![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zet je baas tenminste op een piedestal. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 april 2015 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed zelfs, neen, ik ben er zeker van dat je weer de bal misslaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij alvast niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de ene komt het vroeger dan bij de andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menselijke zwakheden zijn me niet vreemd, beste man. On an entirely different note: bent u de anale fase nog niet ontgroeid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet het prerogatief van extreem rechts, maar van rechts in het algemeen.
![]() |
#633 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien wel doorverwezen wordt, bestaan er aanwijzingen voor mogelijke schuld die op het proces verder uitgezocht moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel een vrij formele stap in een bepaalde richting; namelijk de omgekeerde richting die de raadkamer ook kan inslaan, te weten, de buitenvervolgingstelling (of een andere naam, dat weet ik niet zo precies en ik heb geen goesting om het op te zoeken.) .
|
![]() |
![]() |