Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2023, 15:54   #601
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Maar dit is het grote succes van een systeem dat lang aan de macht kan blijven door laag opgeleide blanken tegen gekleurden op te zetten.
Het zijn totaal niet opgeleide, animale gekleurden die voor het gros van de maatschappelijke problemen zorgen.

Dat het er dus op lijkt dat het gekleurden zijn die geregeld geviseerd worden door politie, komt niet van het idee dat politie racistisch zou zijn, maar van het feit dat het overgrote deel van de totaal onbeschaafde wilde beesten nu eenmaal mensen met een kleurtje zijn.

Pas op, dat betekent niet:

1) dat er onder de blanken ook niet van die exemplaren rondlopen - alleen zijn het er procentueel gewijs veel minder

2) dat de meeste mensen met een kleurtje wilde beesten zijn - het is gewoon dat onder de wilde beesten, de hoofdmoot nu toevallig een kleurtje heeft JUIST OMDAT men altijd gezegd heeft dat als men wat beschaving eiste van die mensen, men racist was.

De gekleurden zijn geen wilde beesten omdat ze gekleurd zijn, maar omdat:

1) ze opgevoed zijn in een beestencultuur (ook crapuul-islam genoemd) die totaal racistisch en minachtend staat tegenover de gastcultuur waar ze niettemin toch aanwezig willen blijven

2) iedere keer men die beesten wil pogen om ze te behandelen zoals wij blanken onze eigen wilde beesten behandelen, er gespeeld wordt op racisme, discriminatie en dergelijke om te verklaren dat die beestigheid ONZE schuld zou zijn en wij die niet alleen moeten door de vingers zien, wij moeten die bovendien "bewonderen".

Citaat:
Linkse hoogopgeleide witmensen weten heel goed dat de meeste laag opgeleide en dommige rechtse witmensen liever naar beneden kakken.
Links hoogopgeleide witmensen leven in de illusie dat de wilde crapuul-islam beesten dat enkel maar zijn omwille van discriminatie, en nu geloven die wilde crapuul islam beesten dat ook. Omdat het bij links hoogopgeleide mensen taboe is om onze cultuur superieur te achten en die mensen niet beseffen dat hun zachtaardige linksigheid enkel maar kon aarden in een cultuur die respect toonde voor zichzelf.

Kortom, linkse hoogopgeleide mensen nemen de weldaden van onze cultuur voor vanzelfsprekend en "aangeboren" en hebben niet door dat het een puur cultureel fenomeen is, dat, als je daar de basis van wegneemt, gans dat kaartenhuisje waarop hun linksige goedmenendheid op steunde, ineen zakt.

Zij hebben niet door dat buiten onze cultuur, er beestigheid heerst waar hun linksige goedmenendheid zwaar weggelachen wordt.

En het ironische is dat het precies daardoor is dat die linkse hoogopgeleide witmensen ervoor gezorgd hebben dat die mensen met een kleurtje zich totaal niet hebben ingepast in onze maatschappij, en we nu voor een tweesprong staan:

1) oftewel neemt het beestige crapuul het over en dan wordt het hier net exact zoals in die beestenlanden, kortom, krijgen we hier een vorm van kalifaat en is het TOCH gedaan met het crapuleus zijn, zij het onder een moslim regime, na een periode van georganiseerde misdaad door de bendes uit de banlieus. Kortom, het wordt hier dan een soort van makakken-gedomineerde crapuleuze maatschappij, waar de witmensen uit verdwijnen, tot dat omslaat tot een islamitische republiek, en de islam-orde heerst (de natte droom van die witmensen die niet beseffen dat gans hun links gedachtengoed dan de brandstapel op vliegt)

2) oftewel worden we wakker en gaat de reactie nogal brutaal zijn, en gaat er nadien weer gejammerd worden over hoe het toch kwam dat er weer een genocide werd gepleegd.

In de twee gevallen is het linkse ideaal naar de vaantjes geholpen door exact die hoogopgeleide linkse witmensen die onze eigen cultuur naar de vaantjes geholpen hebben.

Hadden zij toegelaten dat die makakken gedwongen geintegreerd werden en normale burgers werden, dan hadden zij stukken dichter bij hun ideologisch ideaal gezeten dan nu ze ervoor gezorgd hebben dat we met een gigantische massa crapuleus onhandelbaar beestenvolk zitten.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juli 2023 om 16:01.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2023, 16:05   #602
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ook gekleurde mensen worden opgezet tegen witmensen.
En ook dat is zeer succesvol.
Kijk, ALLES is gezegd door uw etnische solidariteit (racisme dus).

Als een stuk crapuul door de politie afgeschoten wordt, dan zou dat iedereen moeten plezieren, behalve ander crapuul. Het kleurtje van dat crapuul heeft hierbij geen belang, wel het crapuleuze.

Wie durft beweren dat Nahel geen stuk crapuul was is een zeveraar. Wat die Nahel aan 17 jaar al deed was bewijs genoeg dat het een stuk crapuul was dat we beter kwijt dan rijk zijn.

Dat gekleurde mensen zich AANGESPROKEN VOELEN hierdoor is het problematische. Het wil zeggen dat gekleurde mensen meer solidariteit hebben met crapuul, omdat het gekleurd is, eerder dan met normale burgers, die tevreden zijn dat een stuk crapuul minder rond loopt.

Welnu, als je zo een diep racisme ontmoet in een gekleurde bevolkingsgroep, dat zij zich liever identificeren met een gekleurd stuk crapuul, eerder dan met de normale mensen van het land, dan kan je met die bende racisten niks meer aanvangen, en moeten die opgeruimd worden. Een maatschappij opbouwen samen met een bende rabiate geimporteerde racisten is niet mogelijk.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juli 2023 om 16:06.
Oud 7 juli 2023, 16:09   #603
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor sommige politiemannen zal dat niet anders zijn.
Vaak komen ze er goed mee weg, dit keer gaat barbertje hangen.
In welke mate vind jij dat zo een stuk crapuul als Nahel NIET had moeten worden doodgeschoten ? Mocht dat een witte zijn, zou je dan even hard protesteren tegen dat politiegeweld ?

Ik DACHT aanvankelijk dat het een witte was en vond het prima dat hij neergelegd werd. Toen bleek dat het een gekleurde was, bevestigde dit gewoon dat het gros van het crapuul inderdaad gekleurd is, deze keer dus ook.

Ik vind dat crapuul neergelegd moet worden. Blijkbaar vind jij oftewel dat:

1) crapuul niet moet neergelegd worden

2) enkel wit crapuul neergelegd mag worden ?

Mensen die zonder rijbewijs aan de politie willen ontkomen, noem ik crapuul. Jij niet ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juli 2023 om 16:09.
Oud 7 juli 2023, 16:26   #604
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, ALLES is gezegd door uw etnische solidariteit (racisme dus).

Als een stuk crapuul door de politie afgeschoten wordt, dan zou dat iedereen moeten plezieren, behalve ander crapuul.
Quote van de week!

Alleen crapuul is verontwaardigd als er crapuul terecht wordt doodgeschoten.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2023, 16:33   #605
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze samenleving wordt aan de bovenkant het hardste leeggestolen. Witmensen vnl dus.

Zoals ik eerder al zei, de tragiek van de witte onderklasse is nu net dat ze verleid worden naar beneden te kijken...
Het VB kijkt ook naar boven, maar die zit in een cordon. PVDA zit in een quasi cordon.

Maar goed, in landen zonder witmensen aan de top zal er uiteraard veel minder corruptie zijn, uiteraard.

Citaat:
Ja ook gekleurde mensen worden opgezet tegen witmensen.
En ook dat is zeer succesvol.
Opgezet door witmensen waarschijnlijk? ja ja, makkelijk, zo moet je niet naar jezelf kijken hé.
Oud 7 juli 2023, 21:55   #606
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het VB kijkt ook naar boven, maar die zit in een cordon. PVDA zit in een quasi cordon.

Maar goed, in landen zonder witmensen aan de top zal er uiteraard veel minder corruptie zijn, uiteraard.

Opgezet door witmensen waarschijnlijk? ja ja, makkelijk, zo moet je niet naar jezelf kijken hé.
Nahel was een brave jongen: hij zou geen vlieg kwaad doen...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2023, 23:09   #607
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Nahel was een brave jongen: hij zou geen vlieg kwaad doen...
Dan zal het wel in orde zijn hem te poppen.

Citaat:
Mocht dat een witte zijn, zou je dan even hard protesteren tegen dat politiegeweld ?...
Yep.

Die Hitler-mevrouw en de wurgpolitiemannen uit Charleroi werden pas geschorst toen er beelden opdoken.

Als er woedende mensen de straat op waren gegaan hadden die ook opgesloten gezeten. Nu lopen deze gekken in een blauw pak op straat.

Citaat:
In welke mate vind jij dat zo een stuk crapuul als Nahel NIET had moeten worden doodgeschoten ?
Ik vind dat crapuul neergelegd moet worden. Blijkbaar vind jij oftewel dat:

1) crapuul niet moet neergelegd worden

2) enkel wit crapuul neergelegd mag worden ?

Mensen die zonder rijbewijs aan de politie willen ontkomen, noem ik crapuul. Jij niet ?
Ik ben alleen een voorstander van de doodstraf in geval van meervoudige moord.
Voor meneer Dutroux of meneer meneer Van Themsche bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 juli 2023 om 23:14.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2023, 04:45   #608
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben alleen een voorstander van de doodstraf in geval van meervoudige moord.
Voor meneer Dutroux of meneer meneer Van Themsche bijvoorbeeld.
Er is een verschil tussen doodstraf, tevreden zijn dat crapuul weg is, en mensen tijdens hun crapuleuze gedrag neerlappen.

Dat gelijk wie die puur storend is in de maatschappij dood gaat, is altijd een feest voor iedereen. Ik begrijp zelfs niet dat er mensen zijn, op zijn directe omgeving eventueel na en dan nog, die NIET tevreden zijn dat Nahel dood is. De wereld is voor iedereen of bijna iedereen beter met Nahel dood, dan met Nahel levend.

Wat de doodstraf betreft, dat is iets dat een kliek (rechters en zo) beslist NA de veronderstelde feiten, en daar kan men niet meer aan ontkomen eens die is uitgesproken, OOK al heeft men spijt en dergelijke van zijn gedrag en ook al behoort dat gedrag tot het verleden.

Maar wat het doodschieten betreft TIJDENS het crapuleuze gedrag dat is iets helemaal anders. Immers, als men niet wil doodgeschoten worden, als men plots beseft dat zijn gedrag crapuleus is en men ermee wil ophouden, dan kan dat, en vanaf dat moment wordt men niet meer doodgeschoten. Het is het volharden in de boosheid die maakt dat men doodgeschoten wordt, en dat is dan toch terecht zou ik denken.

De strikt enige reden om zuinig te zijn met de doodstraf is dat er misbruik van kan gemaakt worden om onschuldigen, mensen die van gedacht veranderd zijn, of politieke tegenstanders mee te elimineren, en dat het teveel macht geeft aan een klein groepje. Maar misdadigers op heterdaad neerlappen als ze het weten dat ze dat risico nemen, dat is geen doodstraf he, dat is gewoon nuttig bezig zijn.

En IN ELK GEVAL, of het nu 'wettig gebeurde" of niet, als crapuul dood is, zijn de normale burgers tevreden zou ik denken: hun wereld is er beter op geworden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juli 2023 om 04:45.
Oud 8 juli 2023, 05:00   #609
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die Hitler-mevrouw en de wurgpolitiemannen uit Charleroi werden pas geschorst toen er beelden opdoken.

Als er woedende mensen de straat op waren gegaan hadden die ook opgesloten gezeten. Nu lopen deze gekken in een blauw pak op straat.
Ten eerste begrijp ik niet waarom men "woedend op straat" zou komen voor die "Hitler mevrouw". We komen toch ook niet woedend op straat omdat er gesluierde vrouwen stiekem moslim zijn, zou ik denken. Ik stel islam en nazisme op gelijke voet he. Ik heb trouwens niet die emotionele afkeer voor het nazisme zoals de meeste geindoctrineerde mensen hoewel ik er helemaal geen bewonderaar van ben.

Maar ten tweede - hoewel ik het geval niet ken - waarom zou men woedend op straat komen als er een wurgpolitieman rondloopt, als IK niet geviseerd ben door die wurgpolitieman ?

Waarom komen mensen woedend op straat voor dingen die hen niet viseren ? Dat is toch enkel maar als je tribale gedrag hebt dat niet overeenkomt met het volk waar je te gast bent ?

Kortom, het is toch enkel als je ZELF last gaat hebben met zo een politiegedrag dat je "woedend op straat" komt ? Dat wil toch zeggen dat al die mensen die woedend op straat komen, ZICH IDENTIFICEREN met zij die "het verkeerd gevonden gedrag" ondergingen ? Als je zelf niet riskeert van in die situatie te komen, dan is er toch geen kans dat zoiets U "woedend op straat" laat komen zou ik denken ?

In het geval van Nahel, waar zouden veruit de meeste burgers last van hebben ? Zouden veruit de meeste burgers denken dat ze zullen neergeschoten worden door een politieagent omdat veruit de meeste burgers 25 minuten aan een politiecontrole zullen willen ontkokmen in een wilde achtervolging ? Of zullen veruit de meeste burgers eerder last hebben van die onnozel zotten die aan 100 km/u door de stad vlammen en niet willen stoppen voor de politie ?

Kortom, waar zou men persoonlijk problemen mee kunnen krijgen waar men woedend over zou zijn ?

Daarentegen, crapuul ZOALS Nahel, dat inderdaad gelijkaardige dingen doet, dat heeft er alle voordeel bij dat politie agenten niet meer durven schieten uiteraard, want zij lopen inderdaad WEL risico dat als ze weer crapuleus bezig zijn, dat ze neergelapt worden, en DAAR zijn die gasten woedend over. Als ze nu al niet meer alle wetten aan hun laars mogen lappen en een middenvinger opsteken naar de politie zonder risico, dan komt HUN manier van handelen inderdaad in gevaar.

En aangezien er een sterke etnische band is met zulk beestengedrag is er uiteraard wat je noemt, etnische solidariteit in het uiten van hun "woede", want inderdaad hebben etnisch solidairen nooit het idee gehad om wetten te respecteren, en is het voor hen een dik schandaal dat er leden van hun clan zijn die daar dodelijke problemen mee gekregen hadden. En ze doen dus wat hen aangeleerd werd door witte linkse idiote gutmenschen: raciest roepen. Dat heeft de witmens altijd al in zijn schulp doen kruipen ten aanzien van crapuul.

En ik zou zeggen, mocht Nahel een goeie jongen geweest zijn die als gewone burger werkte, feest vierde met zijn vrienden en zich keurig gedroeg, dan zou ik inderdaad ook niet willen dat Nahel dood zou geschoten worden. Maar dan was dat ook niet gebeurd.

Mocht Nahel als goeie jongen doodgeschoten zijn, DAN zou ik ook woedend zijn, want dan zou dat mijn kinderen ook kunnen overkomen. Maar met wat er voorgevallen is, bestaat dat risico niet.

Moest ik zelf een 17-jarige zoon hebben in het geval van Nahel, dan zou ik uiteraard:

1) ongelofelijk triest zijn (met alle herinneringen aan het klein manneke en zo) dat het voorgevallen is

2) in de grond zakken van schaamte dat ik mijne kleine zodanig slecht heb opgevoed dat het een stuk crapuul is geworden

3) na een tijd van rouw beseffen dat, deels door mijn eigen schuld, er met die misgelopen zoon toch niks goeds meer zou gebeuren.

De KANS dat zoiets gebeurt is echter heel klein, want aangezien Nahel al MEERDERE KEREN serieuze problemen met de politie heeft gehad, zou ik die oftewel bont en blauw hebben geklopt en kwam die zijn kamer niet meer uit, oftewel was hij fysisch te sterk, zou hij mij bedreigen, en dan zou ik in de grond opgelucht zijn dat dat stuk verdriet weg is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juli 2023 om 05:21.
Oud 8 juli 2023, 07:30   #610
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De KANS dat zoiets gebeurt is echter heel klein, want aangezien Nahel al MEERDERE KEREN serieuze problemen met de politie heeft gehad, zou ik die oftewel bont en blauw hebben geklopt en kwam die zijn kamer niet meer uit, oftewel was hij fysisch te sterk, zou hij mij bedreigen, en dan zou ik in de grond opgelucht zijn dat dat stuk verdriet weg is.
Die Nahel was vorig jaar al moeten voorkomen voor rijden zonder rijbewijs en valse nummerplaten, slim zal die niet geweest zijn. Zo dom zijn als een achterdeur is geen misdaad op zich maar domme dingen doen is dat wel.

Voordeel van heel de zaak is dat ze 4000 jonge domme mannekes hebben opgepakt die een straf zullen krijgen, daar kunnen ze van leren. Jammer genoeg tegen een extreem hoge kost van 2 miljard of meer, dat is al 500.000 per opgepakt manneke.

Gekleurde dommekloten met een etnische solidariteit stoornis zijn enorm kostelijk om te onderhouden.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 juli 2023 om 07:31.
Oud 8 juli 2023, 09:54   #611
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die Nahel was vorig jaar al moeten voorkomen voor rijden zonder rijbewijs en valse nummerplaten, slim zal die niet geweest zijn. Zo dom zijn als een achterdeur is geen misdaad op zich maar domme dingen doen is dat wel.

Voordeel van heel de zaak is dat ze 4000 jonge domme mannekes hebben opgepakt die een straf zullen krijgen, daar kunnen ze van leren. Jammer genoeg tegen een extreem hoge kost van 2 miljard of meer, dat is al 500.000 per opgepakt manneke.

Gekleurde dommekloten met een etnische solidariteit stoornis zijn enorm kostelijk om te onderhouden.

.
In Denemarken selecteren ze: de slimme kloten hebben kans op een verblijfsvergunning.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2023, 11:22   #612
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat gelijk wie die puur storend is in de maatschappij dood gaat, is altijd een feest voor iedereen.

Bij storend heeft iedereen een andere definitie.
Voor sommige Vlamingen is bv een speeltuin in de buurt van hun villa een storende factor.
Voor dat groepje zal het dan wel een feest zijn als die spelende kinderen onder een auto komen of zo.

Citaat:

Maar wat het doodschieten betreft TIJDENS het crapuleuze gedrag dat is iets helemaal anders. Immers, als men niet wil doodgeschoten worden, als men plots beseft dat zijn gedrag crapuleus is en men ermee wil ophouden, dan kan dat, en vanaf dat moment wordt men niet meer doodgeschoten.
Eh nee dus.
Nahel werd geëxecuteerd terwijl er geen enkele noodzaak voor was.

Citaat:

Maar misdadigers op heterdaad neerlappen als ze het weten dat ze dat risico nemen, dat is geen doodstraf he, dat is gewoon nuttig bezig zijn.....
Dus eh je doet de witte onderklasse een blauw pak aan en geeft ze een licence to kill?

Dan snap je het systeem dus helemaal niet.
Het gaat hier om het opzetten van twee groepen tegen elkaar.
Als zo'n nuttige sufferd als Florian iemand popt wordt dat aan alle kanten politiek gerecupereerd.
Het systeem vraagt om dit soort incidenten. En het systeem wéét dat er altijd weer een idioot is die zich niet kan beheersen.
In die zin is die Florian zeer nuttig.

Citaat:

Voordeel van heel de zaak is dat ze 4000 jonge domme mannekes hebben opgepakt die een straf zullen krijgen, daar kunnen ze van leren.....

.
Wat gaan ze "leren" van welke straf?

Citaat:

Waarom komen mensen woedend op straat voor dingen die hen niet viseren ? Dat is toch enkel maar als je tribale gedrag hebt dat niet overeenkomt met het volk waar je te gast bent ?
De generatie die op straat kwam is niet "te gast" maar een essentieel deel van le grand remplacement.

De witmens heeft besloten zich niet voort te planten en zal vervangen worden.
Ik zie het probleem niet.

Citaat:

Kortom, waar zou men persoonlijk problemen mee kunnen krijgen waar men woedend over zou zijn ?...
Duidelijk lijkt dat jij dit niet kunt begrijpen omdat je denkt vanuit een individualistisch neo-liberaal kader waarin het eigenbelang ten allen tijde en ten koste van alles primeert.
Dat mag hoor, maar voor een diepere analyse dien je je te kunnen verplaatsen in diverse andere actoren ipv te blijven hangen in je eigen constructie.

Citaat:
En ze doen dus wat hen aangeleerd werd door witte linkse idiote gutmenschen: raciest roepen. Dat heeft de witmens altijd al in zijn schulp doen kruipen ten aanzien van crapuul.

Die witte gutmensch regeert ons land, graait rustig door, winkelt in Knokke en consumeert maximaal.
Zo idioot zijn die niet binnen dat neo-libarale kader.
Oud 8 juli 2023, 17:24   #613
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Demir dreigt met Frans geweld?

Demir heeft een duidelijke waarschuwing voor die partijen. “Zonder staatshervorming vrees ik een revolutie. Ik ben echt bang dat mensen op straat zullen gaan en het systeem zullen uitdagen, zoals in Frankrijk.”

https://www.hln.be/binnenland/zuhal-...utie~ae966efe/
Oud 8 juli 2023, 17:51   #614
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lol, alsof onze ethnische solidariteit even groot is als dat van de Fransen. Er zal helemaal niets gebeuren behalve dan in het stemhokje.
Oud 8 juli 2023, 18:04   #615
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Demir dreigt met Frans geweld?

Demir heeft een duidelijke waarschuwing voor die partijen. “Zonder staatshervorming vrees ik een revolutie. Ik ben echt bang dat mensen op straat zullen gaan en het systeem zullen uitdagen, zoals in Frankrijk.”

https://www.hln.be/binnenland/zuhal-...utie~ae966efe/
Kun je dat terugvinden in de Franse tekst? Le Soir heeft een betaalmuur.

Ik heb de indruk dat ze “zoals in Frankrijk” er zelf hebben bij verzonnen.
Oud 8 juli 2023, 18:10   #616
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kun je dat terugvinden in de Franse tekst? Le Soir heeft een betaalmuur.

Ik heb de indruk dat ze “zoals in Frankrijk” er zelf hebben bij verzonnen.
La ministre nationaliste flamande exige une réforme de l’Etat, argument alarmiste ?* la clé : un soulèvement a la française de la population flamande qu’elle dit « excédée ».

Maar pas op. Steve gaat dit "crapuul" willen afschieten.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 juli 2023 om 18:10.
Oud 8 juli 2023, 18:13   #617
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lol, alsof onze ethnische solidariteit even groot is als dat van de Fransen. Er zal helemaal niets gebeuren behalve dan in het stemhokje.
Citaat:
Inderdaad.

DE NVA'er zit daar door hun briljante leider Bart (als die weg is zijn zij ook weg) . Niet om revolutie te wagen en risico's te nemen.

Voorlopig is iedereen op vakantie. Daarna weer werk, netflix, citytrips, Knokke, sauna, wintersport, restuarants & klagen.

Er zijn maar een paar groepen die a la France op straat willen komen.

En daar zit de vetgemeste Vlaamse middenklasse echt niet bij.
Oud 8 juli 2023, 18:17   #618
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Plooien, dat is wat er zal gebeuren..
De dappere Vlaming op z'n best..

jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2023, 21:37   #619
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
La ministre nationaliste flamande exige une réforme de l’Etat, argument alarmiste ?* la clé : un soulèvement a la française de la population flamande qu’elle dit « excédée ».

Maar pas op. Steve gaat dit "crapuul" willen afschieten.
Van mij mag die dat doen, brandstichters schiet je af.
Oud 8 juli 2023, 21:39   #620
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

DE NVA'er zit daar door hun briljante leider Bart (als die weg is zijn zij ook weg) . Niet om revolutie te wagen en risico's te nemen.

Voorlopig is iedereen op vakantie. Daarna weer werk, netflix, citytrips, Knokke, sauna, wintersport, restuarants & klagen.

Er zijn maar een paar groepen die a la France op straat willen komen.

En daar zit de vetgemeste Vlaamse middenklasse echt niet bij.
Inderdaad, iemand die teveel te verliezen heeft gaat geen huizen, scholen, bussen en auto's in brand steken. Die zou net op straat gaan om meer huizen, scholen, bussen en auto's, niet minder.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be