![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei, als jouw foto's het enige bewijs zijn van beton dan heb je mij een dienst bewezen, waarvoor nogmaals dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik een visser zijn zou ik zeggen : deze sprot is gewogen en te licht bevonden. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 september 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet mij niet geloven, je moet parcifal niet geloven, je moet de universiteiten niet geloven, je moet het NIST niet geloven. Je moet echter niet verwachten dat ik (en ik vermoed dat parcifal, puud en de andere rationele mensen op dit forum er ook zo over denken) steeds opnieuw op dezelfde punten inga. Kom eens met iets nieuws, iets dat nog niet al lang in de prullenbak ligt. Daar wacht ik op.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2006 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik (en Parcifal) hebben u net bewijzen gegeven dat er niets of weinig overbleef van het beton. Zoals ik zei, niemand buiten een paar hardnekkige personen durven dat ontkennen. U bewijst hier ook mee dat je liever wegkijkt wanneer iemand met bewijsmateriaal komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
|
![]() Citaat:
Als jij ze zo bekwaam vindt, dan moet je ook zijn conclusie voor WTC7 accepteren , en dat bewijst inside job.
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
|
![]() Citaat:
Toen ze hem hadden met WTC7 zag je het wel aan zijn aangezicht. Totale verbazing.
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Goeienavond nog, prutser. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij moet ze mij niet geven. Maar al "niemand buiten een paar hardnekkige personen" dat ontkent moet het toch een makkie zijn daar talrijke bronnen voor te vinden? ![]() Ik kijk dus niet weg van bewijsmateriaal, ik krijg er geen van jou. (Zeggen: "iedereen weet dat ..." is een zwak bewijs.)
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U gaat in de negeerlijst dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar bon, ben blij dat ik van u al geen reacties meer moet verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of je kan blind aannemen dat, hoewel er nergens beton te zien is, het er toch moet geweest zijn omdat dat beter je theorie ondersteund. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de laatste keer: als dit zo evident is moeten er talrijke degelijke bronnen voor zijn. Al waar je mee afkomt is: kijk naar de foto's. Wel, op de foto's zie ik een enorme puinhoop, en waaruit hij bestaat kan ik op de foto's niet uitmaken, jij ook niet. En zo gaat het steeds opnieuw in deze discussies: straffe beweringen, weinig of geen bewijzen. We zijn het al gewoon (en een klein beetje beu).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2006 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals altijd steunt het officiële verhaal op het volgende argument "het was er wel, maar we zien het gewoon niet" - pentagon vliegtuig - shanksville vliegtuig - vuurbal in de WTC torens - hitte in de WTC torens ( en 7 ) - en nu ook het beton Gogo gadget cloaking device activate! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Pentagon zijn meer dan genoeg resten gevonden, in Shanksville ook, enz ... Ik zie puin, jij ook. Jij beweert dat al het beton tot stof werd herleidt, dat IEDEREEN (behalve onnozele ik) dat weet, maar eigenaardig genoeg heb je daar geen bewijzen voor. De foto's bewijzen niets, want de samenstelling van de enorme puinhoop kan je er niet op aflezen. Besluit: zoals voor de andere beweringen veel bla bla bla en weinig boem boem boem. ![]() I rest my case, want ik heb al door dat jouw bewering alléén steunt op zever van conspiracy-sites, niet op analyses van de enorme puinhoop.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2006 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
|
![]() Akufen... Ik ben een fan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
on them firefighter transmissions that were later found in the rubble. (bron: The Guardian, 5/8/2002). Enkele quotes: Citaat:
nooit zover geraakt zijn.... Enkele getuigenissen op straat door TV-crews: Citaat:
Beeldmateriaal van de Franse broers die een docu rond de WTC maakten: Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat het puin asap geruimd moest worden, zonder dat zelfs de Fema toegang tot de puinhoop kreeg, en dat het in China vernietigd werd ... dat is misschien de reden dat we niet tot een consensus kunnen komen. Ze wisten wat ze deden en wilden de risico's minimaliseren, zodat er voor een lange tijd genoeg aanleiding was om te blijven discussiëren. Dat onze ogen onstoken zouden worden door al dat puin.. had niemand kunnen voorspellen ![]() Laatst gewijzigd door blabylonia : 12 september 2006 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
|
![]() [Firestone]Het is toch duidelijk dat dit weer selectieve quotes zijn van een stelletje believers die koste wat het kost hun theorie wil bewijzen. Is het trouwens bewezen door een erkende bron dat deze fragmenten echt zijn? Neen! Case closed.[/Firestone]
Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 september 2006 om 22:58. |
![]() |
![]() |