![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een deftig huis, deftige auto, deftig eten en drinken en merkkleren wil, moet dat wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een "keuze" die eigenlijk geen "keuze" is. Peer pressure en zo...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, maar wat voor soort leven lei/ijden ze? Zo van die geitenwollensokkentypes, die bessen en wortelen vreten en hun drollen omzetten in methaan? Not my cup of tea...
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne, ik weet vrijwel zeker dat jij dat ook wel weet. Het is niet de bedoeling dat dat bepaalde Vlaams-Nationalisten en NVA,ers je aansteken met hun ongenuanceerde kroegpraat he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen misschien eens allemaal afstand doen van het capitalistisch ecircus. Ik weet al op voorhand wie er in de miserie zal zitten. Denk nu eens goed na. We doen dus allemaal afstand van ons loon, en we gaan eens allemaal gewoon stempelen. Waarom niet, het BNP zakt toch niet meer. Het enig eprobleem is dat je geen overheid meer hebt die kan gefinancierd worden, wan tde 50% loonbeslag op het BNP verdwijnt. En het andere probleem is dat de overheid geen geld meer heeft om ons allemaal te betalen waar we recht op hebben.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 2 mei 2014 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Raf, ik probeer u logisch te leren denken... We doen dus allemaal afstand van ons kapitalistische instelling en gaan allemaal volluit voor het steuntrekken. Een stresstest van het systeem. Eens kijken wie er het langst zal volhouden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer dat dan maar eerst zelf eens. Tot nu toe bak je er niet veel van...
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, Raf heeft soms wat flauwe oneliners, maar zolang jij zulke non-argumentatie hanteert gaat hij echt niet zinnig op je post reageren, simpelweg omdat dat vrijwel onmogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dat de prijs voor een produkt 0 is, dan is de vraag oneindig. Stel dat de prijs voor een produkt oneindig is, dan is de vraag 0. Dat zijn extremen en ze zijn volstrekt logisch. Wat brother doet is simpelweg raaskallen want hij haalt alles door elkaar. Als ik namelijk morgen niet meer ga werken of wil werken, dan lig ik persoonlijk niet wakker van het BNP. Jij wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het systeem werkt om een tweede reden niet: de tweede reden is dat door die stresstest duidelijk wordt dat er een limiet zit op het steuntrekken, de maatschappij kan niet draaien met steuntrekkers. Dus iedereen stimuleren tot steuntrekken door het verschil tussen werkloos zijn en werken maar 100euro te maken is de meest onproductieve piste ooit Dus beter inderdaad de sociale lasten omlaag en mensen meer laten verdienen, de sociale lasten dubbel zoveel omlaag voor de bedrijven, zodat de bedrijven meer volk kunnen tewerkstellen, en de steun voor de arme mensen koppelen aan gemeenschapsdienst zodat alleen de echte behoeftigen nog steun vragen en niet de mensen die ens vakantie willen nemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het BNP, is de som van alle weddes inclusief doppers is 400, dus het BNP is 50% belast, de staat krijgt 200. Dus wat heb je nog een BNP van de weddes van 10 miljoen doppers een 20K dat is 200, en 0 belastingen. Dat is het extreme punt; Dus niemand is hier logisch aan het denken De stress test is dus doodeenvoudig, iedereen moet maximaal het systeem verslaan en zoekt maximaal steunmaatregelen tot ze het niet meer aankunnen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 mei 2014 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |