![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet eens met dalibor zijn voorbeeld : hij had het vlaams blok moeten nemen. Dan verwijs ik je door naar hun tekstboek vol haat : het originele 70 punten plan van Fuhrer Philip. En vergis je niet : de websites van ELF en ALF hebben al veel mensen weten te bekoren tot het stellen van eco terroristische daden. http://handofreason.com/2011/featured/eco-terrorism |
|
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche evolueert 4 keer per jaar in levensbeschouwelijke zin. Nu is hij in zijn seculiere fase.
|
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik waarom de SP-A zo pro islam is. Ze hadden daar idioten te kort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een sexy bikini zoals SDX?
![]()
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar laat ons toch alles in perspectief zetten : die seuten en lulhannesen vormen uiteindelijk maar een kleine minderheid. Het klopt toch echt wel dat de jeugd in europa grotendeels zijn zak veegt aan geloof. |
|
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gruwel van mensen die van de hak op de tak springen. Dan kun je er maar best een bommetje in gooien. Sarcasm is a moral duty. |
|
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, het is grappig en trouwens SDX heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De joodse slachtwetten zijn achterlijk en zijn ondergeschikt aan onze wet. De islam slachtwetten zijn achterlijk en zijn ondergeschikt aan onze wet. Ik zie het verschil niet. |
|
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden te meer voor de overheid in het westen om de klootzakken die dergelijk gedachtegoed verspreiden pro-actief op te sporen en hen elke werking terzake onmogelijk te maken. Uitroeien die handel.
|
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peche, ben je niet vergeten dat je in je seculiere fase zit ? Zou je niet beter die verwijzing naar fucking Johannes 6.66 uit je handtekening schrappen ? |
|
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf ook een grote voorstander voor exterminatie van salafisme, en indien nodig salafisten.
|
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo mag je bijvoorbeeld het vlees niet eten van een gestenigde os. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je liever dat we je er niet aan herinneren ? |
|
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toch zal de meerderheid van de moslims zich zwaar gediscrimineerd voelen door een verbod op onverdoofd slachten en zich niet zomaar wensen aan te passen. Je begrijpt toch dat ook dergelijke futiliteiten de polarisering enkel maar doen toenemen. Kan er één voorbeeld gegeven worden van een geslaagde integratie door een moslimgemeenschap in een niet-islamitische samenleving ? Tot voor twee weken zou ik gezegd hebben de Turken in Limburg, maar ook dat blijkt maar een flinterdun laagje vernis geweest te zijn... Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 29 juli 2016 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een frans forum bv, lag je er nu al 100% gegarandeerd af. Definitief. Nederland is niet veel beter. Veel mensen beseffen dat niet, maar onze vrijheid van het woord gaat extreem ver als je dat vergelijkt met de rest van de geciviliseerde wereld. |
|
![]() |