Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2010, 16:41   #621
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Yep, en de dubbelmandaathouders komen ook steeds uit dezelfde bevolkingsgroep

En de doodrijders.

En de bonusgraaiers.

Etc.
Jongen toch... In een moslimland zou je dag en nacht bezig zijn met dat soort opmerkingen tov de daar bestaande maatschappij...
Enfin, toch misschien één dag en één nacht, daarna hang je aan een boom - of een werfkraan- te drogen.

Laatst gewijzigd door andev : 24 januari 2010 om 16:44.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 18:53   #622
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als ik je een vraag stel; om uitleg vraag; verwijt je mij dat ik te veel vragen stel.
Maar aangezien het toegelaten is, wat bedoelde je met "zoals u wilt doen uitschijnen" in
"het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen."

Is dit jouw repliek op
"Aangezien je toch zo goed kan lezen; waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie."?

Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt"
Kun je niet lezen?
ik gaf je antwoord en je stelt dezelfde vraag opnieuw!Ook wat de beeldvorming betrof kreeg je al antwoord, hoeveel bladzijden gezeur krijgen we nog???Je stelt twintig keer DEZELFDE VRAAG EN NEGEERT HET ANTWOORD!

Laatst gewijzigd door alice : 24 januari 2010 om 18:53.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 19:07   #623
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je niet lezen?
Tochwel, natuurlijk.
Citaat:
ik gaf je antwoord en je stelt dezelfde vraag opnieuw!Ook wat de beeldvorming betrof kreeg je al antwoord, hoeveel bladzijden gezeur krijgen we nog???Je stelt twintig keer DEZELFDE VRAAG EN NEGEERT HET ANTWOORD!
Hierover :
""het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen."
bedoelde je toch wel dat ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn."
beweer je dat dit hersenspinsels zijn en dat ik moet vragen wat er je ermee bedoelt; als ik het je vraag beweer je dat je me het antwoord al gaf.

Je gaf geen antwoord op mijn vraag.
"Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt"

hierop
"Aangezien je toch zo goed kan lezen; waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie."
antwoord je met
"Wanneer je weigerachtig bent om laaggeschoolde allochtonen in dienst te nemen als gevolg van beeldvorming lijkt het me LOGISCH DAT DEZE NIET POSITIEF WAS!"
Dat is toch geen antwoord!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 21:34   #624
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tochwel, natuurlijk.

Hierover :
""het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen."
bedoelde je toch wel dat ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn."
beweer je dat dit hersenspinsels zijn en dat ik moet vragen wat er je ermee bedoelt; als ik het je vraag beweer je dat je me het antwoord al gaf.

Je gaf geen antwoord op mijn vraag.
"Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt"

hierop
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie."
antwoord je met
"Wanneer je weigerachtig bent om laaggeschoolde allochtonen in dienst te nemen als gevolg van beeldvorming lijkt het me LOGISCH DAT DEZE NIET POSITIEF WAS!"
Dat is toch geen antwoord!
Mens gij kunt zagen!
STEEDS EN NIET STEEDS zijn verschillende begrippen, wat emmer je nu toch?
Ik heb denk ik mijn standpunt zeer duidelijk verwoordt, jou soms gediscrimineerde allochten zijn NIET STEEDS dutskes, mag ik die mening hebben? Bedankt!
Of denkt u Vlamingen racisten zijn die ondanks positieve ervaringen weigerachtig staan tegenover doelgroepen?
Denk u echt dat een werkgever een goede kandidaat zal weigeren vanwege 1 negatieve ervaring???Niet dus, wel na drie of vier keer!
U snapt toch wel dat wie techisch onderwijs volgt, en een kwalificatie krijgt om zelfstandig een beroep uit te oefenen; meer en beter op de arbeidsmarkt staat dan beroeps of deeltijds en dat is allemaal mbo!
Ge zijt toch niet blond of zo????
Oud 24 januari 2010, 21:54   #625
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Mens gij kunt zagen!
Ik heb denk ik mijn standpunt zeer duidelijk verwoordt, jou soms gediscrimineerde allochten zijn NIET STEEDS dutskes, mag ik die mening hebben? Bedankt!
Of denkt u Vlamingen racisten zijn die ondanks positieve ervaringen weigerachtig staan tegenover doelgroepen?
Denk u echt dat een werkgever een goede kandidaat zal weigeren vanwege 1 negatieve ervaring???Niet dus, wel na drie of vier keer!
U snapt toch wel dat wie techisch onderwijs volgt, en een kwalificatie krijgt om zelfstandig een beroep uit te oefenen; meer en beter op de arbeidsmarkt staat dan beroeps of deeltijds en dat is allemaal mbo!
Na deze repliek krijg je gegarandeerd de zoveelste portie van hetzelfde gezemel Alice.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 22:20   #626
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Mens gij kunt zagen!
dat zijn zelfs tegengestelden.
Citaat:
Natuurlijk mag jij die mening hebben.
Mag ik nog effekes iets vragen :
Toen je in je antwoord aan mij schreef "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." beaamde je dan mijn stelling "Dat ze soms gediscrimineerd worden" of wat bedoelde je?
Citaat:
Wat met de Vlamingen die geen ervaringen hebben en weigerachtig staan? Zijn dat dan racisten?
Citaat:
Denk u echt dat een werkgever een goede kandidaat zal weigeren vanwege 1 negatieve ervaring???
Sommige wel.
Citaat:
Niet dus, wel na drie of vier keer!
Ook.
Ik lees nergens in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring. En jij vertikt het om te citeren waar dit wel staat.
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie.
Citaat:
Je snapt toch wel dat dit geen antwoord is op mijn vraag
Citaat:
Je hebt toch geen vooroordelen tegenover blonde mensen, of zo.
Oud 24 januari 2010, 23:23   #627
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Ik ben niet iemand die goede voornemens neemt bij nieuwjaar, maar ditmaal heb ik er wel een genomen: niet meer dan één keer per week op Arti-shock te reageren.
Oud 24 januari 2010, 23:45   #628
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mens gij kunt zagen!
U lijkt wel een onbeperkt engelengeduld te bezitten, velen hadden het al lang opgegeven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 23:57   #629
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
U lijkt wel een onbeperkt engelengeduld te bezitten, velen hadden het al lang opgegeven.
Ik was juist hetzelfde aan 't denken.
Oud 25 januari 2010, 06:55   #630
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Ik was juist hetzelfde aan 't denken.
Als zij zo'n sterke, overtuigende antwoorden geeft, heeft ze jullie morele steun toch niet nodig. Dan spreken haar antwoorden voor zich.
Dan hoeven jullie de forummers niet te becommentariëren; dan kunnen jullie gerust on-topic iets vertellen.
Oud 25 januari 2010, 08:19   #631
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als zij zo'n sterke, overtuigende antwoorden geeft, heeft ze jullie morele steun toch niet nodig. Dan spreken haar antwoorden voor zich.
Dan hoeven jullie de forummers niet te becommentariëren; dan kunnen jullie gerust on-topic iets vertellen.
Merci he mensen voor het medeleven! Om koppijn van te krijgen!
Twintig keer hetzelfde en dan nog doorzagen!
Mijn antwoorden spreken inderdaad voor zich wat het hele forum zowat begrijpt; behalve u!
Oud 25 januari 2010, 14:25   #632
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Kwam ik daarnet tegen:

Hoeveel zou het in 2015 kosten?

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 14:38   #633
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Merci he mensen voor het medeleven! Om koppijn van te krijgen!
Twintig keer hetzelfde en dan nog doorzagen!
Mijn antwoorden spreken inderdaad voor zich wat het hele forum zowat begrijpt; behalve u!
Ik heb het u al een paar keer gezegd Alice : ge verdient een medaille.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 18:25   #634
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben niet iemand die goede voornemens neemt bij nieuwjaar, maar ditmaal heb ik er wel een genomen: niet meer dan één keer per week op Arti-shock te reageren.
Ik vraag me af of dat tergend gezaag niet in strijd met de forumregels is. Zeggen die iets over spamzagen?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 18:50   #635
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je (niet en naast de vraag) antwoorden spreken inderdaad voor zich.
Op het volgende antwoordde je helemaal niet.
1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde
als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn?

2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt.

3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie.

Daar antwoord je natuurlijk niet op.
En nu zal ik weer als antwoord krijgen : "Leer lezen" en wat rond de pot gedraai; om zeker niet op de de vragen te moeten antwoorden.

p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling?
Oud 25 januari 2010, 19:22   #636
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Kwam ik daarnet tegen:

Hoeveel zou het in 2015 kosten?
In Zweden zijn nochtans ook veel problemen met radicale jongeren.
Vikingstan lijkt me wel een leuke naam.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 20:42   #637
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
In Zweden zijn nochtans ook veel problemen met radicale jongeren.
Vikingstan lijkt me wel een leuke naam.
Zou je niet beter die avatar van Lennon weghalen, als die je bezig ziet, draait die zich om in zijn graf!

Met teksten zoals:

"We all want to change the world/but when you talk about destruction/don't you know that you can count me out"

Give peace a chance

Staat hij haaks voor wat jij staat!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 01:17   #638
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je (niet en naast de vraag) antwoorden spreken inderdaad voor zich.
Op het volgende antwoordde je helemaal niet.
1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde
als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn?

2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt.

3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?

Daar antwoord je natuurlijk niet op.
En nu zal ik weer als antwoord krijgen : "Leer lezen" en wat rond de pot gedraai; om zeker niet op de de vragen te moeten antwoorden.

p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling?
1 wat ik bedoelde staat er, u kunt lezen.
2. werd al twee keer beantwoord.
3. evengoed en meermaals,ik herhaal niet weer eens en begin te denken dat je een of ander probleem hebt, een andere verklaring voor dit gedrag kan ik even niet bedenken.
Oud 26 januari 2010, 06:34   #639
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 wat ik bedoelde staat er, u kunt lezen.
2. werd al twee keer beantwoord.
3. evengoed en meermaals,ik herhaal niet weer eens en begin te denken dat je een of ander probleem hebt, een andere verklaring voor dit gedrag kan ik even niet bedenken.
1 Je bedoelde dus dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" dan verdraai je toch mijn woorden; want ik schreef "soms gediscrimineerd"

2 Neen; geen enkele keer.

3 Evenmin.
Oud 26 januari 2010, 08:24   #640
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
& hoeveel brengt de import/export met Moslimlanden op ?
Ge bedoelt ongetwijfeld wat ge verliest aan kapitaalsvlucht ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be