![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() In het leven voorafgaand aan mijn pensioen heb ik gewerkt met IBM-mainframes, microprocessoren, PC's, servers, netwerken, Fortran, Assembler, Pascal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat je nog eens kunt proberen : ga in verkenner naar de map waar die PDF gesavet zou moeten zijn.
Maak er een nieuw tekstbestand : a.txt Hernoem dat naar de naam van de .pdf file. Als dat gaat, dan staat die "onzichtbare" pdf zeker niet hier. Als hij er wel staat, zou je een fout moeten krijgen bij de naamsverandering. Dan is de vraag, waarom zie je'm niet....
![]() |
#6223 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jogo : 30 augustus 2014 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een gezichtsbedrog steken die computerprogrammas ineen als ze me zo voor de zot kunnen houden!!! Ik denk dat AI niet van de toekomst is maar al echt bezig is, alleen hebben de mensen het nog niet door ![]()
![]() |
![]() |
#6225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar nu hebt u wat gezegd! Ik ga u in de toekomst bestoken met al mijn computerproblemen ![]()
![]() |
![]() |
#6226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks jong! Na tien keer opslaan als, is dat ding nog altijd even onzichtbaar. Pas nu ik het opgeslagen heb zonder te openen, is het vreemd genoeg verschenen op de plaats waar het thuishoort! ![]()
![]() |
![]() |
#6227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang geleden dat ik hier nog een reclame heb gemaakt voor een mooi liedje.
https://www.youtube.com/watch?v=jMaQrIYA5qg Toegegeven, het origineel door Françoise Hardy is nog beter. Maar dit mag er ook zijn. ![]()
![]() |
#6228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen reactie?
https://www.youtube.com/watch?v=fIZEIiDOfcw Dan het grote geweld maar! Dan zullen ze hier wel wakker worden ![]()
![]() |
#6229 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kate Bush staat weer in de spotlights door haar uniek concert in Londen.
Ik denk dat we haar ook wel uniek mogen noemen. Welke componiste/zangeres/daseres/muzikante komt zelfs maar in de buurt van haar talent ? Zoveel schitterende werken om uit te kiezen. Dus maar eens niet één van haar nr. 1 hits gekozen. "And dream of sheep" uit kant 2 van Hounds of Love : Die vormen een song cyclus "the Ninth Wave" geheten. Ik heb gelezen dat ze hiervan een soort van opera brengt op haar optreden. Dus lijkt het wel gepast. Op youtube zijn al de clipjes van dit lied "niet beschikbaar in mijn regio". Maar via Yahoo toch ééntje gevonden elders. http://vimeo.com/31250078 Hopelijk laten de geiten dit schapenliedje passeren.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 augustus 2014 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wel een groffe aantasting van ons cultureel erfgoed vind ik.
![]() |
![]() |
#6232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit happens
![]() In elk geval , amuseer jullie , ikke is ribbedebie ![]() Deze is leuk ![]() http://content.ytmnd.com/content/f/3...fa8819ae4c.gif
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan al wie mij liefheeft !
![]()
![]() |
#6237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, er heeft niemand nog iets in mijn draadje gezet vandaag?
'k Zal er zelf rap iets in schrijven, kwestie van het weer omhoog te werken voor ik het zelf vergeet ![]()
![]() |
#6238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was je natuurlijk te doen om post #6237.
11 * 567 da's mooi toch. 3*3*3*3*7*11 of 3⁴*7*11 . Daar zit gewoon magie in. In de middeleeuwen zou je op de brandstapel gezet worden voor zo'n getal.
![]() |
#6239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6240 | |
|
![]() Citaat:
6+2=8 6+3=9 2+7=9 3+7=10 : reeks 8 9 10 ; en, met de 6 en de 7 : reeks 6 7 8 9 10
![]() |