![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Omdat het niet altijd (maar nog altijd wel veel te vaak) kommer en kwel is, gaarne uw aandacht voor het doortastende optreden van deze sympathieke Marokkaanse meneer:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gederfde inkomsten door fiscale fraude = ca. 20 miljard euro Antwoord = iedereen 2 jaar langer spelen in de kantoortuin ((c) Eberhard) EDIT: ik heb je trouwens in een andere draad al eens gevraagd welke partijen pleiten voor een afschaffing van de belastingen, maar daar kon je me toen geen antwoord op geven. Intussen al wat wijzer, of bepaal je - net zoals de tasjestrekkende tuigman - nog steeds welke wetten je graag volgt en welke niet? Laatst gewijzigd door Steve_M : 13 augustus 2010 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk heel wat meer dan de gederfde belasingen op de inkomsten van wat obligaties van de mensen die een miljoentje (BEF) in Lux hebben staan.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 13 augustus 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijnt zo te zijn dat alleen al door belastingfraude, de gemeenschap voor ongeveer 21 miljard euro benadeeld wordt. Ik zie uw schatting voor wat betreft tasjestrekken graag tegemoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Libertarische Partij pleit daar alvast wel voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
|
![]() Citaat:
Die vertegenwoordigen vast een enorm deel van de samenleving. http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberta...28Nederland%29 Dit is de juiste link. Niet vertegenwoordigd in het parlement wegens te weinig stemmen. Als ik jouw logica moet volgen mag een PVDA-stemmer dan ook het geld bij de rijken gaan halen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 13 augustus 2010 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennelijk was er een haakje verloren gegaan in de link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*KNIP* Geen racisme! Ik heb u gewaarschuwd... Laatst gewijzigd door Akira : 14 augustus 2010 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou graag bewijzen van uw "schijn" zien.
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet?
We zouden bewijzen kunnen gaan zien, eens opsporing en vervolging van deze criminaliteitsvorm zou gaan plaatsvinden. Maar het heeft nu eenmaal geen politieke en justitiele prioriteit. Buiten dat is er gewoonweg geen celcapaciteit om belasting- en fraudecriminelen op te sluiten. Een politieke keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#637 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#638 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil echt wel ens weten waarom het stelen van mensen op straat blijkbaar ok is omdat er nog andere problemen bestaan, zoals belastingfraude.
En graag gen onzin zoals "omdat dit geen politieke prioriteit is" want das natuurlijk onzin, je kunt niet dag en nacht op iedere straathoek een agent zetten die dan nog met twee moeten zijn anders worden ze onmiddellijk beschuldigt van racisme en buitensporig geweld wanneer ze iemand in de kraag grijpen. Ook zijn er gewoon te veel daders, de gevangenissen puilen uit met "verrrijking" die zichzelf hier verrijkt, is dat geen klootjesvolk? Je moet wel bijzonder hypocriet zijn dit te willen goedpraten, het overvallen van mensen op straat waarbij vooral bejaarden vaak het mikpunt zijn,een redenering zoals" dat is geen probleem, omdat er een witteboorden elite is die zichzelf verrijkt en niet bestraft wordt waardoor het klootjesvolk dit verdient" getuigt van bijzonder veel vijandigheid tegenover een samenleving waar u toch ook voor kiest, ook onderdeel van bent! Waar komt die minachting eigenlijk vandaan? Heeft u echt reden anderen klootjesvolk te noemen en u zelf als superieur te zien? Ik denk echt van niet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
|
![]() Citaat:
Hij schreef dat iedereen snapt dat stelen van mensen op straat fout is, maar stelen van iedereen in de maatschappij plots wel kan. Alle vormen van diefstal, ook belastingfraude is fout en strafbaar.
![]() |