![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoeveel mensen hebben hier al tegen hun kinderen gezegd dat in het openbaar kussende homo's ok zijn, dat zou ik nu wel es willen weten? ![]() En eigenlijk gaat het over die bewuste avatars, die storen mij, vind ik ongepast, het is een gevoel en vraag me niet juist waarom. En die stellen geen 2 mannen voor die op een openbare plaats elkaar een liefdevol kusje op de mond geven, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Schepen
|
![]() K heb nu toch ook maar voor een kussend-homo-koppel-avatar gekozen. Misschien dat het veelvuldig zien van deze avatars het rare buikgevoel bij mensen weghaalt.
Laatst gewijzigd door adaveke : 5 juli 2007 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat ik frappant vind is dat Layla er geen problemen mee heef als haar zoon een kussend, (half)naakt heterokoppel ziet. Maar hem wel weg houdt indien het een homokoppel zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
|
![]() Een tongkus kan niet in het openbaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
|
![]() Citaat:
Daar had ik het juist over... Ze zegt immers geen problemen te hebben met erotisch getinte avatars van een heterokoppel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijp je nu wat ik wou zeggen? Laatst gewijzigd door Laya : 5 juli 2007 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat me ook stoort is dat er mensen zijn die een negatief gevoel hebben bij kussende homoseksuelen (ik weet het aan je gevoel kan je niets doen) en er dan ook nog voor uitkomen. Als ik nu zou zeggen dat ik een negatief gevoel krijg van Turken en Marokanen die op straat lopen (wat zo niet is, het is maar een voorbeeld) dan wordt ik terrecht een racist genoemd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waardoor deze avatar niet? Ik zie ook wel een verschil in stijl tussen de twee, begrijp me niet verkeerd, maar een echt wezenlijk verschil zie ik niet. Ze staan alle twee voor hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Minister
|
![]() Nee, toch niet, jouw avatar is een gewone kus, die andere tonen een moment dat in intieme sfeer thuishoort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat met deze foto?
![]() Hoort volgens mij ook in de intieme sfeer thuis. Maar een paar pagina's terug heb je laten vallen dat je hier geen problemen mee zou hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat iedereen moet kunnen uitkomen voor het gevoel dat ie over iets heeft zonder daarna al die shit over zich heen te krijgen (zelfs mensen die hier blijkbaar al medelijden mijn mijn zoon gaan krijgen ![]() Mensen hebben andere gedachten, verschilende gevoelens over dingen en moeten die op een redelijke manier kunnen uitspreken zonder daarvoor persoonlijk aangevallen te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een raar gevoel bij het bekijken van dit type avatars en heb geen behoefte mijn kind daarmee te confronteren en daar blijf ik bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Burger
|
![]() Je bent geen racist als je een slecht gevoel hebt bij Marokkanen. Ik kom geregeld in Mechelen en geef eerlijk toe dat ik me niet op m'n gemak voel bij een groep Marokkanen. Ze kijken je aan voor het vuil van het straat en roepen 'ta boedji mek' (wat ik liever niet ga vertalen). Zoek eens 'Marokkanen' op langs Google. Het eerste resultaat is geen website van Marokko, geen Marokkaans restaurant. Wat ik te zien krijg op de eerste pagina (http://druppels.be/oudedruppels/001984.shtml) gaat over een eerlijke beoordeling van de huidige toestand in Mechelen met Marokkanen. In Mechelen leer je snel wat racisme is: uitgemaakt worden voor 'vieze blechka' (bleekscheet).
Daar kom ik ook homo's tegen. Een zat zelfs in mijn klas vroeger. Ik krijg een raar gevoel als ik hem zou zien kussen met zijn vriend, maar ik ga hem niet uitschelden in het gezicht. Zijn gevoelens zijn even oprecht als die van mij, daarom respecteer ik hem ook. Racisme gaat vaak verder dan denken. Vechten, uitschelden, stelen zijn de grotere gevolgen van racisme. Als de politie de gevolgen kan aanpakken, voel ik me toch al veiliger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |