Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2011, 13:17   #621
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Wie in een openbaar zwembad gaat zwemmen moet niet zagen dat er andere mensen zijn. En anders moeten ze maar afdokken om dat zwembad een uur af te huren.

Geen apartheidstoestanden in dit land aub. Obscure religieuze debielen hebben geen voorrechten op anderen.

Denk eens wat verder dan het religieuze Pelgrim..., verklaar eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? Die van het 'eigen volk' hebben geen achterliggende boodschap zeker ? Gaan we toiletten man vrouw gescheiden ook afschaffen evenals kleedhokjes in winkels ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 13:18   #622
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht

En ???.... Post 627 Pilleman.
Oud 13 februari 2011, 13:20   #623
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Denk eens wat verder dan het religieuze Pelgrim..., verklaar eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? Die van het 'eigen volk' hebben geen achterliggende boodschap zeker ? Gaan we toiletten man vrouw gescheiden ook afschaffen evenals kleedhokjes in winkels ?
Wat begreep je niet aan 'obscure, religieuze debielen hebben geen voorrechten op anderen'?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 13:21   #624
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ALs ze aparte zwemuren willen voor vrouwen en mannen dat ze dan een vrouwenclub oprichten die dat zwembad voor een bepaalde tijd afhuurt.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 13:24   #625
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
ALs ze aparte zwemuren willen voor vrouwen en mannen dat ze dan een vrouwenclub oprichten die dat zwembad voor een bepaalde tijd afhuurt.
Dus maw, mag men geen 'ladies only night' doen van u ...?
Oud 13 februari 2011, 13:26   #626
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat begreep je niet aan 'obscure, religieuze debielen hebben geen voorrechten op anderen'?

Als deze dames 'obscure, religieuze debielen ' zijn begrijp ik niet echt waarom platvloerse boeren naar hen willen gaan kijken.
Oud 13 februari 2011, 13:30   #627
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Als deze dames 'obscure, religieuze debielen ' zijn begrijp ik niet echt waarom platvloerse boeren naar hen willen gaan kijken.
Over welke platvloerse boeren heb je het? De PVDA-adeling van Kortrijk die ze compleet verpakt wil zien?

Ik heb alleen weet van mannen die in de tribune zitten te kletsen, een glas drinken en wachten tot hun vrouw/vriendin/vriend die sportiever zijn, klaar zijn met zwemmen. Zoals ze al jaren deden, tot religieuze debielen de pret kwam verstoren.
Oud 13 februari 2011, 13:37   #628
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Over welke platvloerse boeren heb je het? De PVDA-adeling van Kortrijk die ze compleet verpakt wil zien?

Ik heb alleen weet van mannen die in de tribune zitten te kletsen, een glas drinken en wachten tot hun vrouw/vriendin/vriend die sportiever zijn, klaar zijn met zwemmen. Zoals ze al jaren deden, tot religieuze debielen de pret kwam verstoren.

Die mannen zaten daar niet te wachten op hun vrouw, ze hadden geen famillie in het zwembad.... ze waren daar enkel om keet te schoppen en te provoceren.
Oud 13 februari 2011, 13:39   #629
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Die mannen zaten daar niet te wachten op hun vrouw, ze hadden geen famillie in het zwembad.... ze waren daar enkel om keet te schoppen en te provoceren.
Onzin natuurlijk. Je moet je zo niet laten indoctrineren door bekrompen, enggeestige en gecomplexeerde zelf-islamiserende PVDA-sters.
Oud 13 februari 2011, 13:41   #630
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin natuurlijk. Je moet je zo niet laten indoctrineren door bekrompen, enggeestige en gecomplexeerde zelf-islamiserende PVDA-sters.

Dus feiten noem jij onzin ? En waarom sleur je steeds de PVDA erbij ? Ik ben geen PVDA aanhanger beste pilleman...
Oud 13 februari 2011, 13:43   #631
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie in een openbaar zwembad gaat zwemmen moet niet zagen dat er andere mensen zijn. En anders moeten ze maar afdokken om dat zwembad een uur af te huren.

Geen apartheidstoestanden in dit land aub. Obscure religieuze debielen hebben geen voorrechten op anderen.
Zo simpel is het.

Ik heb deze discussie van het begin gevolgd. En ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Vooral teleurgesteld in de argumenten van progressief links. Nou ja, progressief en vooruitstrevend kan ik de argumenten van links hier in het algemeen eigenlijk niet noemen. Eerder het tegenovergestelde. Want jezelf in allerlei bochten wringen om religieuze segregatie goed te praten vind ik echt oliedom.
Hier blijkt ook dat conservatief rechts eigenlijk helemaal niet zo conservatief is. Integendeel. Ze brengen het soms hard maar ze hebben wel vaak gelijk vind ik. 30 jaar geleden zouden deze rechtsen links genoemd zijn. En de linksen rechts.
Oud 13 februari 2011, 13:44   #632
Wisord
Banneling

Standaard

beantwoord nu eens .
1-Waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn?
2-Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?
3-Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt?
4-Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.
5-Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ?
6-Gaan we toiletten man vrouw gescheiden ook afschaffen evenals kleedhokjes in winkels ?
Oud 13 februari 2011, 13:46   #633
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus feiten noem jij onzin ? En waarom sleur je steeds de PVDA erbij ? Ik ben geen PVDA aanhanger beste pilleman...
Feiten? De verbeelding en waanbeelden van een enkele PVDA-ster met veel complexen en een zwak voor religieuse gekte.
Oud 13 februari 2011, 13:52   #634
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Die mannen zaten daar niet te wachten op hun vrouw, ze hadden geen famillie in het zwembad.... ze waren daar enkel om keet te schoppen en te provoceren

Dat is een feit geen onzin.
Oud 13 februari 2011, 13:55   #635
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus maw, mag men geen 'ladies only night' doen van u ...?
Tuurlijk, maar dan moeten ze dat zwembad maar apart afhuren. En niet zagen op momenten dat iedereen daar mag komen.

Het gaat trouwens niet zozeer om vrouwen en mannen maar om moslims die er hun eigen apartheidsideeën op nahouden. Maar de ene apartheid is minder erg dan de andere blijkbaar.
Oud 13 februari 2011, 13:57   #636
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een feit geen onzin.
En naar aanleiding van wat schopten ze keet?
Oud 13 februari 2011, 13:58   #637
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Zo simpel is het.

Ik heb deze discussie van het begin gevolgd. En ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Vooral teleurgesteld in de argumenten van progressief links. Nou ja, progressief en vooruitstrevend kan ik de argumenten van links hier in het algemeen eigenlijk niet noemen. Eerder het tegenovergestelde. Want jezelf in allerlei bochten wringen om religieuze segregatie goed te praten vind ik echt oliedom.
Hier blijkt ook dat conservatief rechts eigenlijk helemaal niet zo conservatief is. Integendeel. Ze brengen het soms hard maar ze hebben wel vaak gelijk vind ik. 30 jaar geleden zouden deze rechtsen links genoemd zijn. En de linksen rechts.
De voormalige generaties linksen draaien zich in hun graf om indien ze zouden zien hoe links als poedels de extreem conservatieve en extreem rechtse islamitische gekken achterna rennen.
Oud 13 februari 2011, 14:01   #638
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, maar dan moeten ze dat zwembad maar apart afhuren. En niet zagen op momenten dat iedereen daar mag komen.

Het gaat trouwens niet zozeer om vrouwen en mannen maar om moslims die er hun eigen apartheidsideeën op nahouden. Maar de ene apartheid is minder erg dan de andere blijkbaar.

Dus dan mogen er geen 'ladies only nights' meer georganiseerd worden enkel als men deze zaken afhuurt.... gaan we deze lijn naar alle andere man vrouw gescheiden zaken doortrekken..?.., of enkel naar religieuze zaken? Jij maakt hier een religieuze zaak van, wel beste Pelgrim in nederland alsook in België zijn er evengoed niet moslims die naar deze 'ladies only nights' gaan, maw uw stelling gaat niet echt op lijkt me.

Laatst gewijzigd door Wisord : 13 februari 2011 om 14:02.
Oud 13 februari 2011, 14:03   #639
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De voormalige generaties linksen draaien zich in hun graf om indien ze zouden zien hoe links als poedels de extreem conservatieve en extreem rechtse islamitische gekken achterna rennen.
De voormalige generaties linksen zouden zich daar inderdaad vragen bij stellen, maar ze zouden zich ook serieuze vragen stellen bij de opgeklopte hetze tegen al wat islamitisch is.

Het gaat hier maar om één ding en dat is de apartheid die door sommige obscurantisten wordt verdedigd, ongeacht in gelijk welke naam of godsdienst.

En in naam van de verdraagzaamheid de apartheid willen invoeren is ook geen optie.
Oud 13 februari 2011, 14:04   #640
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Fout de extreem rechtse gekken stel ik gelijk aan Sharia en andere rechts conservatieve religieuzen..., waarom denk je dat deze laatste in RKK vormen in het VB aanwezig zijn ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be