![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Gouverneur
|
![]() Vrees van niet, die extreme linksen en hun gehersenspoelde volgelingen beschouwen al die arme allochtone criminelen als het slachtoffer van de boze witte kapitalist.
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor...Iemand klap op zijn kop geven en zijn tas afpakken, dát snapt het klootjesvolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De slachtoffers en het klootjesvolk moeten ook nog de kosten voor politie, gevangenissen, advocaten enz. zelf ophoesten. Dit in tegenstelling tot die witneuzen die zelf voor de gerechtskosten moeten opdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof dat je het begin van een oplossing hebt, Eberhard: als ze nou eens ophielden met klappen op koppen te geven en tassen af te pakken, zou de aandacht kunnen uitgaan naar degenen die in de eerste plaats achter de tralies thuishoren. Dus kleine criminaliteit bestrijden bevordert het bestrijden van de grote criminaliteit zoals die in de ECB, de EIB, de EU-Commissie, de particuliere banken enz. dagelijks op grote schaal wordt bedreven, grotendeels legaal. Want dat is natuurlijk ook een probleem: wat doe je met wetten die criminaliteit aan de financiële sector VOORSCHRIJVEN? Ze uitleggen aan het klootjesvolk? Dan moet je wel beslagen ten ijs komen. Als jij het kunt, Eberhard: ik kijk reikhalzend uit naar je uitleg.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vermoed dan ook dat jij nu net niet tot het klootjesvolk behoort. Citaat:
Andere landen kunnen dat ook. Maar goed ik denk dat ik eerder in deze draad meermalen en uitvoerig heb uitgelegd waarom de beslissingsmakers in Vlaanderen bepaald niet zitten te wachten op een rigoreuze bestrijding van witte criminaliteit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat deportatie sloeg op mensen die uit hun land werden gezet, niet op lieden die,ongewenst en zonder toelating, iemand anders zijn land weer moeten verlaten!
Alle praatjes ten spijt over de wereldproblemen, we kunnen niet de halve wereld hier opvangen! Trouwens, waarschijnlijk niet meer dan 5% van diegenen die zich hier komen aanmelden doen dat als echte "asiel"zoekers, de anderen zijn gewoon op zoek naar een beter leven op de kosten van onze maatschappij! Het is niet omdat ik arm ben en een rijke buur heb dat ik daar zomaar mag mijn intrek gaan nemen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oost west thuis best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met deportatie?
Ik vind niet dat je mensen die hier leven, werken, studeren, een leven proberen op te bouwen,nergens anders naartoe moet sturen. Daarbij maak ik geen enkel onderscheid wie die mensen zijn of waar ze ooit vandaan komen. Wel mag het " uitvreten" worden aangepakt. Ongeacht wie dat doet. Laatst gewijzigd door alice : 20 november 2011 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de meeste instroom is volledig legaal, de gezinsvorming en hereniging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 27 november 2011 om 18:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
een persoon? Citaat:
![]() |
![]() |
#636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We bedanken iedereen om ons land na de oorlog weer goedkoop op te bouwen met een ![]() ![]() Want nu zijn ze niet meer nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=64 Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2011 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | ||
|
![]() Heeft niks met etnische zuivering te maken.
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2011 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat iedereen bedoelde: al de vreemdelingen die hier last komen verkopen, zichzelf valselijk voordoen als "asiel"zoeker, met een te groot aantal zijn waar kompleet niets kan mee aangevangen worden wegens geen talenkennis, geen bruikbare kennis van wat dan ook, gedoemd zijn tot werkloosheid omdat er nu eenmaal geen werk voor hen is, nu niet en straks niet!Met daarbovenop de vaststelling dat zij ons komen uitleggen wat "democratie", "godsdienstvrijheid" enz is terwijl ze daar zelf niet aan meedoen tov anderen! Alleen eisen en krijgen! Dat soort lieden, en er lopen er nog miljoenen rond in de wereld, die zich hier graag zouden laten neervallen, die moeten we hier niet voor de rest van hun dagen laten rondhangen! En vooral stoppen met er nog honderdduizenden te laten bijkomen! Doen we niets tenzij wachten en toekijken... vernielen we onze eigen maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "verloop van tijd" redelijk kort houden. Het is niet pas na 5,10 of meer jaren dat men dat pas kan vaststellen welk vlees men in de kuip heeft! Daarom zou een inloopperiode van bvb 10 jaar meer geschikt zijn vooraleer van een vreemdeling een "Belg" te maken! In afwachting kan men hem/haar als volwaardig lid van onze maatschappij aanzien en behandelen. Stellen we vast dat we met een profiterend krapuul te maken heeft: de deur uit, niks "Belg" worden! Moeten we dat "deportatie" noemen? Het zij zo. Het woordje "racisme" heeft ook al lang een nieuwe invulling gekregen... |
|
![]() |
![]() |