![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#621 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik sta er de laatste jaren altijd van versteld dat er jongeren in groten getale op straat rondlopen tijdens de 'normale' lesuren. Ik herinner mij nog levendig dat wij in een ver verleden 'opgesloten' zaten van 8u tot 17u soms zelfs 18u. En het beperkt zich niet alleen tot wat men noemt: hangjongeren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2019 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Minister-President
|
![]() Correct
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Bewijs?
Anuna is Great Even if she took A plane once or twice of late Even if, to deniers, that may look As a an act of hypocrisy: It surely is a climate action delayers world Full of liars and hypocrites that she shook ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekst veranderen in Give man or woman ... en dan klopt het helemaal. ![]() En die zin lijkt mij niet echt alleen van toepassing op de mensen die opkomen voor het klimaat nu.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan natuurlijk niet afgezet worden vanwege het ventileren van hoax complottheorieën. Ze zijn een volkomen nieuwe en volkomen spontane basisbeweging die zich terecht richt op de politiek en dat niet vanuit een gemeenschappelijke politieke gezindheid. Wat ze wel zullen moeten doen is voor Groen stemmen zodra ze mogen stemmen, als ze de best mogelijke resultaten willen halen van hun acties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 5.000 in Huy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
|
![]() Citaat:
HALLOOO! Uw clubke! De RKK! PEDOFILIESCHANDALEN! HALLOOOO! Als ge nog eens zo iets ULTRA hypocriet schrijft, waarschuw eerst de rest van het forum, ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is bovendien creatief, in vergelijking met het stompzinnige, en onbewezen bigotte en kinderachtige altijd maar herhalen van hetzelfde bovendien onbetekenende innuendo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste leraars staan sympathiek tegenover hun klimaatactie. Deze leraar echter... Begrijpe wie kan.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() Maar ja, ik zei het al, rechtse extremisten staan natuurlijk niet spontaan te applaudisseren voor slogans zoals <verander het systeem, niet het klimaat> en voor jonge activisten die zich direct op het cruciale punt richten voor een echte oplossing, te weten op de politiek.
Maar hij zou er als minimal footprint man tenminste wat minder kunnen staan op stampen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
|
![]() Wow, gij zijt zo een goede en betrokken burger! Dat gij inzit met de schoolprestaties van de kinderen van andere mensen! Als gij dat bij mijn kinderen zou doen, dan zou ik u antwoorden: bemoei u met uw eigen zaken, maar ja ... ik ben dan ook niet zo een 'goede' en 'betrokken' persoon als gij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
|
![]() Stel je voor dat iemand af en toe zijn ware gelaat toont in een avatar
![]() |
#639 | |
|
![]() Citaat:
Als de vakbond staakt, doet ze dat dan ook om gedrag overeen te laten komen of om iets te eisen. Als Dries en the right wing bonobo's op straat komen is dat dan omdat ze vinden dat de politiek ook exact dezelfde spandoeken op straat moet komen of om iets te eisen? Iedereen verwacht van alles van de politieke leiders. Maar dat mag nu plots niet voor klimaatactivisten. Die moeten alles zelf doen. Waarom dat niet eisen van alle protesten?
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |