![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=isb7a06jPvk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() Clouseau heeft er geen belang bij om zoals u het nogal sloganesk stelt: 'België te redden'. Waarom wel? Zijn CD-verkoop richt zich vooral op Vlaanderen en in mindere mate misschien op Nederland. Neen, Clouseau gebruikt gewoon gezond verstand. En daar kunt u niet bij. Wellicht omdat uw verstand niet zo gezond is.
Laatst gewijzigd door system : 16 september 2009 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No offence meant maar ik zou niet van "denken" spreken, eerder van "dromen".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je je soms door Clouseau laten 'bekeren'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 september 2009 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 16 september 2009 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Vreemdeling
|
![]() De nagel op de kop!
De Regering heeft vandaag medegedeeld dat het landsymbool wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Belgische politiek voor staat: Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u wèl zeggen dat dit liedje niet zomaar een 'gewoon' Clouseau-liedje is. Clouseau heeft al veel betere liedjes gemaakt, over onderwerpen die hen 'beter afgaan'. "Leve België" is een liedje met een verschrikkelijk lullige tekst (als ze zoiets over 'Vlaanderen' zouden zingen, zou ik niet malser zijn in mijn oordeel, echt niet) en een niet bepaald interessante melodie, om over de arrangementen nog maar te zwijgen. Maar voor de rest doen die mensen maar wat ze willen. Ik zal het onding alleszins niet kopen, en hoop er verder vooral niet te veel mee te worden geconfronteerd. Geef mij maar 'La Belle Gigue' van André Bialek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Goedertierenheid", mooi woord niet? Wat is Nederlands toch een rijke taal he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nederlands is alleszins een rijke taal, Garry. Zelfs 50 meter onder de zeespiegel klinkt ze goed. Toch zou het niet netjes zijn de vissen te pesten met dat armzalig probeersel van de heren die zich 'Clouseau' noemen. Misschien moeten we er maar eens beginnen aan denken de 'quota'-regeling te herzien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 september 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het liedje "Leve België" geef ik 1 op 10, voor de moeite. Ik weet het, ik ben erg vrijgevig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de normen van vandaag is dat wel voldoende. Ze zullen hem dan wel delibereren. Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oordeel luidt: herexamens, en daarmee basta!.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 september 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar slechte liedjes �* la "Leve België" komen er toch niet uit, hé.
![]() |
![]() |