Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 19:06   #621
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

In het gastenboek van Rob klop: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gaste...en.pl?wimenrob

[size=6]Isabel Dewinter[/size] - donderdag, 27 mei 2004 om 16:52

Mijn man is ook bij het vlaams blok en hij slaat me zelden. ik kan er tenminste tegen en loop niet naar de pers gelijk Hellebaut.
de metser is offline  
Oud 28 mei 2004, 19:22   #622
Joshua
Burger

Standaard

Ter info:

Rob werd veroordeeld voor slagen en verwondingen. Ja. Die zaak tegen Merckx. 4 maanden ofzo....ja ?

Maar wat niemand meer weet. Vergeet te vermelden is..... Dat Rob in beroep is gegaan......EN VRIJGESPROKEN!

Hoe kan dan nu ? Omdat Rob pleitte dat Merckx hen zwaar provoceerde....
Waarop Merckx hem in de rechtzaal uitmaakte voor fascist en nazi. Het gewoonlijke....resultaat: ---------------- VRIJSPRAAK

Pijnlijk he ?
Joshua is offline  
Oud 29 mei 2004, 03:48   #623
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Deze vrouw zal al zeker geen Vlaams Blok stemmen...

Niet iedereen heeft zo'n laag IQ als jou en beseft dus dat dit niets te maken heeft met het Vlaams Blok noch met het programma van het Vlaams Blok.
??? Die blokkert verkondigt met veel show hoe hij misdaad en geweld zal doen dalen, maar zelf slaat hij er op los ? Hoe kunt ge iemand zijn schone woorden geloven, wanneer hij ze nog niet eens op zichzelf kan toepassen ?
justme is offline  
Oud 29 mei 2004, 03:49   #624
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
In het gastenboek van Rob klop: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gaste...en.pl?wimenrob

Mijn man is ook bij het vlaams blok en hij slaat me zelden. ik kan er tenminste tegen en loop niet naar de pers gelijk Hellebaut.
oh, hij slaat haar slechts zelden, dan is het OK
justme is offline  
Oud 29 mei 2004, 03:50   #625
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
3) rob is in het verleden eenmalig veroordeeld voor het toebrengen van slagen en verwondingen, aangezien iedereen een nieuwe kans krijgt mag hij mij zeker en vast politiek vertegenwoordigen.
dan hebt u ook geen probleem met PS politici die ooit voor corrupte zaken zijn veroordeeld. U zal hun verleden NIET oprakelen, want ze krijgen een nieuwe kans ?
justme is offline  
Oud 29 mei 2004, 08:44   #626
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser

oh, hij slaat haar slechts zelden, dan is het OK
het is overduidelijk dat dit bericht geplaatst is door een tegenstander van het blok
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 29 mei 2004, 08:47   #627
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
3) rob is in het verleden eenmalig veroordeeld voor het toebrengen van slagen en verwondingen, aangezien iedereen een nieuwe kans krijgt mag hij mij zeker en vast politiek vertegenwoordigen.
dan hebt u ook geen probleem met PS politici die ooit voor corrupte zaken zijn veroordeeld. U zal hun verleden NIET oprakelen, want ze krijgen een nieuwe kans ?
ik heb ondertussen al nieuwe info die mij leert dat rob geen enkele veroordeling achter zijn naam staan heeft, verder vind ik inderdaad dat iedereen een tweede kans verdient, die tweede kans hangt natuurlijk wel af van de zwaarte van het delict waarvoor je bent veroordeeld. ik vind het bijvoorbeeld veel erger dat een minister voor miljarden fraudeert dan dat iemand in zijn studententijd eens gevochten heeft
muys is offline  
Oud 29 mei 2004, 08:59   #628
athena
Parlementslid

Standaard

Ik zou toch graag eens iets willen zeggen over het debat gisteren in Polspoel en Desmet: Van Haetem zegt dat het hier gaat om een loutere privézaak en geen details wil geven om de pivacy van de partijen niet te schaden. Ik denk dat in deze een dergelijke verdediging onvoldoende is en men een keuze zal moeten maken tussen de privacy en de politieke carrière van Verreycken. Ik zie niet in wat er zo privé is aan een vonnis dat Hellebaut omgangsverbod oplegd.
Het Blok krijgt dan de kans zich te verdedigen via Van Haetem maar maakt er geen of onvoldoende gebruik van.
athena is offline  
Oud 29 mei 2004, 09:24   #629
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Ik zou toch graag eens iets willen zeggen over het debat gisteren in Polspoel en Desmet: Van Haetem zegt dat het hier gaat om een loutere privézaak en geen details wil geven om de pivacy van de partijen niet te schaden. Ik denk dat in deze een dergelijke verdediging onvoldoende is en men een keuze zal moeten maken tussen de privacy en de politieke carrière van Verreycken. Ik zie niet in wat er zo privé is aan een vonnis dat Hellebaut omgangsverbod oplegd.
Het Blok krijgt dan de kans zich te verdedigen via Van Haetem maar maakt er geen of onvoldoende gebruik van.
zeer juist, rob zou hier eens op zijn tanden moeten bijten en een deel van zijn privé leven bloot leggen, anders gaat hem dat veel stemmen kosten.

anderzijds zou het eigenlijk ook positief zijn voor de partij, dit is een gouden kans voor het blok om de subjectiviteit van de media aan te tonen en aan de bevolking te bewijzen dat de media campagne voert tegen het blok.
muys is offline  
Oud 29 mei 2004, 10:52   #630
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Och mensen,
de ene keer is een vonnis goed als het in het voordeel is van de kloppers van het Blok...
de andere keer is het slecht omdat het Blok zich benadeeld voelt...

en dan zouden die willen deelnemen aan het bewind... als ze de elementaire eerbied voor justitie niet kunnen opbrengen...

maar ja de mensen om den tuin leiden als zogezegde betere... bullshitt...

er is nog niets verbeterd sinds de voorgangers tijdens de oorlog mijn vader en ik, als peutertje, kwamen afranselen....

en dat was geen privézaak, maar een bewust afranselen van gewone burgers ten dienste van een bezettingsmacht die hier binnengevallen was...

maar ja, wat baten kaars en bril... de brave nietsvermoedende burgers zijn goedgelovig ten overstaan van toekomstige stoottroepen die zeker bij gelegenheid weer eens gaan komen kloppen.... want het is een privé zaak...

die vrouw werd ooit goed genoeg bevonden om voor die kerel met haar b**** open te gaan liggen ... plezietje gehad... dan maar kloppen erop....
en zo voort.....
Oud 29 mei 2004, 11:44   #631
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Och mensen,
de ene keer is een vonnis goed als het in het voordeel is van de kloppers van het Blok...
de andere keer is het slecht omdat het Blok zich benadeeld voelt...
Blijkbaar volgt u niet goed. Enerzijds gaat het om een aantal feiten van gemeen recht: drugs verkopen, iemand neerkogelen, iemand aanvallen. Anderzijds staat daar een politiek proces. Dat laatste lijkt me nog steeds iets totaal anders te zijn dan de eerste groep zaken.

In cassatie gaan is trouwens een recht dat iedereen heeft. Ook het Vlaams Blok.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 29 mei 2004, 12:34   #632
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Overgenomen, we moeten toch eens kunnen lachen..

Afzender: Dyab Abou Jah Jah - zaterdag, 29 mei 2004 om 12:37

Homepage: http://www.arabeuropean.org/

Beste Rob,

Les extrêmes se touchent!

Wat ik altijd al vermoed heb, is nu bewezen: jij bent
een fundamentalistisch islamist van het zuiverste
water.
Wat onze meest rabiate imams in de moskeeën
verkondigen maar zelf niet in de praktijk durven
brengen uit schrik voor de achterlijke Belgische
wetten doe jij open en bloot op straat: een
weerspannige vrouw verdient een goede
rammeling nu en dan. Ze kan er alleen maar beter
van worden! Bovendien heb je meteen je kinderen
een wijze levensles gegeven door hen getuige te
laten zijn van deze goede daad. Zo ervaren ze
metten zelf hoe een goede moslim-fundamentalist
de heilige Koran in praktijk brengt. Want jong
geleerd is oud gedaan...
Ach, wat ben ik gelukkig met dit voorval! Ik heb ook
de grootste bewondering voor de meesterlijke wijze
waarop je je politieke tegenstanders op het
verkeerde been zet. Die verkiezingsslogan die we
overal op je affiches zien: "Stop Islam, Stem Rob".
En ondertussen bouw je stiekem zelf aan de
invoering van de shariah! Geniaal gewoon.
Welkom Rob, bij de steeds groeiende club der Islam
fundamentalisten.

We moeten eens praten!

Uw
Dyab Abou Jah Jah
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 29 mei 2004, 12:35   #633
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
het is overduidelijk dat dit bericht geplaatst is door een tegenstander van het blok
tuurlijk, het gastenboek staat trouwens vol met leuke lectuur
justme is offline  
Oud 29 mei 2004, 12:38   #634
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
ik vind het bijvoorbeeld veel erger dat een minister voor miljarden fraudeert dan dat iemand in zijn studententijd eens gevochten heeft
dat weet ik, de gevolgen bij miljoenenfraude zijn soms groter, en beïnvloeden meer mensen... maatschappelijk veel erger dus

maar ik ben er nog steeds niet aan uit wat ik menselijk het ergst vind... iemand die miljoenen sjoemelt, maar in feite rechtstreeks geen mensen ermee lastig valt of het toch niet zo aanvoelt (het is dus onrechtstreeks, en zonder dat men erbij stilstaat... men voelt het ahw zelf niet aan), of iemand die het gewoon over zijn hart krijgt om eigenhandig zijn aggressie af te reageren of zich cool vindt door iemand ineen te motten ...
justme is offline  
Oud 29 mei 2004, 12:58   #635
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
ik vind het bijvoorbeeld veel erger dat een minister voor miljarden fraudeert dan dat iemand in zijn studententijd eens gevochten heeft
dat weet ik, de gevolgen bij miljoenenfraude zijn soms groter, en beïnvloeden meer mensen... maatschappelijk veel erger dus

maar ik ben er nog steeds niet aan uit wat ik menselijk het ergst vind... iemand die miljoenen sjoemelt, maar in feite rechtstreeks geen mensen ermee lastig valt of het toch niet zo aanvoelt (het is dus onrechtstreeks, en zonder dat men erbij stilstaat... men voelt het ahw zelf niet aan), of iemand die het gewoon over zijn hart krijgt om eigenhandig zijn aggressie af te reageren of zich cool vindt door iemand ineen te motten ...
moest hij dat gedaan hebben omdat hij dat cool vond zou hij al lang veroordeeld zijn geweest voor slagen en verwondingen, vermits dit niet het geval is ga ik ervan uit dat de tegenpartij in fout was
muys is offline  
Oud 29 mei 2004, 17:08   #636
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
[size=4]EIGENLIJK IS 'T ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE VROUW EN VAN DE MORGEN[/size]
Wellicht wel ja.
:o
[size=6]Mééér nog: 't is allemaal de schuld van filosoof!! [/size]
filosoof is offline  
Oud 29 mei 2004, 17:09   #637
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

moest hij dat gedaan hebben omdat hij dat cool vond zou hij al lang veroordeeld zijn geweest voor slagen en verwondingen, vermits dit niet het geval is ga ik ervan uit dat de tegenpartij in fout was
1)Hij werd idd veroordeeld voor slagen en verwondingen
2) "Rob Klop" moet, als jurist, beter dan wie ook weten dat
-hij het "recht" niet in eigen handen mag nemen
-bij bedreiging of geweld, het ter zelfverdediging aangewende geweld proportionneel moet zijn tot de ernst van het gevaar. Volgens het pv verklaarde hij dat "zijn ogen lichtjes pikten"...
Rob Klop heeft weer eens zijn Neanderthallmanieren bovengehaald in woede... (ook niet de eerste keer!)
Niet te verwonderen dat Borgerhout gevaarlijk is met iemand als hij op straat Het Vlaams Blok ging toch voor [size=5]veiligheid en voor familiewaarden?[/size] Nù weten we wat ze daaronder verstaan!
filosoof is offline  
Oud 29 mei 2004, 17:30   #638
Pol De Mol
Burger

Standaard

Lucien kent het BLOK goed. Mensen, dit is een eerlijk man. Het Blok is rot en corrupt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Een serieuze partij ?
Ik geef het relaas van de lijstvorming in het arr. Brugge, juni 1999. Vergeet vooral niet dat het om de regio van partijvoorzitter Vanhecke gaat.
Ik zal het hebben over de kamerlijst, waar van meetafaan Vanhecke de eerste plaats opeiste (zeggend dat hij in geval de zetel zou vallen hij in Europa zou blijven). Voor alle duidelijkheid, Brugge kon enkel een zetel halen via de apperentering (50%kans). Uiteindelijk viel de tweede zetel in Oostende . In elk geval was er een reëele kans dat hij in Brugge viel. Om misverstanden te vermijden, ik stelde mij op geen enkel ogenblik kandidaat, zelfs niet achteraan op de lijst !!
De eerste opvolgersplaats was dus belangrijk en die werd 'en petit comité' toegezegd aan de persoonlijke vriend van Vanhecke Luc Masyn, op dit ogenblik arr.voorzitter en provincieraadslid in West-Vlaanderen. Na zijn aanduiding als 1° opvolger kwam Masyn zwaar in opspraak. De vriendin van Masyn diende tegen hem klacht in bij het parket voor moordpoging (poging tot wurging in het bad). Een lang miserieverhaal van steeds terugkerende mishandelingen,terreur en geweldplegingen, met als kroon op het werk, het instampen van de badkamerdeur, en de rest... in aanwezigheid van haar dochterje.
Paniektoestanden, er moest een vervanger worden gezocht. Vanhecke benaderde zelfstandig filiaalhouder Hugo Maes van de Dexia-bank te Jabbeke, een man van onbesproken signatuur en jarenlang arr. bestuurslid. Op een gezellig etentje met de brave ziel en zijn echtgenote kwam Vanhecke met het voorstel om de zaak te ontmijnen. Maes vroeg enkele dagen bedenktijd (dacht aan zijn bank en klanten! ), werd nog eens benaderd door "Brussel", en ging dan uiteindelijk toch door de knieën. De zaak werd door het arr. bestuur bekrachtigd en zijn naam in de kranten.
Ondertussen werd de vriendin van Masyn bewerkt door de partij (met bedreigingen, stalking en... cash geld ) om haar klacht tegen Masyn in te trekken, wat na enkele weken ook effectief gebeurde. Dat is wat de omgeving, maar ook de dame mij achteraf zelf heeft toegegeven. Ik heb gans het dossier, getekend door de dame in mijn bezit. Om een lang verhaal kort te maken, Hugo Maes werd -zonder verwittiging- terug van de lijst gezwierd. Zonder het bestuur te kennen of te verwittigen, maar ook zonder Maes zelf te kennen... Die zaak kwam ook uitgebreid in de pers, met relaas en foto's van het slachtoffer.
Er is nog iets anders. Bij de eerste gesprekken in het plaatselijk bestuur over de lijstvorming moest altijd een lid van het partijbestuur aanwezig zijn (meestal Roeland Raes). In 1999 werden datum en uur werden vastgelegd (20 uur), maar in de voormiddag kwamen Vanhecke, de personeelsleden (een zestal) en de Brugse voorzitter Gino Decramer samen om voorafgaand af te spreken wie niet, en wie wel mocht/moest worden gesteund...
Een uur later kwam het groepje onder impuls van Vanhecke terug samen -ditmaal zonder De Craemer-, om af te spreken dat Gino de Craemer zelf ook moest worden gedumpt. Ook aan Gino De Craemer had Vanhecke enkele maanden voordien (eveneens bij een etentje met echtgenote) beloofd dat hij de lijst van het Vlaams parlement zou mogen trekken. Een beetje daarna heeft ook De Craemer het Blok met slaande deuren verlaten, hij staat nu op de lijst van de N-VA. Pikant detail: ondanks het feit dat De Craemer in de pers herhaaldelijk zwaar heeft uitgehaald naar de hypocrisie van Vanhecke, is de echtgenote van Vanhecke nog steeds in dienst van de echtgenote van De Craemer...
Dit is een beknopte versie van de democratische wijze waarop de kieslijsten bij het Blok worden samengesteld, maar vooral een verklaring waarom zovele Blokkers uit de bocht gaan: het cultiveren van gespuis.

Alternatief voor Vlaams Nationalisten:
Groen Rechts
http://www.groenrechts.be

Onafhankelijk Nationalistisch Tijdschrift:
NA
http://www.vjm.cc/na/

Alternatief voor Vlaams Nationalisten in Brussel:
NATION
http://www.nation.be
Pol De Mol is offline  
Oud 29 mei 2004, 18:18   #639
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik kreeg volgend bericht van Het Verzet - La Résistance

Wij vinden dat de vrouw van Rob Vereycken er veel te goed van afgekomen is.
Als wij die nazibijslaapster onder handen hadden gekregen zouden wij ze
1. Verkracht hebben
2. Haar haren afgeschoren hebben
3. Op haar hoofd een hakenkruis geschilderd hebben
4. Haar naakt rondgereden hebben door de stad zodat onze goede landgenoten haar kunnen aframmelen, haar bepotelen en indien gewenst nogmaals verkrachten

Wie naar bed gaat met den vijand is onze vijand.
Nu en voor altijd.

Geen genade voor bedgenoten van landverraders.

VIVE LA BELGIQUE
Leve België
MORT AUX NAZIS
Dood aan de nazi verraders

Ik weet nie of het authentiek is maar ik wou het toch maar even hier zetten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 29 mei 2004, 18:31   #640
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik kreeg volgend bericht van Het Verzet - La Résistance

Wij vinden dat de vrouw van Rob Vereycken er veel te goed van afgekomen is.
Als wij die nazibijslaapster onder handen hadden gekregen zouden wij ze
1. Verkracht hebben
2. Haar haren afgeschoren hebben
3. Op haar hoofd een hakenkruis geschilderd hebben
4. Haar naakt rondgereden hebben door de stad zodat onze goede landgenoten haar kunnen aframmelen, haar bepotelen en indien gewenst nogmaals verkrachten

Wie naar bed gaat met den vijand is onze vijand.
Nu en voor altijd.

Geen genade voor bedgenoten van landverraders.

VIVE LA BELGIQUE
Leve België
MORT AUX NAZIS
Dood aan de nazi verraders

Ik weet nie of het authentiek is maar ik wou het toch maar even hier zetten.
Haar halfbroertje Erik Coeman zal tevreden zijn, Erik Coeman is de leider van antifa, leuk om te weten wat zijn oh zo verdraagzame vriendjes met zijn zus van plan zijn.
athena is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be