![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zou ik U moeten "rode driehoeken", zo'n groffe beledigingen naar de beste vriend van de mens toe.. Hoe durft U mij te vergelijken met zo'n nuttige diersoort.
![]() |
#622 |
Minister-President
|
![]() nederzettingen gebouwd met de hulp van bulldozers, een leger, intimidatie, en dergelijke brutaliteiten is allesbehalve legaal. geen idee hoe jullie dit goed proberen te praten, het zal jullie ook nooit lukken.
Laatst gewijzigd door Tamam : 23 oktober 2011 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die nederzettingen zijn er, en alleen macht zal die verwijderen. Het recht van de sterkste in volle actie als U het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, met een negationist praten, heeft eigenlijk weinig zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen betrokken partij en heb geen belangen bij de ene of de andere kant. Ik kijk naar de feiten, de geschiedenis en de huidige situatie en daar heb ik een oordeel over. Met mensen die het verleden niet willen erkennen of bij wie de pure haat van hun berichten sijpelt heb ik geen enkele zin genuanceerd te zijn. Twee jaar geleden heb ik met een aantal forummers op redelijke wijze standpunten en argumenten kunnen uitwisselen, hoewel de discussie ook daar regelmatig werd vertroebeld door de 'moslims zijn tuig-' en de 'joden deugen niet'-forummers. Ik ga nu al lang genoeg mee op dit forum om te weten welk vlees ik in de kuip heb als ik woorden lees als 'zionistische entiteit', 'jodenstaat', 'kazharen', 'landroof' e.d., laat staan 'Rothschildt' en 'Palestijnse genocide'. Het conflict in het midden-oosten is geen spelletje voor politiek- geïnteresseerden. Het gaat om echte mensen. De Israëlische regering hoeft maar één fout te maken en Israël (en Palestina trouwens ook) is een lapje rood vlees tussen de roofdieren. Dat besef lees ik maar weinig op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, niemand kan objectief zijn over dit conflict. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom willen de Palestijnen geen vrede met Israël en wat stel jij voor als oplossing voor het conflict? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
|
![]() Citaat:
Wat op zijn beurt ook weer niet helemaal waar is. Afgezien daarvan vind ik het nederzettingenbeleid van Israël niet erg slim maar in het midden-oosten wordt maar al te vaak de strategie van de voldongen feiten gehanteerd en dit is er een voorbeeld van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
|
![]() Citaat:
Dat maakt een oplossing ook zo moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oplossing: "geforceerde" oplossing. De uitkomst weet men toch al decennia, minus sommige stukken grond die besproken kunnen worden. Ze komen er toch nooit uit, zonder hulp van buitenaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de VN zich daar toe wilt engageren, dan moet de VN maar demonstreren dat ze de sterkste zijn. Tot nu toe is de indruk dat het maar politiek benoemde mosselen zijn.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 oktober 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
|
![]() Zeg het maar zoals het is: Hertog komt heel zionistisch over. Waarom hypocriet doen?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 23 oktober 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vindt u dat redelijk? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() *sigh* ... zoals ik al schreef en verklaarde, het nationale waterkanaal was mede de aanleiding tot de verdere rellen, Syrie reageerde door ongeveer hetzelfde te doen (omleiden van water), waarop Israel de omleiding opblies. In enkel een zinnetje lezen ben je anders ook goed hoor, moet ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat ze die muur dan in haar eigen gebied plant. Citaat:
Likud Votes No on Palestinian State. Komt op hetzelfde neer als de destructie ervan. Dat is dan nog niet zo uitgesproken met wat nog extremere partijen in hun handvest hebben staan, met de bevolking. Geen Palestijnse staat en alles arab-free. Maar als Lieberman de spreekbuis is van die partij, wil het dat eigenlijk ook zo. Vindt u dat redelijk? (rethorische vraag, ik ken u antwoord reeds) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Banneling
|
![]() Indien u echt wil horen hoe Hamas over erkenning denkt, moet u hier maar eens naar kijken (zal je nooit zien in Westerse pers, rara) :
http://www.youtube.com/watch?v=8Ca3JHF8FrE |
![]() |
![]() |