![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En tegen dat je de politie erbijgehaald hebt hebben al de betwetertjes op de metro u afgeranseld. En begin dan maar eens een klacht in te dienen. Als ze te weten komen waar je woont riskeer je je leven. |
|
|
|
|
|
|
#602 |
|
Banneling
|
Ja en dat boekje werkt" maar alleen in de vreemdeling zijn voordeel , zeg het er maar vlug bij. Iedereen weet dat trouwens al langer dan vandaag.
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees nog eens aandachtig mijn bericht. Ik beschuldig jou niet van narcisme.
|
|
|
#604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat weet ik niet. Wel weet ik dat er soms wel eens procedurefouten worden gemaakt, met alle gevolgen van dien.
|
|
|
|
|
|
#606 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#607 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
het voor mij niet duidelijk waar u het vandaan haalt dat de overheid kan bepalen wat zin of onzin is. Wel, de overheid doet niets anders dan dat te bepalen. Waarom dan ook niet met godsdiensten? |
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
|
Citaat:
het voor mij niet duidelijk waar u het vandaan haalt dat de overheid kan bepalen wat zin of onzin is. Wel, de overheid doet niets anders dan dat te bepalen. Waarom dan ook niet met godsdiensten? Ik moet mij altijd herhalen. |
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De overheid toetst wel zaken af die meetbaar en controleerbaar zijn, zoals bijvoorbeeld de mogelijke doelmatigheid van geneeswijzen. |
|
|
|
|
|
|
#610 |
|
|
2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 september 2016 om 16:40. |
|
|
|
|
|
#611 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#613 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Zwitserland is onverdoofd slachten verboden en toch is de godsdienstvrijheid in dat land niet afgeschaft. Godsdienstvrijheid zorgt op zich niet voor voorrechten. U gaat daar van uit, maar dat is nu eenmaal een verkeerde aanname.
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
|
Citaat:
Dat het Katholieke geloof is erkend en de getuigen van Jehova, op basis van welk 'meetbaar en controleerbaar' criterium is dat gebeurd? |
|
|
|
|
|
|
#616 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook hier heeft dat niets met godsdienstvrijheid te maken, maar wel met de keuze van de Belgische staat om de bepalingen van het vroegere concordaat van 1815 te behouden. De Belgische staat kan er voor kiezen omdat niet langer te doen. Hierdoor wordt op geen enkele wijze geraakt aan de godsdienstvrijheid.
|
|
|
|
|
|
#618 | |
|
|
Citaat:
Nogmaals: ik mag geen dieren onverdoofd de keel oversnijden. Een gelovige mag dat wel. Is zeg ook niet (en dit moet ik ook herhalen bij u) dat godsdienstvrijheid voor voorrechten zorgt, maar dat ze misbruikt wordt om privileges te krijgen. De oorspronkelijke bedoeling van de godsdienstvrijheid was niet bedoeld om vrouwen met een hoofddoek op een pasfoto te krijgen op hun rijbewijs. Laten we ze afschaffen. Waarom niet? |
|
|
|
|
|
|
#619 | |
|
|
Citaat:
Op welke basis is de islam in 1974 erkend? Gewoon: iemand (CVP en PVV) vond dat een 'goed idee'. Uw stelling is gewoon niet waar. |
|
|
|
|
|
|
#620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, de koppeling die u tracht te maken tussen beide elementen als onverbrekelijke zaken gaat gewoonweg niet op. |
|
|
|
|