![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn momenten dat ik beschaamd ben mezelf "links" te noemen. Dit is er zo een. Het gedachtegoed van Morel en haar (gewezen) partij ligt mij ook niet, maar om een jonge moeder kanker toe te wensen, is méér dan een brug te ver.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() Zowel 'links' als 'rechts' moeten het kruis van facisme en intolerantie met zich mee sleuren..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zijn in ieder geval intolerant ten opzichte van mensen die de intolerantie als handelskenmerk dragen en ondemocratisch ten opzichte van de vijanden van de democratie.
![]() |
![]() |
#624 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik stel vast dat ze mét haar kanker plots tot de moeder Theresa van Vlaanderen wordt gebombardeerd en dat men haar kinderen voor de spotlights sleurt terwijl niemand een reet geeft om de kinderen die in gesloten kampen zitten, ondermeer door toedoen van la Morel en haar partij. De hagiografie rond Morel is een lange litanie van schijnheiligheid en gecorrumpeerde ziekelijkheid waarbij men zich voordoet als menselijk, al te menselijk maar voorbij gaat aan het onmenselijk karakter van la Morel en haar partijgenoten. Als men menselijk wil zijn voor Morel en haar kinderen, dat men dat dan uitdraagt voor �*lle mensen en �*lle kinderen, ook die van buitenlandse komaf. Maar dat de in haar eigen hypocrisie zwelgende goegemeente mij niet komt verplichten om de onmenselijkheid van Morel te fêteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#627 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#628 |
|
![]() 4
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() fascisme dus..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
|
![]() Citaat:
Als rightwinger is het voor mij natuurlijk al te gemakkelijk om zulke dierlijke imbeciliteit aan "links" toe te schrijven. Het is waar dat door de linkse mediadominantie zulke hemeltergende crapulerie eerder ter connotatie van een "rechtse" opduikt dan omgekeerd omdat het niet openlijk wordt veroordeeld door diezelfde pers. evenwel: Haat gekombineerd met een totale afwezigheid van elementair humanisme komt in elke strekking voor hoor. Eigenlijk zouden zowel rechts als links een gemeenschappelijke vuilbak moeten hebben om zulk crapuul in onder te brengen zodat dezen er niet zouden in slagen de pure ruggegraat van de "linkse" en "rechtse" beweging te bezoedelen. Zo zouden zij ook het debat niet kunnen vergiftigen en een brede consensus (want geloof mij: die is mogelijk tussen links en rechts) niet in de weg staan.
![]() |
![]() |
#632 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft u nood aan naam en toenaam en misschien een fotootje? Ik heb het over de kinderen die in 127bis te Steenokkerzeel zitten of gezeten hebben.
![]() |
![]() |
#633 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Staatssecretaris
|
![]() bij mijn weten zijn deze besluiten genomen door regeringen waar uw linkse maffia fascisten SPa en PS zaten en niet het VB
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() En wat heeft een overleden politica van een partij die nooit enige vorm van bestuurlijke macht heeft uitgeoefent daar mee te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, Belgo-fascisme in de praktijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() Als er nog iemand anders zin heeft om ook eens laatdunkend te doen over de kanker van Marianne Thyssen of zo, dan is het nu de moment..deze draad ligt al helemaal plat op de bodem van de fatsoensbeker..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 februari 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zouden alle geachte forumleden jou moeten prijzen voor je niet-hypocriete posts. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 februari 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |