![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zijn er nog altijd achterlijke honden die denken dat deze of gene collaboratie die ondertussen meer dan 60 jaar geleden is van belang is voor de huidige gang van zaken. Geen wonder dat voor België enkel de afgrond rest...
Laatst gewijzigd door leuri : 28 september 2010 om 13:04. |
![]() |
![]() |
#622 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben je er ook getogen?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deels in Brussel, deels in de (onmiddellijke) Rand.
Ik ben in elk geval van jongsaf op Brussel afgestemd voor dingen zoals cultuur, politiek, onderwijs, winkelen, uitgaan etc. En dat is nog steeds zo, hoewel mijn stadswereld ondertussen uitgebreid is met Antwerpen, Gent... Daardoor lijd ik niet, zoals de doorsnee-flamingant, aan het weg-met-Brussel-syndroom. Ik hou van deze stad en beschouw ze als de mijne, in die mate dat ik de voorstanders van Vlaamse-onafhankelijkheid-zonder-Brussel als politieke vijanden beschouw. En gij?
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in elk geval een vurig aanhanger van Patrice Lumumba.
![]() Maar in uw plaats zou ik niet op avatars afgaan om persoonlijkheidskenmerken van posters te gaan bepalen. Dat zou wel eens in uw nadeel kunnen uitdraaien.
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is alleen bekend in Kongo en Belgie Che Guevara daarentegen is bekend in (bijna) gans de wereld... |
|
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#629 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet onbekend en niet onbemind ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bourgeoiszoontjes die een beetje stoer willen doen door met een foto van een racistische massamoordernaar te lopen pronken. |
|
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het groen staat kan ook al tellen qua ingooien van de eigen ruiten. |
|
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het schitterende college van BDW over identiteit (gisteren aan de RUG) wil nalezen, vindt hier de volledige tekst: http://www.apache.be/2010/09/nederla...een-lijfstraf/