![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouw van John Travolta overleden door borstkanker
Kelly Preston, de vrouw van acteur John Travolta (66), is overleden. Ze werd 57 jaar. Preston leed aan borstkanker en verloor gisteren de strijd tegen de ziekte.
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 12 Juli 2020
https://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_Preston
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Derk toch.
Die vrouw was al overleden. Wil je dat mensen meermaals dood gaan? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 augustus 2020 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat Corona vertraging ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VOLENDAM - Café-eigenaar Jan Veerman, ook wel bekend als Jan Dekker is woensdag op 74 -jarige leeftijd overleden. Veerman was eigenaar van het café 't Hemeltje waar tijdens de nieuwjaarsnacht in 2001 bij een korte zeer hevige brand veertien jongeren om het leven kwamen. Ruim 200 mensen raakten gewond. De voormalige café-eigenaar was al enige tijd ziek. Hij leed aan ALS.
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit draadje staan andere mensen met andere nationaliteiten ,
Duits , Frans , Amerikaans , UK , Canada , ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds heeft mijn hond (ierse setter) onze kanarie doodgebeten en verstopt in een bloembak.
Ik heb daar nooit veel reklam over gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse acteur Chadwick Boseman is op 43-jarige leeftijd overleden. Hij was onder meer bekend van zijn rol als de superheld Black Panther in de succesvolle reeks stripverfilmingen van Marvel. Boseman leed aan kanker.
Boseman kreeg zijn eerste grote hoofdrol in 2013, toen hij in de film 42 honkballegende Jackie Robinson speelde. Een jaar later vertolkte hij de rol van soulzanger James Brown in de biopic Get on Up. In de Marvel-film Captain America: Civil War (2016) speelde Boseman voor het eerst Black Panther, het opperhoofd van een stam uit de fictieve Afrikaanse natie Wakanda. In 2018 kreeg het personage zijn eigen film, simpelweg getiteld Black Panther. De film won drie Oscars. ![]()
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was de doodsoorzaak? Politie? Drugs? ...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kanker. Het staat er.
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IJsbeer doodt 38-jarige Nederlander op Spitsbergen
Op de Noorse archipel Spitsbergen is een Nederlandse man gedood door een ijsbeer. Dat melden de lokale autoriteiten. Het is nog maar de zesde keer in bijna 50 jaar dat een dergelijke dodelijke aanval plaatsvindt in de regio. Door de klimaatopwarming zijn ijsberen almaar meer gedwongen om voedsel te zoeken in bewoonde gebieden. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...n-spitsbergen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Black Panther was niet meteen de beste in de reeks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() darmkanker
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 43 was de leeftijd waarop ik dezelfde diagnose kreeg. Ik heb meer geluk gehad.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houwe zo! ![]()
![]() |
![]() |
#620 | |
Minister