![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk eens wat verder dan het religieuze Pelgrim..., verklaar eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? Die van het 'eigen volk' hebben geen achterliggende boodschap zeker ? Gaan we toiletten man vrouw gescheiden ook afschaffen evenals kleedhokjes in winkels ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ???.... Post 627 Pilleman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen weet van mannen die in de tribune zitten te kletsen, een glas drinken en wachten tot hun vrouw/vriendin/vriend die sportiever zijn, klaar zijn met zwemmen. Zoals ze al jaren deden, tot religieuze debielen de pret kwam verstoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mannen zaten daar niet te wachten op hun vrouw, ze hadden geen famillie in het zwembad.... ze waren daar enkel om keet te schoppen en te provoceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() Onzin natuurlijk. Je moet je zo niet laten indoctrineren door bekrompen, enggeestige en gecomplexeerde zelf-islamiserende PVDA-sters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb deze discussie van het begin gevolgd. En ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Vooral teleurgesteld in de argumenten van progressief links. Nou ja, progressief en vooruitstrevend kan ik de argumenten van links hier in het algemeen eigenlijk niet noemen. Eerder het tegenovergestelde. Want jezelf in allerlei bochten wringen om religieuze segregatie goed te praten vind ik echt oliedom. Hier blijkt ook dat conservatief rechts eigenlijk helemaal niet zo conservatief is. Integendeel. Ze brengen het soms hard maar ze hebben wel vaak gelijk vind ik. 30 jaar geleden zouden deze rechtsen links genoemd zijn. En de linksen rechts.
![]() |
![]() |
#632 |
Banneling
|
![]() beantwoord nu eens .
1-Waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? 2-Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig? 3-Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? 4-Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen. 5-Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? 6-Gaan we toiletten man vrouw gescheiden ook afschaffen evenals kleedhokjes in winkels ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een feit geen onzin. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat trouwens niet zozeer om vrouwen en mannen maar om moslims die er hun eigen apartheidsideeën op nahouden. Maar de ene apartheid is minder erg dan de andere blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En naar aanleiding van wat schopten ze keet?
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dan mogen er geen 'ladies only nights' meer georganiseerd worden enkel als men deze zaken afhuurt.... gaan we deze lijn naar alle andere man vrouw gescheiden zaken doortrekken..?.., of enkel naar religieuze zaken? Jij maakt hier een religieuze zaak van, wel beste Pelgrim in nederland alsook in België zijn er evengoed niet moslims die naar deze 'ladies only nights' gaan, maw uw stelling gaat niet echt op lijkt me. Laatst gewijzigd door Wisord : 13 februari 2011 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier maar om één ding en dat is de apartheid die door sommige obscurantisten wordt verdedigd, ongeacht in gelijk welke naam of godsdienst. En in naam van de verdraagzaamheid de apartheid willen invoeren is ook geen optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout de extreem rechtse gekken stel ik gelijk aan Sharia en andere rechts conservatieve religieuzen..., waarom denk je dat deze laatste in RKK vormen in het VB aanwezig zijn ? |
|
![]() |
![]() |