![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier ook helemaal niet over "bewijzen"; het gaat erom hoe je als ouder omgaat met zoiets.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat alleen een vader van volwassen dochters kan attesteren over de geheimen die een dochter haar vader toevertrouwt? Jij meet m.a.w. de hele wereld af aan het vermeende gedrag van jouw dochters?
Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom dat die redenering op alle mogelijke manieren verkeerd is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 mei 2014 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij is verplicht geweest de jongens helemaal buiten te smijten omdat zij aangepakt zouden worden door andere leerlingen en zelfs proffen. Dat zou zeker voor publiciteit gezorgd hebben, en de hele zaak zeker naar boven gehaald hebben, maar dan in nog ergere mate... Zodus heeft die directeur het zekere voor het onzekere genomen en de jongens buitengesmeten. Het meisje werd niet afgedreigd, en mag dus in een zekere zin blijven. Het feit dat zij niet helemaal "normaal" is, zal ook een factor geweest zijn.
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nogal evident dat je je kinderen goed moet voorlichten over seks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verkeerd. Maar zoals ik al zei: negeren, die trol.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 mei 2014 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, heerlijk dit !
"jij hebt geen uitkering, hou dan ook je bakkes over mensen die dat wel hebben"... "jij bent geen liberaal, hou dan ook je bakkes over mensen die dat wel zijn". "jij bent geen pedoseksueel, veroordeel ze dus ook niet ! ".. Kunnen we dan eindelijk weer terug naar het liberalistisch hedonisme en gewoon ieder zijn ding laten doen? YOLO ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) http://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_trials "Wir haben es nicht gewusst!" 2) http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux 3) Toen ik 10 (TIEN) jaar oud was, had ik 'de eer & het genoegen' door een 'volwassene' van net geen 40 (VEERTIG) ingewijd te worden in de wereld van de 'volwassen' seksualiteit. De 'mentor' in kwestie bekleedde een functie met een zeker aanzien in het boerengat waarin ik mocht opgroeien. De 'inwijding' diende 'strikt geheim' te blijven, want anders... Toen ik enkele jaren later 'vreemd gedrag' begon te vertonen, liet de 'volwassene' mij verstaan dat wat ik deed 'niet hoorde': "Als jij mijn zoon was, zou je een paar flinke kletsen krijgen!" Toen de "Zaak Dutroux" losbarstte, slaagde de 'volwassene' erin zich bij de andere 'volwassenen' uit zijn onmiddellijke omgeving als 'slachtoffer' te laten accepteren, en zodoende 'medelijden' op te wekken. Tegenwoordig ligt dat stuk stront door hevige rugpijnen verlamd op z'n dood te wachten. Ik kijk vol ongeduld uit naar de dag van z'n begrafenis, waarvan ik alleszins getuige wil zijn: ik wil mij er met eigen ogen van vergewissen dat die 'volwassene' definitief voer voor de wormen is geworden. 4) & 5) zie de prentjes ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij een diploma terzake misschien ? Indien niet, dan weet je er inderdaad niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel zijn de belgicisten consequent, en zijn ze het eens met Milquet, en dan keuren ze gangbangs evenmin goed. Ofwel zijn ze het niet eens met haar, en keuren ze Milquet af omdat ze spel maakt de sexuele perikelen waarvan haar zoon deel uitmaakte. Perikelen die aanleiding gaven tot het wegsturen van zoonlief uit een eliteschool waarvan de directeur, evenmin als Milquet, is opgezet met de gangbangende jongeren. En wat hebben vooral de belgicisten hier tot nu toe gedaan? Toch zeker iedereen onder vuur genomen die erover denkt zoals Milquet?!
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |