![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Banneling
|
![]() In het gastenboek van Rob klop: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gaste...en.pl?wimenrob
[size=6]Isabel Dewinter[/size] - donderdag, 27 mei 2004 om 16:52 Mijn man is ook bij het vlaams blok en hij slaat me zelden. ik kan er tenminste tegen en loop niet naar de pers gelijk Hellebaut. |
![]() |
![]() |
#622 |
Burger
|
![]() Ter info:
Rob werd veroordeeld voor slagen en verwondingen. Ja. Die zaak tegen Merckx. 4 maanden ofzo....ja ? Maar wat niemand meer weet. Vergeet te vermelden is..... Dat Rob in beroep is gegaan......EN VRIJGESPROKEN! Hoe kan dan nu ? Omdat Rob pleitte dat Merckx hen zwaar provoceerde.... Waarop Merckx hem in de rechtzaal uitmaakte voor fascist en nazi. Het gewoonlijke....resultaat: ---------------- VRIJSPRAAK Pijnlijk he ? |
![]() |
![]() |
#623 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#624 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#625 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#626 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#627 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#628 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou toch graag eens iets willen zeggen over het debat gisteren in Polspoel en Desmet: Van Haetem zegt dat het hier gaat om een loutere privézaak en geen details wil geven om de pivacy van de partijen niet te schaden. Ik denk dat in deze een dergelijke verdediging onvoldoende is en men een keuze zal moeten maken tussen de privacy en de politieke carrière van Verreycken. Ik zie niet in wat er zo privé is aan een vonnis dat Hellebaut omgangsverbod oplegd.
Het Blok krijgt dan de kans zich te verdedigen via Van Haetem maar maakt er geen of onvoldoende gebruik van. |
![]() |
![]() |
#629 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
anderzijds zou het eigenlijk ook positief zijn voor de partij, dit is een gouden kans voor het blok om de subjectiviteit van de media aan te tonen en aan de bevolking te bewijzen dat de media campagne voert tegen het blok.
![]() |
#630 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Och mensen,
de ene keer is een vonnis goed als het in het voordeel is van de kloppers van het Blok... de andere keer is het slecht omdat het Blok zich benadeeld voelt... en dan zouden die willen deelnemen aan het bewind... als ze de elementaire eerbied voor justitie niet kunnen opbrengen... maar ja de mensen om den tuin leiden als zogezegde betere... bullshitt... er is nog niets verbeterd sinds de voorgangers tijdens de oorlog mijn vader en ik, als peutertje, kwamen afranselen.... en dat was geen privézaak, maar een bewust afranselen van gewone burgers ten dienste van een bezettingsmacht die hier binnengevallen was... maar ja, wat baten kaars en bril... de brave nietsvermoedende burgers zijn goedgelovig ten overstaan van toekomstige stoottroepen die zeker bij gelegenheid weer eens gaan komen kloppen.... want het is een privé zaak... die vrouw werd ooit goed genoeg bevonden om voor die kerel met haar b**** open te gaan liggen ... plezietje gehad... dan maar kloppen erop.... en zo voort.....
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In cassatie gaan is trouwens een recht dat iedereen heeft. Ook het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
#632 |
Minister-President
|
![]() Overgenomen, we moeten toch eens kunnen lachen..
![]() ![]() Afzender: Dyab Abou Jah Jah - zaterdag, 29 mei 2004 om 12:37 Homepage: http://www.arabeuropean.org/ Beste Rob, Les extrêmes se touchent! Wat ik altijd al vermoed heb, is nu bewezen: jij bent een fundamentalistisch islamist van het zuiverste water. Wat onze meest rabiate imams in de moskeeën verkondigen maar zelf niet in de praktijk durven brengen uit schrik voor de achterlijke Belgische wetten doe jij open en bloot op straat: een weerspannige vrouw verdient een goede rammeling nu en dan. Ze kan er alleen maar beter van worden! Bovendien heb je meteen je kinderen een wijze levensles gegeven door hen getuige te laten zijn van deze goede daad. Zo ervaren ze metten zelf hoe een goede moslim-fundamentalist de heilige Koran in praktijk brengt. Want jong geleerd is oud gedaan... Ach, wat ben ik gelukkig met dit voorval! Ik heb ook de grootste bewondering voor de meesterlijke wijze waarop je je politieke tegenstanders op het verkeerde been zet. Die verkiezingsslogan die we overal op je affiches zien: "Stop Islam, Stem Rob". En ondertussen bouw je stiekem zelf aan de invoering van de shariah! Geniaal gewoon. Welkom Rob, bij de steeds groeiende club der Islam fundamentalisten. We moeten eens praten! Uw Dyab Abou Jah Jah |
![]() |
![]() |
#633 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#634 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
maar ik ben er nog steeds niet aan uit wat ik menselijk het ergst vind... iemand die miljoenen sjoemelt, maar in feite rechtstreeks geen mensen ermee lastig valt of het toch niet zo aanvoelt (het is dus onrechtstreeks, en zonder dat men erbij stilstaat... men voelt het ahw zelf niet aan), of iemand die het gewoon over zijn hart krijgt om eigenhandig zijn aggressie af te reageren of zich cool vindt door iemand ineen te motten ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#635 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#636 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=6]Mééér nog: 't is allemaal de schuld van filosoof!! [/size] ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#637 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2) "Rob Klop" moet, als jurist, beter dan wie ook weten dat -hij het "recht" niet in eigen handen mag nemen -bij bedreiging of geweld, het ter zelfverdediging aangewende geweld proportionneel moet zijn tot de ernst van het gevaar. Volgens het pv verklaarde hij dat "zijn ogen lichtjes pikten"... Rob Klop heeft weer eens zijn Neanderthallmanieren bovengehaald in woede... (ook niet de eerste keer!) Niet te verwonderen dat Borgerhout gevaarlijk is met iemand als hij op straat Het Vlaams Blok ging toch voor [size=5]veiligheid en voor familiewaarden?[/size] Nù weten we wat ze daaronder verstaan! |
||
![]() |
![]() |
#638 | |
Burger
|
![]() Lucien kent het BLOK goed. Mensen, dit is een eerlijk man. Het Blok is rot en corrupt.
Citaat:
Nieuws! Nu ook in het Nederlands! http://vl.altermedia.info/ Alternatief voor Vlaams Nationalisten: Groen Rechts http://www.groenrechts.be Onafhankelijk Nationalistisch Tijdschrift: NA http://www.vjm.cc/na/ Alternatief voor Vlaams Nationalisten in Brussel: NATION http://www.nation.be |
|
![]() |
![]() |
#639 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kreeg volgend bericht van Het Verzet - La Résistance
Wij vinden dat de vrouw van Rob Vereycken er veel te goed van afgekomen is. Als wij die nazibijslaapster onder handen hadden gekregen zouden wij ze 1. Verkracht hebben 2. Haar haren afgeschoren hebben 3. Op haar hoofd een hakenkruis geschilderd hebben 4. Haar naakt rondgereden hebben door de stad zodat onze goede landgenoten haar kunnen aframmelen, haar bepotelen en indien gewenst nogmaals verkrachten Wie naar bed gaat met den vijand is onze vijand. Nu en voor altijd. Geen genade voor bedgenoten van landverraders. VIVE LA BELGIQUE Leve België MORT AUX NAZIS Dood aan de nazi verraders Ik weet nie of het authentiek is maar ik wou het toch maar even hier zetten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#640 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |