![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In uw post 582!!!
Ge hebt het heel de tijd over legalisatie, en dan gebruikt ge de situatie in Portugal als argument/voorbeeld. Kijk zelf! Dat kan je moeilijk vergelijken omdat alcohol nu legaal is en dus illegaal zou worden. Cannabis is nu illegaal en zou dan legaal worden. Net omgekeerd dus. En dus moeilijk te vergelijken denk ik. En nogmaals. Het is niet omdat een drug eensklaps een legaal statuut krijgt, dat iedereen plotsklaps eraan verslaafd gaat zijn. Daar zal wel een generatie overgaan. Maw statistieken zullen hier pas relevant zijn, indien ze over twintig jaar, en liefst zelfs nog meer, gaan. Misschien wel maar ik denk dat als je na 20 jaar gaat kijken er veel meer invloeden zullen spelen dan alleen de legalisatie die je 20 jaar geleden hebt doorgevoerd. Als je 20 jaar later laat ons zeggen 20% meer gebruikers hebt lijkt het mij een beetje kort om die dan nog allemaal toe te schrijven aan de legalisatie van 20 jaar geleden. Wat we wel kunnen doen is kijken naar de landen die het wel gedaan hebben. In Portugal zijn alle drugs gedecriminaliseerd sinds 2000 (bijna 20 jaar geleden dus). En daar is het aantal gebruikers niet toegenomen. Integendeel zelfs. Toen de maatregel stond Portugal steevast aan de leiding binnen Europa als het over drugs ging en dat is sindsdien jaar na jaar afgenomen. Je kan ook hier twijfelen of dat aan de legalisatie ligt of er nog andere dingen spelen maar het is wel opvallend dat na decennia ellende de situatie is beginnen beteren na de legalisatie.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
|
![]() Citaat:
En wat Fred zijn cijfers betreft; die zijn altijd leugenachtig! Dit is de echte situatie! This change did not have the effect of eliminating the drug problem in the country. Indeed, quantities of heroin, cocaine and hashish seized in the country increased after decriminalization—hashish, dramatically so. In February 2018, police seized 5,000 doses of cocaine from a traveler at the Lisbon airport. Also in February, police seized 4.5 tons of benzyl methyl ketone, a substance used to make synthetic drugs like ecstasy. In March 2018, 2.5 tonnes of cocaine were seized from a warehouse in Lisbon. Dit zijn de recente cijfers! sinds 2011 zijn de cijfers van doden door overdosis weer stijgende. Ja ja! Ook Portugal is niet het paradijs waar ge ons probeert van de overtuigen (bekeren dus). Uw geloof is net als ieder ander geloof NIET WAAR! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
|
![]() Citaat:
En beginnen vanaf 2000 is belachelijk, want in 2000 is er eigenlijk in Portugal niets veranderd. En dit is weer een voorbeeld van uw vilaine leugenachtige manier om statistieken te gebruiken. want in de leeftijdsgroep 18-64 jaar is er een stijging van cannabisgebruik in Colorado! Adult cannabis use at an all-time high in Colorado A new study from the Retail Marijuana Public Health Advisory Committee has revealed that more adults in Colorado are using cannabis than ever before, regardless of age. Die vieze boecht moet terug verboden worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=589
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 maart 2019 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad jij kunt het weten uw beste vriend is er aan overleden.
![]() Is hij al verrezen of is hij nog altijd dood ? Je weet nooit dat je vergeet wat je hebt geschreven ![]() ![]() Er gebeuren wel eens meer mirakels. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2019 om 04:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2019 om 04:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Portugal situatie eind 2016. Drugsgerelateerde HIV-infecties zijn in vijftien jaar tijd met 90 procent afgenomen. Het aantal drugsgerelateerde doden is het op een na laagste van de Europese Unie. Slechts drie mensen per miljoen sterven aan een overdosis, terwijl het EU-gemiddelde op 17,3 per miljoen ligt. Het aantal volwassen dat wel eens drugs heeft gebruikt in het afgelopen jaar neemt gestaag af. Portugese jongeren gebruiken nu de minste softdrugs van Europa. Het aantal drugsgerelateerde criminelen in Portugese gevangenissen is gedaald van 44 procent in 1999 naar 21 procent in 2012. Maar goed ik heb begrip dat je je in een moeilijk parket hebt gepraat met uw half dode levende vriend. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2019 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allereerst is het wel heel kortzichtig om 3 politie-acties aan te grijpen om aan te tonen dat het niet goed gaat in Portugal. Geen idee wat inbeslagnames met druggebruikersaantallen of drugsdoden te maken hebben, ma soit, een beetje dieper onderzoek leerde me al snel waar je deze compleet van de pot gerukte waanzin vandaan haalde. Je bron namelijk. Want het heeft natuurlijk wel een reden waarom je je bron niet prijsgeeft. Ik had iets verwacht in de stijl van een facebook-poll van een stoner ofzo maar dit is nog veel erger, belachelijker, van-de-pot-gerukter dan alles wat je voordien hier ooit postte. Narconon.org is immers je bron. Hier haalde je die onzin. Geen belletje? Ze werken volgens een methode ontwikkeld door Ron Hubbard. Beginnen de belletjes ja? Inderdaad. Het is het anti-drugsprogramma van Scientology. Degenen die geloven dat 75 miljoen jaar geleden Xenu, een intergallactische dictator, miljoenen mensen uit zijn overbevolkte uithoek van de melkweg naar de aarde bracht en ze daar met atoombommen om het leven bracht om dan hun zielen naar de bioscoop te brengen en... Ja, hou maar op met lachen. Ze menen het. Dat zijn degenen waar jij je toe moet richten in een wanhopige poging je gelijk te bewijzen. Jij, de zelfverklaarde forumstrijder tegen complottheorieën, aliën-believers en godsdienstfanaten moet bij Scientology te rade gaan om toch maar iets te kunnen rapen. En alsof dit qua afgang nog niet volstaat doe je er zelf nog een schepje bovenop: Citaat:
Je moet het maar doen. (Of nee, jij moet niks zeker?) In ieder geval; ik heb zelden voor 8u 's morgens zo gelachen. Meer nog; ik ben altijd in discussie met jou gegaan omdat ik niet wilde dat andere mensen jou onzin voor waarheid aan zouden kunnen nemen. Maar als ik ondertussen iets geleerd heb is het wel dat de kans wel heeeel erg klein is dat er hier nog iemand uw onzin gaat geloven. Toeter jij dus nog maar lekker verder. Liefst over Xenu en zijn thetans bv. Dan blijft het voor normale mensen ook nog plezant. Maar ik ga mijn tijd niet meer in jou verspillen. Zorgen dat niemand je gelooft regel jij zelf wel. Daar heb je mij klaarblijkelijk al lang niet meer voor nodig. P.s. Misschien eens nadenken over code nr 6 van je favoriete sekte: Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 27 maart 2019 om 08:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Xenu, die dekselse dictator... 75 miljoen jaar na datum geert zo voor schut zetten. Hoe zou het in die tijd trouwens gezeten met de cannabis-consumptie? Gezien Xenu een dictator was die miljoenen mensen uitmoordde vrees ik dat het ook toen illegaal was. 't Is immers altijd wat met dictators.
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vrees ik dat er weinig westerse landen het een goed idee gaan vinden dat Columbia binnen afzienbare tijd het rijkste land ter wereld is...
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geert heeft hem niet kunnen beschermen tegen dat onheil. Laten we hopen dat binnen enkele posts deze goede vriend weer tot leven komt ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2019 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta dan ook zeer kritisch tegenover sommige beweringen dat legalisatie de kost voor de gemeenschap zal verminderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .(dubbel)
Laatst gewijzigd door Bob : 27 maart 2019 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
|
![]() Citaat:
Wakker worden! ![]() Of nee, laat maar, dut maar verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kan dat! Belgie is het land van die stoute law and order BDW!! En Portugal is het links paradijs!! Dat kan niet!! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |||||||||
|
![]() Ik heb liever de bewoordingen 'geniaal' en 'uitzonderlijk fantastisch'.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mag ik u ook erop wijzen dat ik ook info gebruik van Growthop, een pro cannabis info website. hebt ge daar dan geen complimentjes voor, of zit ge alleen te kakken op mijn bronnen als het u goed uitkomt? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 maart 2019 om 14:09. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|