![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik moet toch dringend eens wat meer buitenkomen, het moet daar nogal een oorlogszone zijn zeg.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch niet omdat die marginalen van het VB, waarvan driekwart dit forum afschuimt, dat eisen zeker? Jullie zitten gecordoneerd, dus jullie hebben niks te eisen. Stik er maar in.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
*leunt achterover en geniet van een consumptie op een terrasje, in een stad barstensvol vreselijke vreemdelingen*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig: als er miserie komt, is het meestal met Marokkanen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt niet met je verstand, maar met je lusten. Zoals alle multiculturele vrouwtjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in het BSO ga je al goed mogen zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratie, zegt u dat iets? Hier zitten voornamelijk N-VA'ers, slimmeke. Mevrouw wilt "meer" Marokkanen? Waarom verhuis je niet naar Marokko?! Dan kan je ze allemaal, een voor een, in je bed leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turken... Marokkanen.... dat is een en dezelfde nest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enjoy : http://www.gatestoneinstitute.org/26...me-netherlands
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie houden beter op met dat gegis. Het is nu al zo over the top belachelijk. Evolutionair gezien zijn jullie gewoon niet in staat om dat niveau te ontstijgen om verklaringen te vinden voor het feit dat jullie wel, en de rest van de wereld er niet zo'n primitief wereldbeeld op nahoudt. Een beetje zoals het brein van een blinde zich geen beeld kan vormen van de kleuren van een zomerdag. Als jullie het niet kunnen vatten, dan heeft erover praten ook geen zin. Dan zitten jullie zich maar op te boeien, en dan gaat het binnen de kortste keren alleen nog maar over pipi en kaka. Dus Demper, laat je gaan, maar op jouw triviale seksuele fantasietjes ga ik verder niet meer in. Plezier je voor mijn part gezellig verder. Wees jezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Europees Commissaris
|
![]() Dom rechts heeft zich ook weer gemeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is van alles mis met de vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De domme liberalen zijn hier precies ook aanwezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak dan enkele Marokkanen binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gros, wat is dat precies? Is dat zoiets als dat onbeduidend aandeel van de Vlaamse populatie dat heden ten dage nog voor het VB stemt en als rabiaat en onverbeterlijk racistisch wordt omschreven? Kijk toch eens wat verder dan de benauwende beslotenheid van uw VB-kroeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus elke Marokkaan verkracht vrouwen? Wat een niveautje kleuterklas is dit topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik kan je nog wel andere dingen vertellen. Ik zat in het bank en verzekeringswezen en ik ken daardoor wel wat bedrijfsleiders. Wel volgende verhaal , echt gebeurt hé. Een bedrijf dat laboratoriumonderzoek doet werft een man van Marokkaanse afkomst aan , geen probleem , de man doet zijn best, na 6 maanden wordt hij vast aangenomen. Plots krijgt de man een religieuze opstoot en wil hij de hand van zijn vrouwelijke chef niet meer schudden , noch orders van haar opvolgen . Van miserie hebben ze die uiteindelijk aan de deur moeten zetten. Wel: conclusie van de bedrijfsleider : racist of geen racist , ze komen er niet meer binnen , iemand aanwerven kost geld en ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Wel, ik kan dat begrijpen, maar gij waarschijnlijk niet hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist het. Aan deze formulering zie ik genoeg. Jij bent de Sylvie De Bie van Politics.be ![]() |
|
![]() |
![]() |