![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is huren duur zolang je nog geen huursubsidie of sociale woning hebt. Maar wanneer je inkomsten hebt, en ingeschreven bent in het bevolkingsregister, kun je jezelf inschrijven voor een sociale woning en na vijf jaar krijg je , zolang je nog op de wachtlijst staat huursubsidie. Lage inkomens krijgen extra kinderbijslag, verhoogde tegemoetkoming, kinderopvang is veel goedkoper ( tenzij je privé initiatieven neemt) er zijn studiebeurzen, zelfs voor kleuters, in Antwerpen doet moeders voor moeders goed werk door ondersteuning voor kleding, voedsel en verzorgingspakketten, met andere woorden, de samenleving zorgt goed voor wie het niet breed heeft. Maar die solidariteit komt niet van Sinterklaas maar van wie werkt en belasting betaald. Dus iedereen die ten onrechte in een uitkering zit, omdat er gewoon geen werk wordt gezocht, of ziek blijft terwijl je ook zou kunnen werken, desnoods door om te scholen, mensen die steeds op zoek zijn om te melken en niet willen bijdragen, mogen een schop onder hun gat hebben. Gemeenschapsdienst is geen schop, dus zie uw probleem niet, dat typische links georienteerd middenklasse gemelk over armen slaat gewoon nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() Neen maar snap je wat ik wil zeggen? Je kan iedereen ambtenaar maken of gemeenschapswerk laten doen, daarmee heb je nog altijd geen meerwaarde gecreëerd maar het probleem verschoven.
Want die banen brengen niets op in de concurrerende markt en kosten de gemeenschap meer geld dan een uitkering. Dat is zoals de HVW mijn uitkering niet uitbetaalde. Nu heb ik 1600 in plaats van 960. Wat heeft dat nu uiteindelijk opgelost? |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een been of arm af hebt, lijkt me dat redelijk permanent. Maar gekakte ziektes kan niemand controleren. Meestal genezen die als ze er niet meer komen en geen extra steun meer krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen de werklozen in het CC gaan zitten met de Legoblokskes huiskes bouwen en daarna terug afbreken. Zo'n dag begint om 8u00 en eindigt om 16u30. Twee keer koffiepauze en een half uur middagpauze. Om beurt zorgt er iemand voor de koffie en de poets, die krijgt die dag ietske meer uitkering. Ik wil zien wie nog op z'n luie krent wilt blijven zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor een gildensysteem. Dat wil zeggen dat ik niet hoef te betalen voor zomaar iedereen die hier komt uitvreten.
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hedendaagse pharmacy kan die beperkingen niet opvangen en die mensen worden al te gauw aan hun lot overgelaten. Die mensen genezen niet als ze aan hun lot overgelaten worden, die sterven van ontbering of belanden op straat als zwerver. Dat U zoiets voor uw medemensen wenst zegt veel over jou karakter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou sommigen spijten mochten ze genezen.
Zoveel is wel duidelijk.
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VSA?
![]() |
#614 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelde toch niet per abuis USA?
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() Zijt gij nu lomp of doe je alsof?
Geen Van Dale in huis? Laatst gewijzigd door Peche : 4 maart 2017 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de VS Of US Ook USA OF A... Maar VSA?
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Elec...bility_program
Ja dat is een VSA. Vehicle Stability Assist, het actieve rijveiligheidssysteem van
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 maart 2017 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan een VSA nu iets doen met uw aandoening?
Ik denk dat een auto daar toch niet veel aan heeft. Maar informeer ons.
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() Ge zijt gewoon te achterlijk om te informeren.
Al geef ik U een heel boek, de kaars en bril baten niet als de uil niet zien kan. |
![]() |
![]() |