Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Homohuwelijk; wat vindt U daarvan?
Een schandelijke wanvertoning 182 42,03%
Prima, maar alleen als men geen kinderen adopteert 50 11,55%
Homofielen hebben de zelfde rechten als Hetero's 201 46,42%
Aantal stemmers: 433. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2010, 19:02   #601
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy2 Bekijk bericht
Daarom MOET je gewoon lid worden van ww.venganza.org
The Flying Spagettimonster-sekte ? Nee dan je , ik ben niet gelovig. Zulke bijgeloven laat ik over aan zieke mensen die denken dat ze de top van de evolutieladder bereikt hebben...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2010, 00:07   #602
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En welk zou die nieuwe draad zijn titel moeten zijn ?
Dat is inderdaad niet zo evident.
Het beoogde doel is ergens een topic over wat de invloed is van die vervuiling op de mens zijn organisme en hoe die zich eraan aanpast.
Want tenslotte is het een vorm van 'aanpassen'... de natuur heeft geen waardeoordeel

Citaat:
Want ik sta open voor de discussie. Ik wil niet persé gelijk hebben, niet persé " winnen ", en het is mij er ook niet om te doen om één of andere groep te stigmatiseren, of belachelijk te maken.
Da's fijn maar ik krijg wel een andere idruk van zodra je posters gaat bedelen met de term 'top van de evolutieladder' ed

Citaat:
Maat hetgeen je mij verwijt ( geen bewijzen, geen argumenten, geen zus geen zo ) kan ik evengoed terugkaatsen. Tot nu toe kan je mij niet overtuigen dat de synthetische oestrogenen vervuiling niks met de homoseks-epidemie, de galloperende verwijfdheid der mannen van tegenwoordig, én hun steeds meer voorkomende steriliteit te maken heeft.
Diegene die beweert toont aan... dat is de evidentie zelve

Citaat:
Dat hangt voor mij aan elkaar, heeft een zelfde oorsprong, zelfs als ook andere aspecten als pollutie daar toe bijdragen. De make-up industrie bvb heeft er enorm veel bij te winnen als ook de mannen van hun producten gebruik maken, en smijten er dan ook massa's publiciteit tegenaan. En zoals reeds naar voren geschoven hier, de regering(en) hebben er ook baat bij dat mannen zich zitten op te smukken en af te lebberen, inplaats van gewapend op de barricade's te staan, om al het sociale onrecht te bestrijden...
Als je daar bovenop nog een heus complotscenario wilt wil ik daar toch ook op z'n minst wel aanwijzingen voor alvorens we verder gaan.

Laatst gewijzigd door praha : 9 november 2010 om 00:10.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2010, 01:10   #603
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dat is inderdaad niet zo evident.
Het beoogde doel is ergens een topic over wat de invloed is van die vervuiling op de mens zijn organisme en hoe die zich eraan aanpast.
Want tenslotte is het een vorm van 'aanpassen'... de natuur heeft geen waardeoordeel

Da's fijn maar ik krijg wel een andere idruk van zodra je posters gaat bedelen met de term 'top van de evolutieladder' ed

Diegene die beweert toont aan... dat is de evidentie zelve

Als je daar bovenop nog een heus complotscenario wilt wil ik daar toch ook op z'n minst wel aanwijzingen voor alvorens we verder gaan.
Een echt complot is het niet : de vervuiling bestaat, met de gekende nefaste effecten , en de regering(en) doen er niks aan, omdat de situatie hen in feite goed uitkomt.
Oud 9 november 2010, 01:29   #604
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Een echt complot is het niet : de vervuiling bestaat, met de gekende nefaste effecten , en de regering(en) doen er niks aan, omdat de situatie hen in feite goed uitkomt.
neen hoor

1) De vervuiling is er, al is dat relatief... ze is minder op bepaalde vlakken en andere zaken zijn dan weer toegenomen.

2) De nefaste gevolgen ( zoals dat 'verwijfde' gedoe, de vervrouwelijking, de toename van homo's ) blijven tot nader order nog steeds hypothesen ... geen zekerheden noch vaststaande feiten an sich.
Ik wil het eerste cijfermateriaal nog zien dat aantoont dat er een toename is van die zaken.

3) De regeringen doen er niks aan, zeg je ?
Vanwaar al die strengere regels / maatregelen etc dan en anderzijds de kreet vanuit de ondernemingen en zelfs de bevolking dat we bedolven geraken onder al die regelneverij ?
( wat natuurlijk niet hetzelfde is dan dat het ook een zier zou uithalen )

4) Het protest en de slagkracht tegen al die sociale onrechtvaardigheid schijnt uitsluitend te komen van groeperingen die jij zou omschrijven als 'de TOP van de evolutieladder'
Overblijvende echte of echtere mannen ( moesten die er nog zijn na al die vervuiling ) blijken eerder de patrons genegen.

Laatst gewijzigd door praha : 9 november 2010 om 01:30.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2010, 09:24   #605
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen hoor

1) De vervuiling is er, al is dat relatief... ze is minder op bepaalde vlakken en andere zaken zijn dan weer toegenomen.

2) De nefaste gevolgen ( zoals dat 'verwijfde' gedoe, de vervrouwelijking, de toename van homo's ) blijven tot nader order nog steeds hypothesen ... geen zekerheden noch vaststaande feiten an sich.
Ik wil het eerste cijfermateriaal nog zien dat aantoont dat er een toename is van die zaken.

3) De regeringen doen er niks aan, zeg je ?
Vanwaar al die strengere regels / maatregelen etc dan en anderzijds de kreet vanuit de ondernemingen en zelfs de bevolking dat we bedolven geraken onder al die regelneverij ?
( wat natuurlijk niet hetzelfde is dan dat het ook een zier zou uithalen )

4) Het protest en de slagkracht tegen al die sociale onrechtvaardigheid schijnt uitsluitend te komen van groeperingen die jij zou omschrijven als 'de TOP van de evolutieladder'
Overblijvende echte of echtere mannen ( moesten die er nog zijn na al die vervuiling ) blijken eerder de patrons genegen
.
Dat moet je toch eens beter uitleggen...Wélke groeperingen ? " Echte " mannen zijn de patroons genegen ? Hoe zie jij de " échte man " eigenlijk ? Als een liberale of ultrarechtse klootzak en bazenpoepper ? Terwijl de zelfverklaarde " top van de evolutieladder " ( homos ) dan weer sociaal en links zouden zijn ? Dit lijken mij maar ongegronde veronderstellingen, die heel hard naar vooroordelen stinken ?
Precies of er zouden geen rechtse homos bestaan. Bij het rijke uitschot komen die juist veel voor.

Laatst gewijzigd door den dinges : 9 november 2010 om 09:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be