![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier niet over de EU maar het massaal INTEGREREN van mensen die mijlenver van onze cultuur en leefgewoontes leven.
Over het vrijlaten van pedofiele aanranders. Oorlog is geen excuus tot integratie met ons. Zeker geen volk dat eisen stelt en Fuck France met graffiti spuit na een aanslag. Dat kamp in Calais moet vakkundig ontmanteld worden en wij dienen dringend hulp aan de grens aan te bieden zodat we niet verder overspoelt worden. Als aan dit tempo tegen 2050 de grootsteden overspoelt zijn door een andere cultuur is dat culturele genocide. Een meerderheid is tegen de integratie van en daar draait het om Jackske. We willen ze niet. |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() Vraag het dan eens na via referenda he. Wie heeft Merkel almachtig gemaakt met haar Wir Schaffen das???????
De democratie is lang genoeg misbruikt geweest. Onze stem is duidelijk gehoord: WE WILLEN ZE NIET! Laatst gewijzigd door Peche : 12 februari 2016 om 09:34. |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() Euhm niet door mij?
En wanneer iemand buiten zijn bestuur keuzes maakt dient dat via referenda nagevraagd te worden bij het volk. REPUBLIEK EUROPA NU! ![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() Stond dat in haar programma? Vluchtelingen huisvesten? IK DACHT HET NIET.
Als dat er niet in staat en ge wilt zo'n keuze maken, dient ge dat na te vragen bij het volk. Referenda! Republiek en seculair Europa nu! Ge houdt dat niet meer tegen Jack!!!! |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou niks tegen, dat klopt. Ik zie alleen niks bewegen... |
|
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() Er staat niets in van integreren. En een miljoen in één land opvangen is gewoon de waanzin voorbij.
Hier heeft NIEMAND op gestemd. Referenda zijn van doen!!!! Een republiek Europa om een lang verhaal kort te maken. |
![]() |
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() We zullen zien hoe de Duitse kiezer volgende keer gaat stemmen.
|
![]() |
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() Fuck Duitsland, wij moeten de mogelijkheid hebben buiten ons eigen land te stemmen voor Europa. Op een president die werkt via referenda.
Dit is de wil van het volk! |
![]() |
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() Ik heb de laatste verkiezingen toch voor het Europees parlement gestemd, meen ik me te herinneren.
|
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet veranderen. Een republiek Europa dat via referenda werkt. Dat is DEMOCRATISCH. Aan de afgelopen 15 jaar was er niets democratisch. |
|
![]() |
![]() |
#614 |
Banneling
|
![]() Als je dat wil, dan kan je altijd gaan wonen in de lidstaat waar de partij van je voorkeur lijsten indient.
|
![]() |
![]() |
#615 |
Banneling
|
![]() Nu is het genoeg geweest.
|
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() Ja, je moet er iets voor over hebben...
|
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven in een democratie met een parlementaire vertegenwoordiging. Referenda beslissen niet wat kan en niet kan.
|
![]() |
![]() |
#619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders is het niet democratisch meer. Things must change: the republic will rise again! *star wars anthem van de dark side* |
|
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |