![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Houd er wel een typische benadering op na voor een liberaal, maar goed dat heb ik al eens eerder gezegd geloof ik. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#606 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
|
![]() Mooi is dat.
![]() Ik ben klant van de trein. Klanten moet je goed behandelen. Het is geen getroetel maar pure klantvriendelijkheid als ze aan de wensen tegemoetkomen. Ik ben jarenlang iedere dag met de trein gegaan, totdat ik er bijna mijn baan door kwijtraakte. Na drie dagen achter elkaar telaat te zijn gekomen op mijn werk heb ik maar weer een autootje gekocht. Als men wil dat ik de trein weer van de binnenkant ga bekijken moet men zorgen dat men met eigen vervoer kan concurreren. Maar zolang ik met openbaar vervoer twee uur doe over een stukje waar ik met de auto twintig minuten over rij kunnen ze het vergeten. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 11 december 2007 om 02:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wel. ![]() Voorzover ik weet bij ons tegenwoordig ook niet meer. Maar het was wel zeer aangenaam een uur in een restauratierijtuig te vertoeven onder het genot van een heet kopje koffie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.planet.nl/planet/show/id=...4795/sc=dee0dd http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl.../ja/index.html En dit is slechts de top van de ijsberg. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 11 december 2007 om 07:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral voor een hereniging met Bourgondië.
Een Mars op Dijon! ![]() En een korting op de wijnleveringen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||
|
![]() In NL is het dan meestal zo dat de tweedeklasreizigers de eerste klas mogen opvullen.
Maar ja, in de intercity uit Groningen zal die situatie zich niet voordoen, omdat alle ambtenaren de eerste klas al opvullen. In de ochtend- en avondspits rijdt er tussen Groningen en Den Haag zelfs een speciaal intercitytreinstel met dubbele eerste klas, en die zit vol! Citaat:
![]() Ik ben zelf maar wat blij dat de rokencoupés zijn afgeschaft. Vroeger als het druk was, werd je gedwongen in de rokencoupé te gaan zitten, want daar was meestal nog plaats. De rook en de stinkende kleren krijg je er als niet-roker dan gratis bij. Nu zie je dat de rokers op de grote stations met een langere stoptijd even de trein uitspringen om bij een 'rookzuil' een sigaretje te roken. Dan heeft niemand er ongevraagd last van. Citaat:
In sommige regionale treinen worden nu drank- en snoepautomaten ingebouwd, bijv. in de Protos, die sinds september rijdt op de Valleilijn (Amersfoort - Ede-Wageningen). Deze hebben/krijgen ook een stiltecoupé, een loungecoupé met MTV op videoschermen, een eerste klas met leeslampjes, en door de hele trein draadloos internet en schermen met reisinfo. Met recht de meest luxe boemel op het Nederlandse spoor. Althans, als alles eindelijk is ingebouwd... (toeleverancier van de automaten en schermen is failliet gegaan) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het onmogelijk om twee misstanden in de burgermaatschappij te linken, zou immers betekenen dat iedereen asociaal zou zijn. Je gebrek aan nuance is treurig, zeker voor iemand die D66 stemt. Laatst gewijzigd door kaap : 11 december 2007 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb trouwens nog geen argumenten gehoord voor wat er zo ''respectabel'' zou zijn aan deze groep. Het zijn gewoon huurlingen die in de naam van ''de goede zaak'' andere landen bezet houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is voor jou alsof je 's morgens voor de spiegel staat: wat zal ik vandaag eens aantrekken mijn hip liberaal - ik weet eigenlijk niet wat het is - jasje of mijn - let maar niet op mij ik ben vandaag een beetje rellerig - jasje. Citaat:
Daar hoort dus ook bij dat een individu niet primair wordt beoordeelt als onderdeel van een groep en een groep niet primair wordt beoordeelt op basis van het gedrag van individuen. Citaat:
Citaat:
Denk je nou werkelijk dat iedere soldaat op het moment dat hij bij het leger ging ervoor koos om weg van huis en gezin naar Afghanistan uitgezonden te worden? Tuurlijk die kans bestaat dat weet je, maar die mensen, gezonden door de Nederlandse regering, wegzetten als huurlingen die in naam van "de goede zaak" andere landen bezet houden, daar moet ik van kotsen. Ieder beschaafd mens zou liever willen dat we op deze aardkloot in vrede met elkaar konden leven. Helaas zijn er heel wat minder beschaafde lieden en mede dankzij deze "huurlingen" heb jij hier nu de vrijheid om jouw simplistische denkbeelden de wereld in te slingeren. Laatst gewijzigd door kaap : 11 december 2007 om 17:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit geldt dus voor alle landen. Dat u die vergelijking maakt met de Tweede Wereldoorlog is dus niet op mij van toepassing.
|
![]() |
![]() |