![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Minister
|
![]() Het is beangstigend om zien hoe hier een soort aanbiddingscultuus begint te ontstaan. Yasmine als postuum sekteleider? De zelfmoord wordt ook duchtig uitgemolken door de sensatiepers lees ik.
![]() |
![]() |
#622 |
Staatssecretaris
|
![]() Mij "troost" het (ik heb haar niet goed gekend) dat Yasmine zo ontzettend veel mensen geraakt heeft met haar persoonlijkheid, haar liederen en vooral haar zeer moedige, open levenshouding.
Yasmine was een heel grote Madame, voor wie ik veel bewondering en niets dan respect heb.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juni 2009 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Staatssecretaris
|
![]() Yasmine heeft een heel album met werkelijk schitterende Cohen-bewerkingen.
Dat ene nummer op YouTube is m.i. ok, maar er zijn er nog veel sterkere. Ik heb (een stuk van?) haar Cohen-oeuvre enkele jaren geleden in Tongeren live bijgewoond. Dat was zonder overdrijven één van de allerbeste concerten die ik ooit gezien heb.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juni 2009 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat er iemand naar de begrafenis?
![]()
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... Het kan zijn dat mijn bril niet meer werkt, maar ik had zo de indruk dat de pers momenteel het enkel nog heeft over Micheal Jackson. Maar die zal wel ook lesbisch zijn geweest niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kay_ was dat van plan. Maar een vliegritje richting LA op zulke korte termijn zal waarschijnlijk zijn budget (en zelfs het mijne... niet dat ik enig idee had in die richting) wat te zeer uitdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...Hier gaat het over Yasmine, Jaz... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik niet Dronkoers.
![]() ![]() weet je wel... ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 1 juli 2009 om 01:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Darn... ik begin het zelf al door mekaar te slaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, ze leken wat op elkaar eh
![]()
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Close touch, maar Yasmine was toch ietsje meer vrouwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Minister
|
![]() Story extra bijlage pagina 6: Yasmine reageerde slecht op de anti-depressiva.
Dan weet ik genoeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent zogezend Christen, maar je leeft niet volgens de leer van Jezus die het op nam voor degenen die door de schriftgeleerden uitgestoten werden. Zelfs degenen die "de zondige vrouw" wilden stenigen waren nog "christelijker" dan jij. Toen Jezus zei "wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen" lieten die tenminste hun steen vallen. Jij zou er zowel naar die vrouw als naar Jezus zelf hebben gegooid. Jij gedraagt je als een schriftgeleerde, die op de avond van Zijn overlijden mee met de wolven zou gehuild hebben en "Kruisig hem" zou hebben geroepen. Jij bent geen Christen, jij bent een farizeeër.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende profeten geweest via wie Allah telkens een deel van Zijn wil heeft bekend gemaakt. Misschien zijn de bijdrages van Redwasp op dit forum wel Allah's woorden?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
benieuwd naar de repliek. |
|
![]() |
![]() |