![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rokers zijn een beetje zoals moslims: ze voelen zich altijd het slachtoffer en vinden het volledig normaal dat iedereen in hun omgeving zich onmiddellijk aanpast aan hun slechte gewoontes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je als roker je roken niet wil opgeven in een ANDER zijn huis dan moet je er maar tegen kunnen dat je iets meer inspanning zal moeten leveren om een huis te vinden waar wel gerookt mag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huis verhuren wilt niet zeggen dat je het recht hebt om het leven van anderen te bepalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Minister-President
|
![]() Een huis huren wil niet zeggen dat jij het recht hebt een ander op kosten te jagen. Indien je dit niet wil draag dan zelf de kosten en koop je een huis.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 12 maart 2013 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf woon ik nu al 33 jaar in mijn eigendom. De eerste tien jaar samen met mijn echtgenoot, we rookten beiden; Nadien rookte ik nog alleen, ook het bezoek rookte. Vijf jaar geleden ben ik gestopt met roken, er is geen kat die vindt dat het hier naar rookt stinkt. Ook niet de eerste drie jaar toen ik nog niet had laten herschilderen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha... de ROKERSKAMER dat is wat anders, die stinkt tegen de sterren op uiteraard. na jaren leegstand, goede verluchting en een laagje nieuwe verf zou die stank er toch uit moeten zijn. Als je natuurlijk niks verlucht dan blijft de rook ook hangen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit een computer gezien van een roker aan de binnenkant? Waarschijnlijk wel want je hebt zelf nog gerookt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een huurder mag zelf het huis toch wel inrichten naar zijn of haar smaak. Verhuur voor mijn part uw onder een laagje overdreven dure verf gestoken huis aan een nietroker maar laat die mens zijn eigen leven leiden ipv iemands leven te willen regelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben geen huisbaas. Maar kan het ooit wel worden indien er IETS aan te verdienen valt. Anders gooi ik nog liever het huis plat om er een paar bomen op te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En regelen? Eisen dat iemand in z'n leven dit of dat doet of laat kan je best wel als regelen omschrijven hé. En wat zit je ineens te bezigen over "verdienen" ? Laat me raden, verhuren moet tegenwoordig ook al easy money zijn en snel veel opbrengen? Dank zij dat soort ideëen zijn de huurprijzen zo hoog. Zeker voor de halve krotten die ze soms durven aanbieden... Maar dan nog, laat die huurder met rust en laat die mensen een sigater aansteken als ze dat willen , in hun eigen gehuurde woning. Daar heeft een verhuurder geen bal mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) jullie reukorganen zijn duidelijk nog steeds invalide 3) uw bezoek is te beleefd om het in jullie gezicht te zeggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn reukorgaan is weldegelijk al hersteld: ik ruik veel beter dan vroeger.
Mijn woning wordt continue verlucht middels grote schuiframen: dus onmogelijk is het zeker niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verhuren is geen easy money. Integendeel. Buiten alle gezeik dat niet-betalende, lakse , huisdierbinnensmokkelende, rokende en smeerpoets-huurders met zich kunnen meebrengen is de opbrengst niet echt fantastisch. Een cijfervoorbeeld van een ander forum geeft aan dat de opbrengst gemakkelijk amper 1.5% is van de waarde van het pand: Citaat:
Laatst gewijzigd door Liederik : 12 maart 2013 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan bijgevolg de verhuurders geen ongelijk geven dat ze liever geen rokers hebben als huurders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me de tijd dat onderwijzers rookten in de klas. Dat werd verboden, en de rokende meesters spraken van 'handje-kap' vrijheidsbeperkende dictaten. Er werd gerookt in de ziekenkamers in hospitalen. In wachtkamers van huisdokters en andere. In vliegtuigen, in treinen (op één enkele rookvrije coupé na). In openbare gebouwen. Op speelplaatsen van scholen. Op de werkplaatsen. In restaurants. In café's. Bij iedere verstrenging was het "van handje-kap", maar zes maanden na de verstrenging, begrijpt niemand nog hoe het mogelijk was om zo vies te zijn. Meest treffend waren de restaurants. Die waren zo erg tegen het rookverbod, want ze gingen allemaal failliet gaan. Probeer nu eens te roken bij of na je eetmaal: de chef zal zo verontwaardigd zijn dat je zijn werk niet waardeert, en het voor andere klanten verknalt, dat hij je met een fileermes achterna zal zitten tot je minstens een kilometer van zijn parking gevlucht zijt. Salafistisch !! Dat zijn van die mannen die de wetenschap ontkennen. Laat het nu onze beste artsen zijn die meer en meer anti-roken worden, op louter wetenschappelijke basis. Hier slaat ge de bal wel zeer ernstig mis, beste vriend. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euh, het was Alfa16 die het enkel zag zitten als het easy money was... ![]() Verder is uw beeld van rokers "die dan maar in een afgeleefd krot" moeten gaan wonen vrij triestig. Maar het geeft wel een beeld van wat voor soort mensen de anti-rokerzijde wel zijn. |
|
![]() |
![]() |