![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hangt bij u een VL-sticker op de auto | |||
Jazeker |
![]() ![]() ![]() |
51 | 34,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 40,67% |
Ik heb geen auto/maak er geen gebruik van |
![]() ![]() ![]() |
38 | 25,33% |
Aantal stemmers: 150. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veeg jij soms je aars schoon met dergelijk voorwerp?
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen op grond waarvan u tot dat besluit komt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Sam Gooris een voorbeeld is van Vlaamse cultuur weet ik al weer waarom ik nooit een Vlaamse sticker op mijn auto moet hangen.
Heb die gast eens den aap zien uithangen (letterlijk) terwijl hij zijn hits(??) aan het meelippen was in het mooie Zuid-Limburgs dorpke ZZB. Het orkestje, samengesteld uit leden van de plaatselijke harmonie en zangkoor dat na hem live speelde was vele malen beter. En van een niveau waarbij BV Gooris maar tot aan de enkels reikte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
|
![]() Citaat:
Men is er gauw mee gestopt omdat de zuiderlingen systematisch inbraken in auto's met nummerplaten uit het rijke noorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Banneling
|
![]() Nieuwe nummerplaat? Europese regelneverij! Alles moet in Europa eentonig hetzelfde worden door die Europese bureautcraten. Met de nadruk op 'bureau'.
![]() Belgen hebben lak aan nieuwe nummerplaat. Laatst gewijzigd door system : 24 juni 2010 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vertrouw erop dat Walen minder agressief zijn. Nu goed, je weet nooit. Trouwens, die VL-sticker, ik doe er niet aan mee.
![]() |
#610 |
Europees Commissaris
|
![]() Nummerplaten kunnen maar slechts ordelijk zijn in de geest van Calvijn.
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() Eentonigheid of saaiheid, vermeende preutsheid en zuinigheid zijn door de eeuwen heen het visite-kaartje van de calvinisten .
Laatst gewijzigd door system : 24 juni 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Europees Commissaris
|
![]() Europa blijkt ook zo te denken. Jammer. In de VS heb je diversiteit. Maar goed, een nummerplaat.
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eergisteren aangevraagd en vandaag antwoord dat ze er me wat gingen sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvragen bij het nationaal VB secretariaat. Meteen antwoord en worden gratis opgestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De man is nochtans geen Wallingand........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() bij mij hangt deze erop
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
|
![]() Citaat:
Men was trots dat men aan de Duitsers snel kant-en klare lijsten kon voorleggen. De BE administratie was heel wat rommeliger en de ambtenaren waren minder geneigd en gehaast om mee te werken en daardoor zijn menig joden niet of slechts heel laat op een lijst terechtgekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde is in Antwerpen met autos met Nederlandse nummerplaat gebeurd. Forumlid Spinoza weet meer daarover..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is bijzonder triestig en onaanvaardbaar. Niet alleen omwille van de debiele reactie op die sticker. Ook, en vooral: van iemand's eigendom moet men afblijven. Verdorie toch.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |