60 jaar terug dan toch onvergeeflijk zijn ?

Hou er trouwens nog eens rekening mee dat als een moordenaar 10 jaar later uit de gevangenis komt, hij ook bij het buitengaan niet wordt tegengehouden met de vraag of hij wel berouw heeft.

Ik kan er niets aan doen, maar de hele 'amnestie nooit' beweging lijkt me enkel maar te doen om het gekwetste union belgique gevoel dat sinds de oorlog nooit meer hetzelfde is geweest en laten we hopen dat het nooit meer terugkomt ook. Ook Jonas kwam hier eerder al vertellen dat hij, de grote internationalist, het verraad aan België veel erger vond dan moord.

Laat de discussie herbeginnen zonder Carlos en zonder de kinderachtige respons erop.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:12   #603
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Jazeker, ik kan me vinden in wat jij hier post. En wat die kinderachtigheden betreft....daar kan ik me dan weer moeilijk iets anders voorstellen om te antwoorden op Carlos.

Laatst gewijzigd door den broeder : 10 september 2004 om 17:12.
den broeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:12   #604
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jusbou
qu'est-ce que tu te prend? debatteur van mijn kl*ten
Aangenaam ! Abramis brama. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:15   #605
den broeder
Partijlid

Standaard

Maar nu even terug on topic....Het is echt jammer dat anno 2004 nog zo'n diepe haat onder de mensen zit. Of je nu links of recht, LSP-er of VB-er bent....als gezond mens ga je nu toch niet meer op kruistocht trekken voor dingen die 60 jaar gelden gebeurden !
De tijd van "zwêtten opjagen" is al lang voorbij, mensen ! Deze generatie heeft zijn eigen problemen.

Misschien een tip voor de leiding van PB: een subforum waar zwêtten en en leden van de witte brigade kunnen rellen ! Eigen vals gebit is een vereiste !
Oud 10 september 2004, 17:17   #606
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Enfin. Weer eens een poging om het hier recht te trekken.

Mijns insziens is het erg kleingeestig om geen amnestie te willen verlenen aan degenen die spijt hebben van hun acties. We leven verdorie in een land waar je maar 1/3 van je straf uitzit en niet eens gestrafd kan worden voor een ontsnapping uit de gevangenis. Waarom zou een misdaad van +60 jaar terug dan toch onvergeeflijk zijn ?

Hou er trouwens nog eens rekening mee dat als een moordenaar 10 jaar later uit de gevangenis komt, hij ook bij het buitengaan niet wordt tegengehouden met de vraag of hij wel berouw heeft.

Ik kan er niets aan doen, maar de hele 'amnestie nooit' beweging lijkt me enkel maar te doen om het gekwetste union belgique gevoel dat sinds de oorlog nooit meer hetzelfde is geweest en laten we hopen dat het nooit meer terugkomt ook.
Dat zijn nagels met koppen !

Wie in die zwarte bladzijde van de belze geschiedenis trouwens een lastige buurman kwijtwou, had dankzij de bloedbeluste wraak-najagers alle troeven in handen.

Ik zou eens willen weten hoeveel er op die manier onschuldig aan hun eind zijn gekomen (n�* de oorlog dus... )
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 10 september 2004, 17:19   #607
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
....als gezond mens ga je nu toch niet meer op kruistocht trekken voor dingen die 60 jaar gelden gebeurden !
Wel, zolang die oorlogsmisdadigers "van toen" (cfr. Laplasse, S. De Clercq en consoorten) , telkenmale door jullie opgehemeld, en heilig verklaard worden.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:21   #608
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Ik zou eens willen weten hoeveel er op die manier onschuldig aan hun eind zijn gekomen (n�* de oorlog dus... )
Die waren dan wel niet zo onschuldig TIJDENS de oorlog 8)
Oud 10 september 2004, 17:24   #609
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die waren dan wel niet zo onschuldig TIJDENS de oorlog 8)
Aha ! Nieuwe glazen bol gekocht ? (kwestie van niet te vervallen in het gekende cliché : "Kan u die onzin die u daar uitkraamt ook staven met argumenten ?")
Oud 10 september 2004, 17:26   #610
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Wel, zolang die oorlogsmisdadigers "van toen" (cfr. Laplasse, S. De Clercq en consoorten) , telkenmale door jullie opgehemeld, en heilig verklaard worden.8)
Zei de intellectueel met meer onderschrift dan berichtinhoud......
Sta me toe, wegens de reeds 100 x aangehaalde redenen, niet op uw met haat doorspekte en ontwetende posting te reageren !
Oud 10 september 2004, 17:37   #611
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunnen ook de anderen vermijden om op Carlos' provocaties in te gaan, en misschien pogen om normaal te discussiëren?

Dank bij voorbaat.
En dat midden in mijn franse les? Tsss.....
A/ leg mij eens uit: bestaat het woord emmerder of is het enmerder?
B/ is het tu prend of tu prends?

Waarschijnlijk sla ik hier tweemaal de bal zo mis als een piano maar anders moet ik mijne larousse en grammaire nog bovenhalen en dat kan ik ni wegens nog aan 't werk...
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:37   #612
carlos
Banneling

Standaard

Aan de "Super Moderator",
Zoudt U niet beter de valse aantijgingen en crapuleuse uitlatingen van uw vrienden willen bestempelen. Ik antwoord maar alleen aan diegene die mij provoceren. En dat doen de Vlaams Blokkers, 75% van uw potentieel, onbestraft voort.

Voudriez-vous également stigmatiser les fausses accusations et affirmations
crapuleuses de vos amis. Je réponds uniquement �* leur provocation. Et en cela les partisans du Vlaams Blok, 75 % de votre potentiel, persévèrent inpunément.
Ouvrez votre forum aussi aux francophones !
carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:44   #613
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Zoudt U niet beter de valse aantijgingen en crapuleuse uitlatingen van uw vrienden willen bestempelen. Ik antwoord maar alleen aan diegene die mij provoceren. En dat doen de Vlaams Blokkers, 75% van uw potentieel, onbestraft voort.

crapuleuses de vos amis. Je réponds uniquement �* leur provocation. Et en cela les partisans du Vlaams Blok, 75 % de votre potentiel, persévèrent inpunément.
Echte partisanen vechten op 100% van hun potentiel

Ge zijt verwittigd
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 17:47   #614
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
En dat midden in mijn franse les? Tsss.....
A/ leg mij eens uit: bestaat het woord emmerder of is het enmerder?
Dat komt van het werkwoord "emmeren".

Voorbeeld : " [size=1]Piep[/size][size=2] (ik mag het woord "Piano" niet meer schrijven sinds vandaag ) kan eidenloos dooremmeren over het Vlaams Blok."[/size]

Citaat:
B/ is het tu prend of tu prends?
Puur grammaticaal is het "tu prends", maar in de praktijk is het quasi altijd "les wallons prennent".
Oud 10 september 2004, 17:47   #615
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Zei de intellectueel met meer onderschrift dan berichtinhoud......
Sta me toe, wegens de reeds 100 x aangehaalde redenen, niet op uw met haat doorspekte en ontwetende posting te reageren !
Zie je wel, de goede wil moet altijd van ene kant komen bij jullie. De POT OP met jullie amnestie !!!
Oud 10 september 2004, 17:51   #616
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Azo vloeken !
Oud 10 september 2004, 17:53   #617
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Azo vloeken !
Een vulgair ventje is het !!!!
jaja die verzetsleden ! echt krapuul !
Oud 10 september 2004, 17:56   #618
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zie je wel, de goede wil moet altijd van ene kant komen bij jullie. De POT OP met jullie amnestie !!!
Pas op, joh ! Ge gaat U forceren ! Twee zinnen in één reactie, jong ! Begin misschien toch maar beter met langzaam op te bouwen. Anderhalve zin per reactie lijkt me een goed overgangscompromis. Suc6 !
Oud 10 september 2004, 17:57   #619
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte,

Iedereen is hier gelijk voor de wet en het forumreglement.
Me dunkt dat alle betrokken partijen duidelijk verwittigd werden:
Citaat:

Wanneer u vindt dat anderen over de schreef gaan, mag u het aan de moderatie melden, en zonodig knippen wij, en bij herhaling wordt een schelder gebannen voor onbepaalde duur.

Nogmaals: dit is een privé discussieforum, geen scheldbarak waar iedereen zomaar zijn grofheden mag komen debiteren: cfr. het reglement dat u door gebruikmaking van dit forum aanvaardde.

Veel forumplezier
Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 18:02   #620
den broeder
Partijlid

Standaard

Duidelijk de Pietjes en de Carlossen (huh ? zijn er meer dan) die de discussie naar omlaag halen !
Me dunkt dat ik getracht heb de discussie terug op te trekken tot Pietje, de man die minder zegt dan zijn onderschrift en Carlos de sansculot de boel terug in de riool trekken ! Jammer, want dit is een zinvolle discussie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be