Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2011, 00:10   #621
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
...
Het kind heeft recht op een vader en een moeder...dat is zowat de volledige samenvatting van mijn stelling in deze draad.
U daarentegen vindt dat het adoptiekind dat recht moet afgeven als de homofielen ook eens papa en mama willen "spelen".
Door het kind dat recht af te nemen gaan er dus adoptiekinderen zijn die door die wet óf een vader óf een moeder worden afgepakt.
Het blijft spijts die rechten van het kind jammer genoeg zo dat er dankzij de wetten die adoptie door homoseksuelen verbieden nu NOG STEEDS miljoenen kinderen rondlopen die nóch een vader, nóch een moeder hebben.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 00:24   #622
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het blijft spijts die rechten van het kind jammer genoeg zo dat er dankzij de wetten die adoptie door homoseksuelen verbieden nu NOG STEEDS miljoenen kinderen rondlopen die nóch een vader, nóch een moeder hebben.
Lees mijn postings: als hetgeen u zegt waar is, en ik geloof daar geen bal van, dan heb ik er geen probleem mee dat ook homo's, invalieden, bischoppen en andere calimero-hobby-lobby's een kind moeten kunnen adopteren.
Nu echter is het zo dat de procedure zo moeilijk is dat ook vader+moeder ouders maar moeilijk een kind kunnen adopteren. Laat ons dus eerst daar iets aan doen en dan zien we wel...

Maar let op: hoe gaat u die kinderen selecteren en triëren? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen vader? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen moeder? Gaat u dat zelf doen? Gaat u het lot laten bepalen? Quid?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 juni 2011 om 00:25.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 01:02   #623
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Lees mijn postings: als hetgeen u zegt waar is, en ik geloof daar geen bal van, dan heb ik er geen probleem mee dat ook homo's, invalieden, bischoppen en andere calimero-hobby-lobby's een kind moeten kunnen adopteren.
Nu echter is het zo dat de procedure zo moeilijk is dat ook vader+moeder ouders maar moeilijk een kind kunnen adopteren. Laat ons dus eerst daar iets aan doen en dan zien we wel...

Maar let op: hoe gaat u die kinderen selecteren en triëren? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen vader? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen moeder? Gaat u dat zelf doen? Gaat u het lot laten bepalen? Quid?
Denk je nu echt dat dat de kinderen die in armoe en ellende opgroeien ook maar iets uitmaakt?
Ze komen - uit weeshuizen, armoede, misbruik, liefdeloosheid, ellende - terecht in een gezin, vaak welgesteld en redelijk hoog opgeleid, met ouders die ze écht hebben gewild en liefdevol willen opvoeden, en die ze alle kansen kunnen bieden op een goede opleiding en toekomstperspectieven.
Ik zie echt het verschil niet met heterokoppels die aan dezelfde voorwaarden (kunnen) voldoen.

Het zijn toch echt vooroordelen die een rol spelen bij de gedachte dat het persé een heterokoppel moet zijn dat een kind moet opvoeden. Het is sinds enige tijd mogelijk in Nederland voor homokoppels om kinderen te adopteren. Dat gaat zeer goed.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 01:20   #624
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Het hangt ook wel van geval tot geval af hoor, dat zal ik niet ontkennen. Dus in sommige gevallen liever een rijk homokoppel in een gunstige omgeving dan een arm heterokoppel in een ongunstige omgeving. Singles lijken me de minst goede situatie, je kan beter eerst naar koppels kijken.
Nu moet je natuurlijk nog onomstootelijk aantonen dat een heterokoppel superieur is wat opvoeding betreft dan holebikoppels of zelfs een single ma en pa.

dat zal je echt niet lukken, je zult blijven hangen in je vooroordelen en je paranoide en irrationele angsten.

Laatst gewijzigd door 1207 : 25 juni 2011 om 01:21.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 01:34   #625
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter
 
Salvadorii's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen
Berichten: 8.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Nu moet je natuurlijk nog onomstootelijk aantonen dat een heterokoppel superieur is wat opvoeding betreft dan holebikoppels of zelfs een single ma en pa.

dat zal je echt niet lukken, je zult blijven hangen in je vooroordelen en je paranoide en irrationele angsten.
tip: tegen die mensen nooit het woord 'natuurlijk' gebruiken
__________________
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 02:32   #626
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Maar let op: hoe gaat u die kinderen selecteren en triëren? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen vader? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen moeder? Gaat u dat zelf doen? Gaat u het lot laten bepalen? Quid?
Een lesbisch koppel krijgt uiteraard alleen jongetjes en een homopaar enkel meisjes. Voor hetero's speelt dit geen rol.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 04:12   #627
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Lees mijn postings: als hetgeen u zegt waar is, en ik geloof daar geen bal van, dan heb ik er geen probleem mee dat ook homo's, invalieden, bischoppen en andere calimero-hobby-lobby's een kind moeten kunnen adopteren.
Nu echter is het zo dat de procedure zo moeilijk is dat ook vader+moeder ouders maar moeilijk een kind kunnen adopteren. Laat ons dus eerst daar iets aan doen en dan zien we wel...

Maar let op: hoe gaat u die kinderen selecteren en triëren? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen vader? Tegen welk kind gaat u zeggen: u krijgt geen moeder? Gaat u dat zelf doen? Gaat u het lot laten bepalen? Quid?
Wil jij je uitlating intrekken aub om invalieden in dezelfde categorie als Homo's EN calimero-hobby-lobby's te plaatsen?
Ik dank U

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 25 juni 2011 om 04:17.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 08:57   #628
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb uit een goed ingelichte bron vernomen dat dat te wijten is aan het feit dat mannen van middelbare leeftijd hun wederhelft inruilen voor een jonger exemplaar, waardoor er een tekort aan huwbare vrouwen ontstaat. Jonge mannen moeten zich dus noodgedwongen tot andere jonge mannen wenden om aan hun trekken te komen.
Ja, ja: voor armenloze mannen (zonder bovenste ledematen) is uw uitleg begrijpelijk maar, voor mannen die met hun trekken geen problemen ondervinden?! Hoe kunnen deze zich dan tot het homoschap verheffen?

Zo te merken lijkt er toch wel een niet te verwaarlozen sociale promotie aan verbonden te zijn, hetgeen blijkbaar niet voor hetero stellen (koppels) is weggelegd.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:22   #629
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Denk je nu echt dat dat de kinderen die in armoe en ellende opgroeien ook maar iets uitmaakt?
Ze komen - uit weeshuizen, armoede, misbruik, liefdeloosheid, ellende - terecht in een gezin, vaak welgesteld en redelijk hoog opgeleid, met ouders die ze écht hebben gewild en liefdevol willen opvoeden, en die ze alle kansen kunnen bieden op een goede opleiding en toekomstperspectieven.
Ik zie echt het verschil niet met heterokoppels die aan dezelfde voorwaarden (kunnen) voldoen.

Het zijn toch echt vooroordelen die een rol spelen bij de gedachte dat het persé een heterokoppel moet zijn dat een kind moet opvoeden. Het is sinds enige tijd mogelijk in Nederland voor homokoppels om kinderen te adopteren. Dat gaat zeer goed.
OK Hertog...uw mening...maar: heeft u nog zo van die rechtsbeperkingen die u wil opleggen? Zo'n kind hoeft dan ook geen gezond huis, geen stabiel koppel, geen goede geneeskundige verzorging?...zijn er, buiten een papa óf een mama, nog zo van die dingen die u van het "arme" kind wil afpakken enkel omdat het "arm" is ?...nu we toch bezig zijn?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 juni 2011 om 09:36.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:22   #630
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Wil jij je uitlating intrekken aub om invalieden in dezelfde categorie als Homo's EN calimero-hobby-lobby's te plaatsen?
Ik dank U
neen
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:25   #631
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

[quote=Fieseler;5526088]
Citaat:

Omdat ik geloof in de verdediging van de rechten van het adoptiekind ben ik een gelovige?
Allez dan...ik zie dat niet als een belediging...u mag dat dus gerust zeggen...raar...ik ben dus een gelovige...dat voelt zo heel apart...hihi
Omdat u gelooft in een eigen set rechten zonder ondersteuning die worden tegengesproken door onderzoek. Onderzoek dat u zonder poes of pas naar de vuilbak verwijst.


Citaat:
Heeft u dat van de persmuskieten afgekeken?
Eerst zelf een manke mythe creëren om dan daartegen ten strijde te trekken?

U fulmineert hier tegen iets wat u zelf heeft in elkaar gestoken...
U vergeleek de opvoeding door holebi's met de paralympics, waarmee u impliceerde dat een opvoeding door holebi's intrinsiek slechter is als een opvoeding door hetero's. Daar reageerde ik op, probeer u er niet vanonder te muizen.


Citaat:
Ondanks het feit dat ik het daar niet mee eens ben heb ik u daar nooit op tegengesproken.
Leuk kan u me ook de reden geven waarom de traditionele rollenpatronen noodzakelijk zijn voor een goede opvoeding?

Citaat:
neen hoor...maar ik heb u niet beschuldigd van die dingen.
Hier doet u het weer hé: u poneert iets wat u zelf heeft uitgevonden en u trekt daar dan tegen ten strijde...
Wat is dit dan?

Welnu D: ook daar ben ik het niet met u eens.
Ik weet het, u stemt NVA en denkt dus ongestraft de grootste extreem linkse zever te kunnen verkopen. Maar: er is al een stroming geweest die geprobeerd heeft om de man identiek te maken aan de vrouw. Het communisme: met uniformpjes, maakbaarheid van maatschappij (cfr S Stevaert), brainwashing, opvoedingskampen enz enz...u kent uiteraard het ultieme resultaat...meer dan honderd miljoen doden, genocides, honger, onrecht, armoede, ziekte, verval, enz enz...
Ik dwaal af...
Mijn punt is: ook daar heeft men tegen beter weten in geprobeerd om het egalitarisme zo ver door te drijven dat er ongelukken van moesten komen. QED.

On topic:
Voor u geldt het egalitaristische adagium: een vader is een moeder en een moeder is en vader.
Voor mij geldt het adagium: leve het verschil*.

Raaaaarrrrrrr...dan durft een mens eens opkomen voor diversiteit en dan komen de homofielen u nog lastigvallen...


*: het verschil bedoel ik dus wel een verdediging van de gelijkWAARDIGHEID van man en vrouw tot in het absolute hé...in tegenstelling tot moslim/nazi/achterlijke



Citaat:
Het kind heeft recht op een vader en een moeder...dat is zowat de volledige samenvatting van mijn stelling in deze draad.
U daarentegen vindt dat het adoptiekind dat recht moet afgeven als de homofielen ook eens papa en mama willen "spelen".
Door het kind dat recht af te nemen gaan er dus adoptiekinderen zijn die door die wet óf een vader óf een moeder worden afgepakt.
Nogmaals, waar baseert u dat recht op? Is dit een noodzakelijk recht om de kinderen een zo goed mogelijke opvoeding te geven? Blijkbaar niet want het wordt tegengesproken door iedere studie die gedaan is over holebi-ouders. Waar baseer jij je dan op?
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:26   #632
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
OK Hertog...uw mening...maar: heeft u nog zo van die rechtsbeperkingen die u wil opleggen? Zo'n kind hoeft dan ook geen gezond huis, geen stabiel koppel, geen goede geneeskundige verzorging?...zijn er, buiten een papa óf een mama, nog zo van die dingen die u van het "arme" kind wil afpakken?...nu we toch bezig zijn?
Dat zijn allemaal objectief goede rechten voor het kind, maar uw "het heeft recht op een vader en een moeder" is alleen maar gebaseerd op uw subjectieve mening.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:28   #633
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Dat zijn allemaal objectief goede rechten voor het kind, maar uw "het heeft recht op een vader en een moeder" is alleen maar gebaseerd op uw subjectieve mening.
Inderdaad. Zulk een "recht" bestaat helemaal niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 09:48   #634
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Vooral het enggeestige doet elke kritische en weldenkende mens huiveren.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 11:16   #635
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is zo ongeveer alles wat er nog uitkomt tegenwoordig.
Klopt, discriminatie is 'in' tegenwoordig.
Ik dacht dat we als maatschappij volwassener geworden waren.
Sommigen blijven echter in het vorig millennium hangen.
Zielig eigenlijk.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 11:18   #636
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Lees mijn postings: als hetgeen u zegt waar is, en ik geloof daar geen bal van, dan heb ik er geen probleem mee dat ook homo's, invalieden, bischoppen en andere calimero-hobby-lobby's een kind moeten kunnen adopteren.
Deze quote zegt zoveel over u.

Iedereen voeten opheffen!
Het niveau van Fieseler komt voorbij.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 13:40   #637
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Wil jij je uitlating intrekken aub om invalieden in dezelfde categorie als Homo's EN calimero-hobby-lobby's te plaatsen?
Ik dank U
Even terzijde, ben je vroeger overreden geweest door een wagen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 13:43   #638
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
neen
Dan leg ik klacht neer
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 13:43   #639
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het blijft spijts die rechten van het kind jammer genoeg zo dat er dankzij de wetten die adoptie door homoseksuelen verbieden nu NOG STEEDS miljoenen kinderen rondlopen die nóch een vader, nóch een moeder hebben.



En als we nu die miljoenen kinderen bij miljoenen homokoppels onderbrengen, dan hebben die miljoenen kinderen nog geen moeder.

Uw oplossing is dus op zijn best halfslachtig.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 14:45   #640
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Er zijn natuurlijk miljoenen weeskinderen waarvan hun ouders gestorven zijn aan aids verspreid door homo's in het algemeen.
Uiteraard kan men die kinderen best weer onder brengen bij homo's.

Kwestie van niet te vergeten waarom ze wees geworden zijn.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be