![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan alle computerfreaks!
![]() |
#6202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie zich afvraagt waarom de computerfreaks, wel ik heb een computermysterie aan de hand!
Ik heb deze week een gewoon word-bestand gemaakt op een computer die niet van mij was. Ik heb dat opgeslagen als PDF en gevraagd aan de computereigenaar om het met een e-mailtje aan mijn e-mail-adres door te sturen. Geen probleem dus ver. Hier thuis wil ik het opslaan in een bepaalde map in Mijn Documenten en daarna met een e-mail doorsturen aan andere mensen. Dus bestand zonder probleem opgeslagen. E-mailtje begonnen, ik klik op bestand bijvoegen, ga naar de betreffende map en mijn PDF-ke is nergens te zien. Ik denk eerst dat ik misschien een verkeerde map gebruikt heb per ongeluk, zoeken in mijn Verkenner, zoeken, zoeken ... het is niet te vinden. ![]() Dus besluit ik dat ik een fout gemaakt heb bij het opslaan, ik begin dus opnieuw : e-mail openen, PDF openen, opslaan als, naar de betreffende map en daar zie ik het bestandje staan! Ik klik toch op opslaan en hij zegt dat het bestand al bestaat en of ik het wil vervangen. Dan heb ik toch zeker alles juist gedaan! ![]() Dus ik begin opnieuw met mijn nieuwe e-mail, wil het bestand toevoegen en het is nog altijd niet te vinden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet nog altijd lachen als ik denk aan de begintijd van het computer-voor-iedereen-tijdperk, toen ze ons wijsmaakten dat een computer nooit iets 'uit zichzelf' doet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Computers zijn inderdaad raar dingskes! Ik heb net nog eens gekeken in mijn Verkenner, het bestandje is nergens te vinden maar als ik het vanuit de e-mail wil opslaan, zie ik het staan en zegt hij dat het "al bestaat". Den dikke, vette zeveraar! ![]()
![]() |
![]() |
#6205 | |
|
![]() Citaat:
Windows onthoudt van elk programma de lokatie waar je met dat programma een bestand het laatst geopend of bewaard hebt. Als je later dat programma terug start en Open file aanklikt, dan krijg je terug die laatst gebruikte directory te zien. Wanneer je dat PDF-bestand geopend/bewaard hebt met Adobe in directory X, en later je emailprogramma opent, dan wil dat niet noodzakelijk zeggen dat je directory X te zien gaat krijgen, want je emailprogramma kan in een andere directory gewerkt hebben. Het bestand bestaat wel degelijk, want je kan het zien in Adobe. De vraag is waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad waar? Oh waar? ![]() Waar toch??? Waar begot, achterlijk computerke ![]() Horendul word ik van zoiets! ![]()
![]() |
![]() |
#6208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of is dat niet om te lachen?
![]()
![]() |
#6210 | |
|
![]() Citaat:
Open Explorer, klik op "computer", dan in rechtse bovenhoek intoetsen *.PDF Dan op icoontje ernaast klikken. Alle op de PC aanwezige PDF bestanden worden nu opgelijst, dit kan even duren. De volledige paden worden nu getoond voor elk bestand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch niet te geloven dat dat hier de enige draad is waar "meer opties" drukken altijd een geitwei drol terugwerpt.
Even met "snel reageren" proberen. Windows doet dikwijls raar, maar dat met die PDF filea is wel heel raar. Heb je die opgeslagen vanuit de pdf reader, of vanuit de mail met save attachment. Welke van de twee opties het was, probeer het ook eens met de andere, en hou vooral goed de folder naam in het oog. Je kan natuurlijk ook de oorspronkelijke mail forwarden naar de volgende ontvanger. Onderwerp en alle tekst vervangen, en de bijlage erin laten.
![]() |
#6212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan wordt het pas leuk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 januari 2021 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 504 Gateway Time-out
nginx
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De folder houd ik altijd goed in het oog, hoor! Na jarenlang als secretaresse in grote bedrijven met verschillende schijven te werken en eens nonchalant te zijn waardoor een bestand verkeerd terechtkwam, heb ik mijn les geleerd! Ik weet waar mijn docs moeten terechtkomen en let erop dat ze in die bepaalde map komen! Ik heb het trouwens gedubbelcheckt, zoals ik al zei, omdat iedereen wel eens verstrooid kan zijn. Ik heb het trouwens gisterenavond nog eens geprobeerd maar dan met de optie "opslaan als tekst". Dan komt het smeerlappeke wel goed terecht! Maar mijn hele opmaak is weg, mijn logo verdwenen enzovoort, dus hopeloos om mee verder te werken. ![]() Maar voor ik naar de markt ga ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan de mensen op de markt!
![]()