![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo doorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 juli 2004 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik attaqueer de N-VA en haar ideeën en aanhang. Ik weet niet of jij N-VA'er bent. Zoja: als je mijn verwijten aan de N-VA terecht vindt: niemand verplicht jou om een nep-democratische partij langer te steunen. Voor het overige merk ik hier maar een persoon die met de mond vol tanden staat (omdat hij/zij misschien plots beseft helemaal niet bij een democratsiche partij te behoren?) Als ik een hele uitleg geef en bovenstaande is de enige reactie (zonder inhoud en totaal ononderbouwd off-topic gescheld) dan is het triestig gesteld met de ideologie van de forum-N-VA'ers. Ik laat het echter allemaal volgaarne staan om de argumentatieve armoede aan te tonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VLD noch SP-a maken aanstalten om burgerdemocratie te installeren in weerwil van hun theoretische en ideologische voorkeur. Partijen die zich op voorhand tégen directe democratie uitspreken (N-VA-CD&V), daar kunnen we nog minder van verwachten, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#628 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ben jij wel Belgiciste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zelfs een strekking die directe democratie wat graag in hun congresteksten had opgenomen. Ze situeert zich aan de zijde van Bart De Wever, die me in deze zaak weldegelijk gelijk gaf......... Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 31 juli 2004 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En wat doet het Blok? Die steunt bij de kieswethervorming, die zeer ondemocratisch en anti-Vlaams is, het Belgisch regime! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk praat ik niet echt tegen de forumschimmen zelf, maar reageer enkel op wat ze neerschrijven. Als ze zich tekortgedaan voelen omdat ik hun idee aanviel dan hebben ze meerdere opties:
Dus: If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen. Vrij vertaald voor N-VA'ers: "Wie antimonarchist is laat de koning best niet te lang wachten"
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant blijven jullie maar verwijten dat het Blok niks doet maar �*ls het dan niks doet, namelijk zich onthouden, dan doen jullie of die partij deze wet in het parlement heeft gebracht én op zijn eentje heeft goedgekeurd. Eén ding heeft het Blok gelukkig niet gedaan: de CD&V de hand gereikt in een belgicistisch kartel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 juli 2004 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijen die niets beloven doch een autoritaire beleidsvisie in hun congresteksten opnemen, daar hoef ik ab initio al geen heil van te verwachten. Die moeten het uiteraard ontgelden. Citaat:
Ermee slaan druist in tegen mijn zachtaardige natuur, maar 't is voor jullie eigen goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#639 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe ontroerend hoe jullie het voor elkaar opnemen, maar het wordt wat doorzichtig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In De Standaard van vandaag las ik daar een interessante opinie over. Te lang om helemaal in te typen. Dus hier volgt een stukje uit het artikel van Bart De Wever over de monarchie verschenen in ‘De Standaard’ van vandaag. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |