![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Minister-President
|
![]() t is niet omdat Straddle eerder in het extreem-rechts "kamp" te vinden is dat alles wat hij zegt op niets slaat he, beste Dixie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Dat kan men van de meeste rechtsen jammer genoeg niet zeggen. Zeker die 500 in een dozijn Dixies niet. Al is onze Dixie toch wel een apart gevalleke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hier, wat ik geantwoord heb bij een vorige persoonlijke aanval, waarvoor ik sta:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=68 Ik ben sociaal en economisch linksdenkend en maatschappelijk rechtsdenkend. Eerder een traditionalist dus. Voor de rest laat ik me leiden door puur waarheid, waar dat mij ook plaatst, ik doe dus niet mee aan hokjesdenken. Citaat:
![]() |
![]() |
#626 |
Europees Commissaris
|
![]() De maatschappelijk rechtse component is in grote mate een reactie op het zionisme, dus na het zionisme en de vernietigende kracht daarvan op nagenoeg alles in het westen, ten gronde bestudeerd te hebben.
![]()
![]() |
#627 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Fascis = bundel in het Latijn, meer bepaald de roedenbundel van de lictoren, i.e. diegenen die straffen (doen) toepassen. In de USA is er ergens een beeldhouwwerk van Abraham Lincoln, gezeten op een marmeren troon, waarvan de pijlers van de armleuningen fasces (= mv van fascis) zijn. Grappig. Verder nog: Israel, het geroofde land, niet direkt het beloofde. LOL Kthxbai, Jan. Laatst gewijzigd door JanJanssens : 27 november 2011 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De fasces is vandaag terug te vinden op het embleem van de VS Senate, op de vlag van het kanton Sankt Gallen in Zwitserland en tal van andere vlaggen en emblemen. ![]() US Senate:
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 27 november 2011 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dader en wie slachtoffer? Is Israel slachoffer, een land verantwoordelijk voor etnische zuivering, veroordeeld door de VN wegens illegale bezetting en kolonisatie enzovoort? Ik dacht het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() =Francientje
Citaat:
Ben Gurion verklaarde zelf al sedert de jaren 30 dat heel Palestina aan de joden toebehoort. Hij zei zelf dat Israel de hen door de VN toegekende gebied slechts een begin was, geen eindpunt. Zo staat het ook in het programma van likud. VN troepen die wegtrekken zijn dus een goede reden om de Egyptische luchtmacht te bombarderen en de Sinai binnen te trekken? Toen Hitler Polen aanviel zei hij ook dat Polen de oorlog begonnen was door Duitsland te "provoceren". Wie oorlog wil, vindt altijd wel een excuus. Citaat:
De cijfers die op wikipedia staan zijn de enige die ik gezien heb, naast de cijfers die Benny Morris in z'n boeken en studies weergeeft. Ze laten aan duidelijkheid niets over: de grote meerderheid van zowel de landbouwgrond als woeste grond en meer an de helft van de stedelijke gronden waren in handen van Palestijnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Alicante daarentegen werd ik op straat erg gewelddadig beroofd en zo hard geslagen dat ik naar het ziekenhuis moest. In Antwerpen kreeg ik een mes op m'n keel (vlak bij m'n huis op t conincksplein), en in Schaerbeek moest ik onder bedreiging m'n portefeuille afstaan. Iran is een superveilig land, net als de meeste midden-oosten landen, het enige gevaar is de rijstijl. Naast koppijn van vreselijke vodka die je op de zwarte markt kunt kopen of een indigeste van teveel thee te drinken bij de honderden mensen die je zullen inviteren. Zolang je niet met een vlag van israel staat te zwaaien of een moustache tekent op een portret van khomeini zul je van het regime geen last ondervinden. Trouwens ook Israel is een superveilig EN superinteressant en mooi land. Heb nog overwogen om er te gaan wonen. Laatst gewijzigd door tomm : 28 november 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent echt wel een redelijk uitgebalanceerd mens Tomm. Ondanks dat we soms verschillende meningen hebben.
Maar dat maakt een forum leuk. Godspeed zeggen ze bij ons.
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() Even de feiten op een rijtje ...
Het IAEA heeft zeer tegen de gewoonte in melding gemaakt van het feit dat Iran verder werkt aan een nucleair programma dat niet voor vredelievende doeleinden bestemd is. De laatste maanden zijn er twee succesvolle aanslagen gepleegd tegen Iraanse geleerden die bij het atoomprogramma betrokken zijn, er is ook 1 mislukte aanslag. Op de vraag of Israel achter deze aanslagen zit wenst defensieminister Ehud Barak te bevestigen noch te ontkennen. Vrij recent is er een netwerk van spionnen opgerold in zowel Libanon als Iran dat banden zou hebben met de CIA. De Amerikaanse troepen in Irak en Afghanistan worden tactisch teruggetrokken. Zelfs al zou Obama (of zijn opvolger) het niet opportuun vinden om een gecoordineerde luchtaanval op Iraanse doelwitten te leiden, de kans is groot dat Washington voor een fait accompli zal worden gesteld aangezien de Israeli's Iran als een "existentiele dreiging" zien en verder weinig vertrouwen hebben in de aanpak van het kabinet Obama om de nucleaire dreiging binnen de perken te houden. Het vertragen van Iran's ambities om een nucleaire macht te worden kan voor Israel een allesoverheersende prioriteit worden, ongeacht de internationale gevolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Explosie nabij/in nucleaire site in Isfahan ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#638 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie niet tot een ''kamp'' behoort, kan altijd waarheid spreken, los van eender welke ideologie, los van alle taboes.
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is toch jullie principe? Zo heeft de VS al heel wat speciale vrienden gehad... Osama Bin Laden, Saddam, de contra's, drugslords in Zuid-Oost-Azië en Latijns-Amerika, Marcos, Mobutu, Franco, het apartheidsregime, Pinochet, Mubarak, de Saudische koningen, en nog heel wat andere leuke heerschappen.
Laatst gewijzigd door tomm : 29 november 2011 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de omgeving je toebehoort. |
|
![]() |
![]() |