![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen fiets meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag... veel afstandsbedieningen van dewelke er een hoop zonder batterijtjes zitten. Eh... ik ga niet tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 schappen dus het onderste dan maar. Een zak aardappelen, twee doosjes boter (smeer en bak) en een kartonnetje appeltjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vade Retro Satana!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En verder vermijd ik kerken zoveel als ik kan. (tenzij er geen mis is en enkel voor het esthetische) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je echt de handleiding van mijn nieuwe gsm lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
78 : Rundsvlees met zoetzure saus 16 : Dim Sum (wat dat ook moge zijn...) 45 : Chop Choy Special (you hit the jackpot) 38 : Mihoen met scampi's (yuck) 94: Scampi's met speciale pikante saus (je hebt iets met pikant en scampi's he?) 102 : Foe Yong Hay met groenten (zal me ook wel worst wezen) 63: Varkensvlees met curry |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg kameraad... 't is zondag eh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik niet wou tellen ben ik net naar het toilet gegaan en kan je trots melden dat het er 0 zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja... als ik alleen ben op de wereld dan roof ik alle supermarkten leeg en ook Gasthuisberg (morphine) zodat ik me kan laten inslapen eens al het voedsel op is. (oh ja... ik tank ook bij zodat ik eens kan gaan racen zonder dat iemand daar moeilijk over doet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef hem op als een foster parents kindje. Ik zoek op het internet wel een fotootje van een negertje en laat er bijzetten dat het nogal een hongerig knaapje is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Briljante kerel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"indien mogelijk, hier omkeren" "indien mogelijk, hier omkeren" "indien mogelijk, hier omkeren" etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onafhankelijk, de gratie in hun beweging,... kortom... ze zijn perfect.
Nu vind ik honden ook wel leuk maar die beestjes neem je beter niet als je een werkend mens bent. Die hebben meer aandacht nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede kaas, groentjes, vlees, fruit en fruitsap, aardappelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |