![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, toch misschien één dag en één nacht, daarna hang je aan een boom - of een werfkraan- te drogen. Laatst gewijzigd door andev : 24 januari 2010 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik gaf je antwoord en je stelt dezelfde vraag opnieuw!Ook wat de beeldvorming betrof kreeg je al antwoord, hoeveel bladzijden gezeur krijgen we nog???Je stelt twintig keer DEZELFDE VRAAG EN NEGEERT HET ANTWOORD! Laatst gewijzigd door alice : 24 januari 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Tochwel, natuurlijk.
Citaat:
""het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." bedoelde je toch wel dat ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn." beweer je dat dit hersenspinsels zijn en dat ik moet vragen wat er je ermee bedoelt; als ik het je vraag beweer je dat je me het antwoord al gaf. Je gaf geen antwoord op mijn vraag. "Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt" hierop "Aangezien je toch zo goed kan lezen; waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring? Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie." antwoord je met "Wanneer je weigerachtig bent om laaggeschoolde allochtonen in dienst te nemen als gevolg van beeldvorming lijkt het me LOGISCH DAT DEZE NIET POSITIEF WAS!" Dat is toch geen antwoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
STEEDS EN NIET STEEDS zijn verschillende begrippen, wat emmer je nu toch? Ik heb denk ik mijn standpunt zeer duidelijk verwoordt, jou soms gediscrimineerde allochten zijn NIET STEEDS dutskes, mag ik die mening hebben? Bedankt! Of denkt u Vlamingen racisten zijn die ondanks positieve ervaringen weigerachtig staan tegenover doelgroepen? Denk u echt dat een werkgever een goede kandidaat zal weigeren vanwege 1 negatieve ervaring???Niet dus, wel na drie of vier keer! U snapt toch wel dat wie techisch onderwijs volgt, en een kwalificatie krijgt om zelfstandig een beroep uit te oefenen; meer en beter op de arbeidsmarkt staat dan beroeps of deeltijds en dat is allemaal mbo! Ge zijt toch niet blond of zo???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mag ik nog effekes iets vragen : Toen je in je antwoord aan mij schreef "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." beaamde je dan mijn stelling "Dat ze soms gediscrimineerd worden" of wat bedoelde je? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik lees nergens in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring. En jij vertikt het om te citeren waar dit wel staat. Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie. Citaat:
"Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt" Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet iemand die goede voornemens neemt bij nieuwjaar, maar ditmaal heb ik er wel een genomen: niet meer dan één keer per week op Arti-shock te reageren.
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hoeven jullie de forummers niet te becommentariëren; dan kunnen jullie gerust on-topic iets vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twintig keer hetzelfde en dan nog doorzagen! Mijn antwoorden spreken inderdaad voor zich wat het hele forum zowat begrijpt; behalve u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Parlementslid
|
![]() Kwam ik daarnet tegen:
![]() Hoeveel zou het in 2015 kosten?
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af of dat tergend gezaag niet in strijd met de forumregels is. Zeggen die iets over spamzagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het volgende antwoordde je helemaal niet. 1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn? 2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt. 3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring? Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie. Daar antwoord je natuurlijk niet op. En nu zal ik weer als antwoord krijgen : "Leer lezen" en wat rond de pot gedraai; om zeker niet op de de vragen te moeten antwoorden. p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met teksten zoals: "We all want to change the world/but when you talk about destruction/don't you know that you can count me out" Give peace a chance Staat hij haaks voor wat jij staat! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. werd al twee keer beantwoord. 3. evengoed en meermaals,ik herhaal niet weer eens en begin te denken dat je een of ander probleem hebt, een andere verklaring voor dit gedrag kan ik even niet bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Neen; geen enkele keer. 3 Evenmin. |
|
![]() |
![]() |