![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik al gemerkt.
Maar je bent niet alleen. Zowat 7.000.000.000 mensen hebben ook geen sterke telepathische gaven. Citaat:
Ken je iemand die een telepaat kent? Citaat:
Ik heb geen telepathische gaven nodig om te begrijpen hoe de vork aan de steel zit. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het bewijs bestaat er:
http://www.youtube.com/watch?v=ke0ZtXYw3QA Skeptici kunnen dit niet debunken. Zei bv deze sceptische link. Men kan niet anders doen dan suggereren dat er vals gespeeld wordt. Pure suggestie meer niet. En men laat belangrijke details weg, en is zeer eenzijdig. Als je eerlijk kijkt naar alles bewijs, dan is het duidelijk dat paranormale fenomenen bestaan, behalve als je op voorhand gelooft dat dit zoiezo niet kan, en onvolledige debunkingen direct gelooft. Maar dan ben je ook niet bezig met onderzoek.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 juli 2013 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
|
![]() Citaat:
Wat valt er te debunken ? Hebben ze dat al met succes kunnen herhalen in de nabijheid van enkele meer down to earth mensen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het maakt uw flauwe praat nog belachelijker dan hij al is, dus je mag stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
|
![]() Citaat:
Dat je een onvervalste trol bent die enkel wat aandacht wil, heb ik al meermaals opgeworpen. Maar nu doe je geen enkele moeite meer om het te verbergen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nadenken over dingen die ze niet begrijpen daarentegen is dan weer te moeilijk ...
![]() |
![]() |
#628 | |
|
![]() Citaat:
Mijn gevoel is dat ze het zich soms gemakkelijk willen maken en zeggen dat alles bedrog is, dan toe te geven dat ze geen verklaring hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
|
![]() Citaat:
Dat er geen kritische derde bij was is ook bullshit, er is een professionele illusionist bij gekomen die alles heeft meegemaakt en die bevestigde dat volgens hem geen sprake kan zijn van bedrog. Natuurlijk kan die volgens jou ook "in het complot zitten". Ik verwacht ook niet dat je me direct gelooft, ik wil gewoon aantonen dat je ongeïnformeerd rondbazuint gewoon omdat je gelooft wat je wil, omdat je conclusie al op voorhand gemaakt is. Je hebt duidelijk de data niet bekeken en dan wil je sceptisch zijn, give me a break.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2013 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt gij nu écht dat iemand nog in die ouwe truuk trapt ? In de bijna 8000 postings van deze draad heb je niet 1 enkele maal een positieve bijdrage geleverd... Enkel degenen die in Aliens hun bestaan geloven proberen afbreken, belachelijk maken, en zelfs beledigen, d�*t heb jij gedaan. En dan komt dan andere mensen wat verwijten maken. ![]() Moest het niet zo triestig zijn dat mensen als jij bestaan, zou ik er mee moeten lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() Wat mij al opgevallen is , is dat degenen die het hardst staan te roepen dat " het allemaal bedrog is " , de eersten zijn om te zeggen " dat heb ik altijd al gedacht " eens dat zoiets " ongelofelijk " éénmaal 100 % bewezen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
|
![]() Citaat:
"He kijk, als je diep genoeg graaft op deze plaats, zul je uiteindelijk een druppel water tegenkomen. Heil de wichelroede !" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wezen gluren in het morfische veld van Geert Hoste?
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Publiceer het antwoord, en morgen bevestig ik of je het juist hebt geraden.
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat heb ik geraden zonder speciale gaves te gebruiken hoor. Je bent ZO doorzichtig en voorspelbaar man. Laatst gewijzigd door meneer : 1 augustus 2013 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |